en.ml 4125 ارسال شده در 15 خرداد، 2012 سلام نمیدونم مکان مناسبی این تایپیک رو زدم یا نه ولی بالاخره دیدم این جا بهترینه! دوستانی که می خان کنکور ارشد بدن یا امتحان دادن منتظر نتایج هستند یا در حال تحصیل کارشناسی ارشد هستند.... یه سوال فنی داشتم : هدف و انگیزه تون از ارشد چیه؟ نمی دونم عاشق درس هستین یا بیکارین یا همینجوری می خونید یا کلاس داره یا سطح سوادتون بالا بره خیلی خوشحال می شم نظرات دوستان رو صادقانه بدونم. 5
alimec 23104 ارسال شده در 15 خرداد، 2012 تنها کلاسش وقت ازدواج هست؟ نه برای بعد ازدواج هم هست خانومت هم پیش فامیلاش پز میده و...
en.ml 4125 مالک ارسال شده در 15 خرداد، 2012 نه برای بعد ازدواج هم هست خانومت هم پیش فامیلاش پز میده و... خوب انگیزه خوبی هست 1
alimec 23104 ارسال شده در 15 خرداد، 2012 خوب انگیزه خوبی هست آره بابا فقط کافیه تصور کنید آدم خرکیف میشه 2
*Mahla* 3410 ارسال شده در 15 خرداد، 2012 از اونجایی که عاشق رشته ی اقتصاد و مدیریت بازرگانی و mba هستم تا اونجایی که بتونم اطلاعاتم رو تو این زمینه افزایش میدم البته به نظر من تحصیلات تئوری فایده نداره ... مهم توانایی عملی کردن دانسته هامونه 3
en.ml 4125 مالک ارسال شده در 15 خرداد، 2012 از اونجایی که عاشق رشته ی اقتصاد و مدیریت بازرگانی و mba هستم تا اونجایی که بتونم اطلاعاتم رو تو این زمینه افزایش میدم البته به نظر من تحصیلات تئوری فایده نداره ... مهم توانایی عملی کردن دانسته هامونه تو رشته شما ریسک پذیر نباشی هیچی ...
soheiiil 24253 ارسال شده در 17 خرداد، 2012 استادی داشتم که میگفت کسانی که ارشد میگیرن به این باور میرسن که هیچ مشکلی تو حیطه تخصصی خودش نیست که نتونه حلش کنه و بین کسانی هم که ارشد دارن من به وضوح مصداق این حرفو دیدم 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری