رفتن به مطلب

معرفی تلفن همراه سه سیمکارته شرکت ال جی


ارسال های توصیه شده

ال‌جی در رقابت با نوکیا از نخستین گوشی سه سیم‌کارته خود رونمایی کرد. نخستین گوشی سه سیم‌کارته ال‌جی A290 نام دارد و ابتدا قرار است در بازار روسیه عرضه شود.

 

به گزارش دنیای اقتصاد از آنجا که تاکنون فقط شرکت‌های چینی اقدام به ساخت گوشی‌های سه‌ سیم‌کارته کرده‌اند‌، انتظار می‌رود این گوشی مورد توجه شمار زیادی از کاربران قرار گیرد. اگرچه A290 نخستین گوشی سه‌ سیم‌کارته ال‌جی است، اما غیر از خصوصیت چند سیم‌کارته بودنش ویژگی خاص دیگری ندارد. صفحه نمایش این گوشی 2/2 اینچی با وضوح تصویر 176×220 پیکسل است و از دوربین 3/1 مگاپیکسلی بهره می‌برد. البته هنوز مشخص نیست که آیا هر سه سیم‌کارت در یک زمان فعال است؛ این گوشی از چهار باند شبکه GSM پشتیبانی می‌کند و شبیه گوشی‌های ساده و ارزان‌قیمت نوکیا به نظر می‌رسد. ابعاد گوشی113×51×13 میلی‌متر است و بلندگو دارد، حافظه داخلی گوشی اعلام نشده، اما با وجود ویژگی‌های محدودی که دارد از اسلات کارت microSD پشتیبانی می‌کند و حافظه آن تا 32 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند. در این گوشی همچنین امکان وارد کردن هزار نام و شماره تماس در دفترچه تلفن وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های A290 می‌توان به پشتیبانی از سرویس‌های شبکه GPRS، ‌ EDGE، بلوتوث و microUSB اشاره کرد. دوربین گوشی هم تعریفی ندارد، فقط 1.3 مگاپیکسلی است، اما با کیفیت 1280×1024 پیکسل عکسبرداری می‌کند و می‌توان با آن فیلمبرداری کرد. سرویس‌های پیامک، MMS و ایمیل، مرورگر WAP 2.0/xHTML و سیستم جاوا از دیگر ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌رود. A290، GPS ندارد و فقط از دو فایل MP3 و MP4 پشتیبانی می‌کند. با این حال باتری 1500 در این گوشی زمان زیادی شارژ نگه می‌دارد بنابراین برای پشتیبانی از سه سیم‌کارت مشکلی برای کاربران ایجاد نمی‌کند. A290 اواخر فوریه با قیمت 75 یورو در بازار روسیه عرضه می‌شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...