Artaria 13629 سازنده ارسال شده در 20 اردیبهشت، 2012 اوکی ؛اگه کسی مخالف نباشه و مدیر تالارمونم موافق باشه؛ 6 اسفند تاپیکشو میزنم ؛ و اطلاع رسانی میکنم, به مدت 1 هفته هم وقتشو میزاریم؛ ببینیم از عمرانیا چند نفر شرکت میکنن :gnugghender: بعید میدونم از عمرانیا کسی شرکت کنه، اونا پروژه های دانشگاشونم به زور انجام میدن 2
.FatiMa 36560 ارسال شده در 20 اردیبهشت، 2012 اوکی ؛اگه کسی مخالف نباشه و مدیر تالارمونم موافق باشه؛ 6 اسفند تاپیکشو میزنم ؛ و اطلاع رسانی میکنم, به مدت 1 هفته هم وقتشو میزاریم؛ ببینیم از عمرانیا چند نفر شرکت میکنن :gnugghender: البته 1
ارسالهای توصیه شده