رفتن به مطلب

مردان دوست دارند از زبان زنان چه چیزی بشنوند؟


ارسال های توصیه شده

man%20and%20woman%20talking.jpg

زنان دوست دارند کسی به آنها بگوید آنها زیبا هستند؛ آنها عاشق تعریف و تمجید دیگران هستند. برایش ان خیلی مهم است که مردی که عاشقش هستند از آنها تعریف کند. اما مردان چه؟آیا سخنانی هست که آنها دوست داشته باشند از زنان مورد علاقه شان بشنوند؟

مردان در محل کارشان استرس زیادی دارند. این استرس اخلاق و روحیه شان را تحت تاثیر قرار می دهدو چه کسی باید به آنها بگوید که باهوش هستند؟ انها انتظار دارند که این حرف را در محل کارشان بشنوند. مردان عاشق شنیدن این حرف هستند . بعضی اوقات از آنها تعریف کنید و به آنها بگویید که چقدر خوب و باهوش هستند.

مردان در مورد پروژه های زیادی فکر می کنند. در باره ایده های جدید و می خواهند آنها را به عمل در آورند. مردان دوست دارند کارهای خاص انجام دهند. بعضی اوقات ، شکست می خورند و برخی اوقات هم موفق می شوند. در این زمان دوست دارند از زنان چه بشنوند؟بله ، تو مخترع خوبی هستی ، خلاقیت داری. تو همیشه یک ایده ای در ذهن داری و برای هر کاری یک راه حل؛ عجب مغزی داری!این حرفها به مردان کمک می کند تا شکست را فراموش کنند و روحیه شان را حفظ کنند.

شما باید از بعضی از معیارهای مردان آگاه باشید ، آنهایی که قابل ملاحظه هستند. شاید مرد شما مرد جذابی باشد ، یا قدرت بدنی خوبی داشته باشد ، یا سخنران یا نویسنده توانایی باشد یا دیگر توانایی هایی داشته باشد که می توانید با ذکر کردن آنها برای مردتان به او بگویید که برای داشتن چنین چیزی به تو افتخار میکنم. مردان برای دوستان و همکلاسی ها یا همکاران مرد خود در مورد این معیارها اهمیتی قائل نمی شوند. پس اگر زنی به آنها این افتخار و ارزش را بدهد مردان حس میکنند که عاشق او شده اند!

مردان به شما نیاز دارند تا بتوانند در این دنیا بامشکلات شان بجنگند ، مردان احتیاج دارند که شما آنها را مورد احترام قرار داده و برای او ارزش قائل شوید. مرد شما نیاز دارد بداند که برای شما مرد خوب و توانایی است. به او عشق و احترام و ارزشی که لیاقت آن را دارد

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...