رفتن به مطلب

سیستم mySentry به شما این اجازه را می دهد که در طول شب سطح گلوکز فرزندتان را کنترل کنید


ارسال های توصیه شده

دستگاه mySentry اولین دستگاه مانیتور از راه دور گلوکز است که در منازل گسترش یافت.

 

از طریق mySentry که یک دستگاه پاسگاه مرزی است و در اتاق قرار دارد با بی سیم رابط Medtronic’s MiniMed گلوکز و انسولسن پمپ مانیتور می شود.

 

علاوه بر نمایش گلوکز به طور منظم،اگر از حد معین تجاوز کند سیستم mySentry زنگ هشدار را بالا میبرد، برای کمک به پیدا کردن مشکل بوجود آمده مثل هیپوگلیسمی شبانه.

 

سیستم mySentry متشکل از یک مانیتور با صفحه نمایش رنگی، منبع تغذیه و پاسگاه مرزی است که اطلاعات را از فرزندتان به مانیتور mySentry می برد.

 

این پایگاه شما را قادر می سازد که از 50 فوت یا بیشتر نظارت داشته باشید.این بدان معناست که فرزندتان می تواند در یک اتاق باشد و شما در اتاقی دیگر و بر انسولین پمپ و اطلاعات مربوط به سنسور در زمان خودش بدون نیاز به بلند شدن و چک کردن آن از نزدیک نظارت داشته باشید.

 

دریافت و صداهای mySentry مثل سیستم هشداری است که روی سیستم Minimed Paradigm® REAL-Time Revel™ بچه ها است بطوریکه شما میتوانید زودتر برای جلوگیری از خطرهای کم یا زیاد اقدام کنید.

 

این خدمات عبارتند از؛ هشدار پیش بینی که میتواند شما را از 30 دقیقه قبل از رویداد هشدار دهد. و هشدار آستانه که به شما می گوید که سطح گلوکز فرزند شما حد مجاز بالا یا پایین رفته است.

 

صدای بلند آلارم و زنگ هشدار برای بیدار کردن از خواب عمیق است و صدای آنرا می توان تنظیم کرد. همچنین برای راحتی بیشتر mySentry ویژگیهای دکمه snooze را هم فراهم کرده است که شما می توانید بطور موقت این آلارم را خاموش کنید.

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...