رفتن به مطلب

سامسونگ و ادامه سرمایه‌گذاری «قابل توجه» بر روی بادا


a_gadget

ارسال های توصیه شده

bada-logo2.jpg

نایب رئیس ارشد بخش استراتژی محصولات سامسونگ، Juha Park، تأیید کرد که این شرکت به شکل «قابل توجهی» به سرمایه‌گذاری بر روی سیستم‌عامل انحصاری خود، بادا، ادامه خواهد داد. به گفته وی،‌ سامسونگ بر این باور است که بادا «پلتفرم مناسبی برای ساختن و سرمایه‌گذاری است».

 

 

Park همچنین عنوان کرد که سامسونگ مایل است رده‌های مختلفی از دستگاه‌های مجهز به بادا را، با قابلیت‌های متفاوت، به مشتریان ارائه دهد و این سیستم‌عامل تنها منحصر به رده ارزان قیمت گوشی‌ها نخواهد بود. هم‌اکنون قدرتمندترین دستگاه مجهز به بادا، گوشی Wave 3 است که نسخه ۲.۰ این سیستم‌عامل بر روی آن نصب است.

 

 

Juha Park همچنین تصمیم سامسونگ، مبنی بر ادامه دادن کار بر روی چند سیستم‌عامل، همزمان با استفاده از آندروید به عنوان سیستم‌عامل اصلی،‌ را مورد تأکید دوباره قرار داد.

 

 

بنا به آمار اعلام شده، سامسونگ در سال ۲۰۱۱ حدود ۹۷ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رسانیده است (حدود ۴ میلیون دستگاه بیشتر از آیفون اپل) که در این بین، ۸ تا ۹ میلیون عدد از آنها مجهز به سیستم‌عامل بادا بوده‌اند.

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...