رفتن به مطلب

رکورد بی سابقه سانسور یک سریال در جهان. بزن به افتخار ایران


Mehr@z

ارسال های توصیه شده

بیش از 500 دقیقه (۱۲ قسمت) از سریال "تا ثریا" حذف شد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتدال مجموعه تلویزیونی تا ثریا که تاکنون انتقاد های مختلفی را از طیف های مختلف بر خود حمل نموده است ، قرار بود وارد قسمت های جنجالی شود که با دخالت مدیران عالی صدا و سیما ، سانسور شده و مسیر آن به کلی عوض شد و به پایان رسید

 

قسمت های حذف شده این سریال ، شامل بارداری «ثریا» از «سرهنگ» و دیالوگهای بسیار جنجالی در این زمینه بوده است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

همچنین در زمان دادگاهی شدن «ثریا» ، ماجرای ارتباط شرعی او با مردی از طریق «صیغه» در سالهای پس از فوت شوهرش آشکار می شود ، که این مرد ، شخصیتی جنجالی داشته است.

مسئولین عالی صدا و سیما با توجه به عواقب پیش بینی نشده پخش چنین مجموعه ای از تلویزیون ، ترجیح داده اند با حذف 12 قسمت و بیش از 500 دقیقه ، تا ثریا ، تا ثریا ادامه نباید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

نظرات پرامتیاز کاربران سایت های خبری

 

500 دقیقه ؟!

این که دیگه سانسور نیست

این یعنی توهین به شعور 75 میلیون ایرانی

 

- اه اه اه، حالم بد شد به خدا! بابا نکنید اینکارا رو دیگه، ما هم آدمیم ناسلامتی! یا نسازین این فیلما رو یا از اول پخش نکنین، اون از مختارنامه، اینم... همینجوری میخواین جلوی فارسی وان وایسین؟! موفق باشین!!!!

 

- بعد می گن ملت چرا می رن شبکه های ماهواره ای نگاه می کنن.

 

- همون سریال های ماهواره ای رو ببینیم بهتره به خدا، حداقل به شعورمون توهین نمیشه.

 

- توی خونه ما همه مات و مبهوت مونده بودن، سریال چطور به اینجا رسیـد. دستتون درد نکنه، حالا بی خیال مردم خداوکیلی دلتون به حال عوامل کار نسوخت که 500 دقیقه از سریال رو ســـــــانسور کردید؟؟؟؟

 

- قبل اینکه بیام اینو بخونم قشنگ امشب فهمیدم سریال رو سر و تهشو زدن ، فردا میرم یه ماهواره میخرم، چون به صدا سیما اعتمادی نیست، بعد سالها نشستم یه سریال قوی دیدم ، از فریم به فریمش لذت بردم، آخر سر این همه قسمتش رو سانسور کردن، واقعا تلاش خوبی داره رسانه ی مملکت برای فراری دادن مخاطباش، مرحبا

 

- این بیماری صعب العلاج سانسور به مرحله ای در صدا و سیما رسیده که کار تولیدی خودشون رو هم این طوری سانسورو می کنن؟! یکی بیاد نظر روانشناسانه بده ما روشن بشیم

 

- یکی از مدیران صدا و سیما : ما در تلویزیون ایران سانسور نداریم، هر چیزی که خلاف میلمان باشد پخش نمیکنیم ولی ابدا سانسور هم نمیکنیم!!!

 

- مگه فیلمنامه از اول معلوم نبود؟ اول فیلمو می سازن بعد میگن مجوز نداره! می دونید واسه هر دقیقش چند میلیون خرج شده؟

 

- البته این روش کار تو ایران خیلی مرسومه "اول راهو میسازن بعد از افتتاح و کف زدن اداره راه میاد میگه جاده غیر استاندارده تعطیل"

 

 

- این فیلم نشان دهنده واقعیات تلخ زندگی در ایران است من خودم به فیلم علاقه ندارم ولی وقتی بخشی از آن را دیدم ناخودآگاه جذب آن شدم . به نظر من دلیل سانسور این فیلم فقط بخاطر کتمان واقعیتهای موجود است.

 

 

- کجای دنیا 500 دقیقه از یک سریال رو حذف میکنن؟؟؟؟؟؟ این یعنی بیننده عزیز تو هیچی حالیت نیست!!!!!!!

 

 

 

- من از اون قسمتی که دم اتاق سرهنگ توی بیمارستان حالش بهم خورد رفت به صورتش آب زد فهمیدم دسته گل به آب داده .عجب عجب ! تازه نفهمیدیم این پسره نادر چرا میخواست توی دادگاه باشه ؟؟!!!

 

 

- حذف این قسمتها نشان میدهد که در یک سریال ایرانی میتوان قسمت اول و آخر آنرا پخش کرد بدون اینکه به داستان فیلم لطمه جدی بخورد و بقیه قسمتها اضافی است !!!

 

 

- آنوقت باز هم میگویند چرا مردم ماهواره میبینند شما سریالهای داخلی خود را که اسلامی-ایرانی است سانسور میکنید آنهم بدلیل اینکه مثلا پسر و دختری کوچک با هم دوست هستند آقایان دوستی در چارچوب قانونی چه مشکلی دارد چرا ما همه چیز را نهی میکنیم که منجر به فاجعه شود؟؟؟

 

- واقعا باید تاسف خورد!!! سریالی هم که داشت واقعا یکی از دردهای جامعه رو نشون می داد این طوری حذف شد. بعد میایم می گیم چرا صدا و سیما همش فیلم آبکی می سازه بیا این هم یه فیلم جدی!!!!

 

- مگه قبل از ساخت فيلمنامه رو نميخونن كه وسط پخش جلوشو ميگيرن. كارگردان و بازيگرها كه بابت اون 500 ثانيه چند صد ميليون تومن گرفتن. چرا اجازه پخش نميدين؟؟؟ عادت شده كه فقط پول بيت المالو حروم كنند!؟

 

- اتفاقا من تعجب کردم چرا ثریا باردار نشده پس بگو فیلمو سانسور کردند(آخه اکثر فیلمای ایرانی یکی باید توش بزاد)

 

 

- توی چند قسمت آخر هم که روی دیالوگ ها صداگذاری مجدد کرده بودن تا مسیر داستانو عوض کنن

 

 

- بابا چرا نمیزارین شعور مخاطب بره بالا و خودش تصمیم بگیره کجاش بده کجاش خوبه؟ هر جا خودتون دیدین با سلیقه تون ناسازگاره سانسور کردین؟ به خدا این سریال مردم رو میخکوب میکرد پای تلویزیون و کسی ماهواره نگاه نمیکرد، داشتین راه درست رو میرفتین، خیلی حرفهای خوب و ارزشی توش بود، چرا تحمل نداشتین مردم تا اخرش رو میدیدن و بعد نظرسنجی میکردین، چه اتفاق خلاف شرع و قانونی داشت توی این سریال مد میشد؟ این که داشت دروغگویی رو بد جلوه میداد

لینک به دیدگاه

من تا ثریا رو کامل ندیدم قسمتای اولشو دیدم ولی بعدش فهمیدم ازون فیلمای مسخره ی بچه بازیه دیگه ادامه ندادم!

ماهم باید عادت کنیم به این سانسورا حالا خوبه اون قسمتاش که ثریا با سرهنگ بود رو حذف نکردن!:icon_razz:

لینک به دیدگاه

تلویزیون نگاه نمیکنم...

اصلن نمیدونم این فیلم کی پخش شده...فقط بلدن صیغه رو باب کنن و بعد خودشون سانسور کنن...msngifsdotcom_2052_icons.gif

.

.

راستی تاپیک تیچراری هست....th_kapook-17352-9038.giflocked.gif

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...