رفتن به مطلب

افتخاری دیگر برای جامعه هنرمندان کشور(فاطمه معتمدآریا)


ارسال های توصیه شده

فاطمه (سیمین) معتمدآریا بازیگر سرشناس سینمای ایران، در حاشیه فستیوال جهانی فیلم ونسن فرانسه در پاریس جایزه جهانی "هانری لانگ لوا" را دریافت کرد.02.jpg

این جایزه هر سال به یک بازیگر به خاطر تلاش در راستای ارتقاء حرفه سینما، حفظ ارزش های فرهنگی حرفه بازیگری و تعهد و حفظ حرمت روح هنر سینما تعلق می گیرد که خانم معتمدآریا بعنوان بهترین بازیگر زن انتخاب شد.

03.jpg

04.jpg

05.jpg

 

خانم معتمدآریا پس از دریافت جایزه اش گفت:

"همه ی ما امشب دلیلی مشترک برای با هم بودن داریم. بی آنکه بیاندیشیم به چه زبانی حرف می زنیم و در کدام کشور زندگی می کنیم و از کجای جهان به اینجا آمده ایم. بی آنکه بگوئیم در سرزمین مان سیاست مداران چه چیز را بین خودشان بده بستان می کنند."

ما صلح، آرامش و زیبایی را بین خودمان تقسیم می کنیم و سهم خودمان را هم بر میداریم.

سینما به ما عشق ورزیدن را آموخته، محبت کردن را و تقسیم این عشق را. برای اینکه یادمان نرود ما انسانها یکدیگر را دوست داریم با هر زبان و با هر رنگ و هر مذهبی که داریم و ما به این دوستی مفتخریم

06.jpg

 

07.jpg

08.jpg

از جمله نقش های به یاد ماندنی فاطمه معتمدآریا می توان به بازی او در فیلم "گیلانه" ساخته "رخشان بنی اعتماد" اشاره کرد. او برای آن فیلم نامزد دریافت جایزه از جشن خانه سینما و همینطور جشنواره فیلم فجر شد. خانم معتمدآریا تا به حال هشت بار نامزد دریافت جایزه بازیگری از جشنواره فیلم فجر شده و چهار بار از این جشنواره جایزه دریافت کرده است. از دیگر بازی های شاخص فاطمه معتمدآریا می توان به هنرپیشه، همسر، مسافران، کارگران مشغول کارند، مرد آفتابی، مهر مادری، مرد عوضی، زیر درخت هلو، روسری آبی، کلاه قرمزی و پسرخاله، جهیزیه برای رباب، ریحانه، دختر شیرینی فروش، ناصرالدین شاه آکتور سینما، روسری آبی، ستاره و الماس، یکبار برای همیشه، گم‌شدگان، و کلاه قرمزی و سروناز اشاره کرد.

لینک به دیدگاه

,انصافا خانم معتمداريا بسيار انسان فهيم و با وقاريه چقدر مودبانه باصحبتش منهم تحت تاثير قرار گرفتم

 

ما بيشتر بايد از اين افراد حمايت كنيم

اينان سفير مردم فقط مردم هستند نه يك سياستمدار يا سفير دولت

مرسي خانم

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...