رفتن به مطلب

کشور بنگلادش از محصولات گروه صنعتی سایپا استقبال می کند


Amin

ارسال های توصیه شده

کشور بنگلادش از محصولات گروه صنعتی سایپا استقبال می کند

چهارشنبه، 12 اسفند 1388

 

 

 

 

 

به گزارش خبرخودرو، وزیر صنایع کشور بنگلادش در نشست خبری گروه خودروسازی سایپا و همچنین بازدید از خط تولید این شرکت گفت : صنعت خودرو سازی از صنایع مهم و حساس هر کشوری به شمار می رود، قاعدتاً در این راستا کشور بنگلادش نیز درصدد است رشدی پیوسته در این زمنیه داشته باشد .

 

 

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، پراوا در ادامه افزود : با توجه به اهمیت صنعت خودرو، وزیر کشور بنگلادش برنامه هایی برای رشد و توسعه این صنعت تا سال 2025 دارد، کشور بنگلادش با جمعیت 150 میلیون نفری نیازمند است که در بخش خودرو با توجه به نیاز بازار رشد و پیشرفت داشته باشد .

 

 

وی در ادامه تصریح کرد : خوشبختانه کشور بنگلادش تحت تأثیر بحران اقتصادی قرار نگرفته و رشد اقتصادی بیش از 6% داشته و پیش بینی می کنیم که این رشد را به 7% در سال آینده افزایش بدهیم .

 

 

پراوا در ادامه خاطرنشان کرد :با توجه به رشد پتانسیل های بازار خودرو در بنگلادش افق روشنی را پیش بینی می کنیم ، در حال حاضر بازار خودروی کشور بنگلادش تحت تأثیر محصولات کشورهای ژاپن ، کره و هندوستان قرار دارد ، چنانچه کشور ایران و شرکت خودرو سازی سایپا بخواهد وارد خودروسازی این کشور شود ما از آن استقبال خواهیم کرد .

 

 

پراوا در ادامه در خصوص رقابت در بازار این کشور گفت : در کشور بنگلادش مردم به دنبال کیفیت هستند ، کنفرانسی که در ایران برگزار شد می تواند پتانسیلی برای همکاری های فی مابین ما و گروه خودرو سازی سایپا باشد ،ضمن اینکه در راستای برگزاری این کنفرانس این فرصت بدست آمد تا گروه خودروسازی سایپا را بشناسیم و از ورود این شرکت به بازارهای بنگلادش احساس رضایت داریم.

 

 

ویدر پایان خاطرنشان کرد : کشور بنگلادش آمادگی این را دارد که تمام اقدامات حمایتی خود را مبنی بر همکاری با گروه خودرو سازی سایپا مبذول نماید و آماده برای مطالعه برای پروژه های مشترک با این شرکت می باشد.

 

منبع :خبر خودرو

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...