رفتن به مطلب

نوکیا ساخت چین...مسئله این است!


A1000A

ارسال های توصیه شده

گروه خبری GSM: نوکیا در جلسه‌ای رسانه‌ای که روز گذشته- 11 اسفند- در دفتر خود برگزار کرد، ضمن معرفی کارخانه نوکیا در چین، به بیان آخرین دستاوردهای خدمات پس از فروش خود در ایران از جمله آخرین آمار مرکز تماس تلفنی و همچنین سرویس پیام کوتاه تشخیص اصالت گارانتی گوشی پرداخت.

کارخانه و مرکز تست گوشی‌های نوکیا در شهر پکن چین یکی از ده کارخانه و همچنین ده مرکز کنترل نوکیا در سرتاسر دنیا هستند.

NokiaIRANCALLCENRECL3.jpg

حمیدرضا نیکدل، مدیر روابط عمومی نوکیا در ایران، در این رابطه گفت:" تمامی ده کارخانه نوکیا در سراسر دنیا برمبنای اصول، قوانین و استانداردهای یکسان کیفیتی و مدیریتی اداره می‌شوند و محصولات تولید شده در تمامی آنها نیز در قالب یک چرخه محصول مشترک، در تمامی مراحل طراحی تا خدمات پس از فروش از موازین کنترلی یکسانی تبعیت می‌نمایند. دو کارخانه ازمیان این کارخانه‌های نوکیا در چین قرار دارند که یکی از آنها در پکن مستقر بوده که به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه‌های نوکیا در سراسر دنیا به حساب آمده و به یکی از بزرگ‌ترین مراکز صنعتی موبایل نوکیا در دنیا گشته که تمامی اصول آن از استانداردهای زیست محیطی تبعیت می‌کند. "

NokiaIRANCALLCENRECL2.jpg

کارخانه نوکیا در چین که یکی از مهم‌ترین این کارخانه‌ها به شمار می‌آید کار خود را اولین بار در سال 1995 در شهر پکن آغاز نمود و اکنون با بیش از 20 تامین کننده مختلف خود در پارکی صنعتی واقع در این شهر به کار خود ادامه می‌دهد. به علاوه، این کارخانه تاکنون موفق به دریافت گواهی‌نامه‌های مختلف بین‌المللی مانند ISO9001 ،ISO14001، R&TTE و همچنین CCC (China Compulsory Certification) نیز گشته است. مرکز کنترل کیفی نوکیا در چین به همراه سایر مراکز زنجیره‌ای کنترل کیفی نوکیا از استانداردهای بالای کیفیتی پیروی کرده و تمامی گوشی‌های ارزیابی شده در این مرکز، از اولین نمونه‌های آزمایشی تا محصولات نهایی، همگی طی 200 مرحله مختلف مورد آزمایش قرار می‌گیرند، مراحلی مانند مربوط به آزمون شرایط آب و هوایی مختلف، سختی و مقاومت در برابر رطوبت و یا ضربه.

NokiaIRANCALLCENRECL1.jpg

سپس هومن معصومی راد‌، مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران گفت :" خدمات پس از فروش نوکیا در ایران همواره در جهت افزایش رضایت و همچنین حمایت از حقوق مصرف کنندگان ایرانی با ارائه سرویس‌های جدید و متنوع گام برداشته است. سرویس پیام کوتاه تشخیص اصالت گارانتی گوشی و همچنین مرکز تماس نوکیا درایران که از آخرین دستاوردهای خدمات پس از فروش نوکیا در ایران به شمار می‌روند تاکنون با عملکرد موفق خود توانسته‌اند به عنوان ابزاری مهم در تشخیص گوشی‌های معتبر از غیراصل در میان کاربران ایرانی تثبیت شوند. از ماه مهر که سرویس پیام کوتاه در ایران راه‌اندازی شده است تاکنون بیش از 228 هزار پیام کوتاه دریافت شده که 23 درصد از پیام‌های صحیحی که دریافت شده شامل گارانتی کشوری معتبر نوکیا بوده و مابقی شامل این گارانتی نبوده‌اند. در مرکز تماس نیز تعداد تماس‌های ما (با شماره 23013 ) در ماه ژانویه به 10500 عدد تماس رسید و این آمار شامل 23 درصد از تماس‌هایی است که در کل خاورمیانه و آفریقا گزارش شده و بعد از آفریقای جنوبی بالاترین میزان تماس در خاورمیانه و آفریقا به شمار می‌رود."

NokiaIRANCALLCENRECL4.jpg

در انتها نیز سوالات رسانه‌ها توسط حمیدرضا نیکدل و همچنین هومن معصومی راد پاسخ داده شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...