رفتن به مطلب

جدول قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند از نظر باتری


ارسال های توصیه شده

21 اسفند 1390 - وب سایت Cnet در آزمایشی گسترده طول عمر باتری صدها گوشی هوشمند را حین استفاده در زمینه های مختلف از قبیل مکالمه، بازی یا عکاسی مورد بررسی قرار داده و رتبه بندی از قوی ترین و ضعیف ترین باتری های گوشی های هوشمند را ارائه کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، حفظ باتری در طول یک روز کامل معمولا از ویژگی هایی است که هر گوشی برای برتر بودن باید آن را داشته باشد و این یک روز کامل برای یک گوشی هوشمند شامل گوش دادن به موسیقی، چک کردن ایمیلها، ارسال پیامک، رزرو میز رستوران و بسیاری از فعالیتهای غیر آنلاین از قبیل عکاسی و تصویربرداری و بازی با گوشی خواهد بود.

 

وب سایت Cnet در 2 گزارش جداگانه 2 لیست از گوشی های هوشمند را ارائه کرده است که پس از انجام آزمایشهای مختلف پایداری باتری بر روی صدها گوشی هوشمند، به عنوان قدرتمند ترین و ضعیف ترین گوشی ها از نظر دوام باتری معرفی شده اند.

 

قدرتمندترین گوشی ها

 

در این رتبه بندی، گوشی موتورولا (Droid Razr Maxx) با دوام ترین باتری را در میان دیگر گوشی ها به خود اختصاص داده است و مدت زمان دوام باتری این گوشی برای مکالمه 19.78 ساعت اعلام شده است.

 

آی-فن 4 بدون استفاده از 3G رتبه دوم این رتبه بندی را به دست آورده است و دوام باتری این گوشی نیز 14.55 ساعت اعلام شده است. آی-فن 3GS اپل نیز در صورت غیر فعال بودن 3G و عمر باتری برابر 13.4 رتبه سوم را در این جدول به دست آورده است.

 

رتبه های چهارم و پنجم این رتبه بندی به گوشی های HTC Legend و بلک بری Curve 9360 اختصاص پیدا کره است که دوام باتری آنها به ترتیب 12.75 و 12 ساعت است. کمترین ساعت برای دوام باتری در جدول قوی ترین باتری های گوشی های هوشمند 6.33 ساعت است که به گوشی G'zOne Ravine 2 شرکت کاسیو اختصاص دارد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...