reza.eng 1843 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 بهمن، ۱۳۹۰ همانطور که در عنوان این آموزش می بینید ایجاد گوی شیشه ای سه بعدی در فتوشاپ هست به صورتی که حالت واقعی داشته باشه و در نگاه اول این تصور بشه که با نرم افزارهای سه بعدی ساخته شده در مرحله اول ما به یه همچنین عکسی برای بکراند نیاز داریم که ابعادش رو در عکس ذیل می بینید در مرحله دوم با ابزار انتخاب دایره ای شکل در یک لایه جدید بالای این عکس یک منطقه انتخابی درست میکنیم و بعد از این داخل این لایه انتخابی رو با این کد رنگ D6D3C0 اشباع میکنیم و لایه رو از انتخاب خارج می کنیم سپس تنظیماتی رو که در تصویر ذیل میبینید از قسمت Blending Option بصورت استایل به لایه مورد نظر اضافه میکنیم لایه جدیدی درست میکنیم و Ctrl + Alt + G رو بر روی اون لایه از صفحه کلید بگیرید یا به منوی مورد نظر همانند تصویر ذیل میرویم سپس رنگ بکراند کالر رو به این کد تغییر بدین ۶۵۶۴۵F و حالا از گرادینت این طیفی که در تصویر میبینین رو اجرا میکنید باید تصویرمون شبیه شکل ذیل شده باشه برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام نوشته شده توسط برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام در بخش برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۸۸ | برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام با سلام به شما آموزشی که میخواهیم شروع کنیم همانطور که در عنوان این آموزش می بینید ایجاد گوی شیشه ای سه بعدی در فتوشاپ هست به صورتی که حالت واقعی داشته باشه و در نگاه اول این تصور بشه که با نرم افزارهای سه بعدی ساخته شده در مرحله اول ما به یه همچنین عکسی برای بکراند نیاز داریم که ابعادش رو در عکس ذیل می بینید برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام در مرحله دوم با ابزار انتخاب دایره ای شکل در یک لایه جدید بالای این عکس یک منطقه انتخابی درست میکنیم برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام و بعد از این داخل این لایه انتخابی رو با این کد رنگ D6D3C0 اشباع میکنیم و لایه رو از انتخاب خارج می کنیم برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام سپس تنظیماتی رو که در تصویر ذیل میبینید از قسمت Blending Option بصورت استایل به لایه مورد نظر اضافه میکنیم برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لایه جدیدی درست میکنیم و Ctrl + Alt + G رو بر روی اون لایه از صفحه کلید بگیرید یا به منوی مورد نظر همانند تصویر ذیل میرویم برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام سپس رنگ بکراند کالر رو به این کد تغییر بدین ۶۵۶۴۵F و حالا از گرادینت این طیفی که در تصویر میبینین رو اجرا میکنید برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام باید تصویرمون شبیه شکل ذیل شده باشه برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام بعد از این با زدن روی حرف D پالت رنگ رو ریست میکنیم و به دو رنگ استاندارد مشکی و سفید پیش فرض میرسیم و بلافاصله بر روی گزینه Add Layer Mask کلیک میکنیم وباید وضعیت لایه ها بدین صورت شده باشه در این مرحله با زدن حرف X جای رنگ مشکی و سفید پیش فرض رو عوض میکنیم و از Radial Gradient استفاده میکنیم و اثری مانند شکل ذیل ایجاد میکنیم در این مرحله لایه بالای بکراند یعنی Layer1 را با زدن کنترل و j یک بار کپی میگیریم و لایه بالای بکراند رو به بالا ترین لایه منتقل میکنیم و درصد شفافیت Fill این لایه رو به صفر کاهش میدهیم و باید یه چنین تصویری داشته باشیم ادامه در پست بعدی 3 لینک به دیدگاه
reza.eng 1843 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 22 بهمن، ۱۳۹۰ ادامه تنظیمات ذیل رو به ترتیب در Blending Option بصورت استایل به لایه مورد نظر اضافه میکنیم یک لایه خالی بالای همه لایه ها ایجاد میکنیم و با ابزار براش با قطر ۱۵۰ پیکسل بر روی این لایه و تقریبا مرکز کره یک بار کلیک می کنیم تا تصویر ذیل را ببینیم و سپس از منوی ***** در حد ۲۵ پیکسل Gaussian Blur را اعمال میکنیم تا تصویر ذیل را ببینیم سپس لایه مورد نظر را با کنترل و کلیک روی عکس لایه انتخاب میکنیم و بعد از آن روی Add Layer Mask کلیک میکنیم و درصد Opacity را به ۳۰ کاهش میدهیم مانند شکل خوب بعد از این کار یک لایه بالای همه لایه ها ایجاد میکنیم بصورت خالی و بعد با ابزار براش و رنگ FFFFE8 با قطر ۲۰ پیکسل و سختی صد درصد یک نقطه نورانی مانند تصویر ایجاد میکنیم و بعد از آن ***** Gaussian Blur را در حد ۰٫۵ پیکسل به این نقطه نورانی میدهیم و از Blending Option بصورت استایل به لایه مورد نظر تنظیمات ذیل را اضافه میکنیم سپس لایه بالای بکراندمون رو درصد شفافیت یا Fill اون رو به ۲۵ کاهش می دهیم و درصدی که به inner shadow دادیم در بلندینگ آپشن مقدار opacity رو به ۲۶ کاهش میدهیم همانند شکل ذیل حالا یک لایه خالی بالای لایه بکراند ایجاد میکنیم و با کنترل و کلیک روی تصویر دایره ای شکل لایه بالایی اون محدوده رو در لایه پائینی به حالت انتخاب در میاریم همانند شکل حالا با رنگ مشکی یک Radial Gradient به این لایه خالی میدیم تا اینطوری دیده بشه حالا با زدن کنترل و حرف t به حالت ترنسفرم میریم و این لایه ای که به عنوان سایه جسم حساب میشه رو همانند تصویر کمی تغییر حالت میدیم و کمی هم جابجاش میکنیم و درصد opacity اون رو به ۵۰ کاهش میدیم و در حد ۲ پیکسل از Gaussian Blur هم استفاده میکنیم حالا مجددا کنترل کلیک میکنیم روی لایه دایره ی شکل و همزمان در لایه سایه که ایجاد کردیم میمونیم تا حالت اتخابمون اینطوری بشه سپس این ***** که در عکس ذیل مسیرشو میبینین رو برای این لایه سایه اعمال میکنیم و سپس همین کار رو برای لایه بکراند ولی دقت کنید باید حالت انتخاب کروی فعال باشه و نتیجه میشه شبیه شکل ذیل در پایان با ابزار ترنسفرم کمی لایه ۴ رو تغییر حالت میدیم تا درخشش روی گوی شیشه ای طبیعی تر به نظر برسه و این هم تصویر نهایی امیدوارم این آموزش مفید واقع شده باشه 3 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده