رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

فیزیک الیاف

 

چکیده

 

میکرونر به عنوان جانشین برای سنجیدن و تشخیص دادن ظرافت و رسیدگی پنبه به کار می رود زمانی که این اندازه ها در دسترس نباشد. تغییرات در R2 بین خواص دو لیف جفت شده (میکرونر و رسیدگی، میکرونر و ظرافت، و رسیدگی و ظرافت) مشاهده شده است. ایجاد مدل رابطه ی بین این تغییرات برای فهمیدن تغییرات در R2 اینجا به عنوان یک نیاز مطرح می شود. موضوع این مطالعه گسترش و مقایسه مدلهای بین میکرونر، ظرافت و رسیدگی در این ترمها در بعد مقطع عرضی از ضخامت دیواره و پیرامون آن است. مدلهایی که کامپیوتر از یک حوزه ی کامل ضخامت دیواره و پیرامون حجمی آن شبیه سازی کرده است، دیتاهای شبیه سازی شده طرح ریزی شده است و حساسیت نسبی به تغییرات در ضخامت و پیرامون آن محاسبه شده است. دسته ای از رشته های تولید شد به وسیله طرح ضخامت دیواره هابا دیواره ی پایدار در برابر میکرونر، ضخامت و رسیدگی و به وسیله طرح ریزی میکرونر در برابر و ضد ظرافت و رسیدگی. مقاله ارزیابی ارزش R2 را می کند برای احراز اینکه رابطه این تغییرات یک قالب مدل ساده خطی را بدهد. به علاوه، مدل میکرونر به طور قابل توجهی خیلی حساس است به تغییرات در ضخامت دیواره (در مقیاس میکرومتر) در مقایسه با تغییرات یکسان در پیرامون آن، به خصوص در ضخامتهای کوچک که میکرونر تقریباً مستقل از پیرامون است. همینکه ضخامت افزایش یابد حساسیت به دیواره شروع به افزایش می کند. این شبیه سازی نشان می دهد چگونه ضخامت دیواره و پیرامون آن بر روی ظرافت و رسیدگی و سرانجام میکرونر تاثیر می گذارد.

میکرونر یکی از دو ویژگی بسیار مهم الیاف برای متخصصان جهانی پنبه و ریسنده ها است(هیپ،2000). میکرونر به عنوان یک شناساگر نفوذپدیری هوا است. آن با ملاحظه ی نشان هر دوی ظرافت(دانسیته خطی) و رسیدگی (درجه ی توسعه و تکامل سلولهای دیواره) است. برای یک نمونه پنبه داده شده، میکرونر نسبتاً پایین استفاده می شود به عنوان یک پیشگو کننده مشکلات در پروسه ها استفاده می شود. اما شاید میکرونر پایین شاید یک لیف نازک با رسیدگی کافی را نیز نشان دهد. بهمین نحو عمل آورنده تخفیف دهد برای میکرونر بالا زمانی که ،در حقیقت، الیاف دارای ظرافت و رسیدگی خوب هستند، به خاطر اینکه الیاف دارای میکرونر بالا به طور طبیعی درشت هستند که از نقطه نظر ریسندگی و همواری نخ به عنوان عیب محسوب می شود.

 

متن کامل را ازفایل پیوست دریافت نمایید:

 

پسورد : http://www.noandishaan.com

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...