رفتن به مطلب

طراحی حیرت انگیز خانه ای در میان کاج ها در اسپانیا


ارسال های توصیه شده

خانه ای مدرن با فضایی دلچسب در میان کاج های موریسا، واقع در اسپانیا که با زیربنای ۴۶۷ متر مربع فضایی راحت و طراحی داخلی زیبایی در اختیار ساکنین قرار می دهد.

توسط گروه «اکسپریال» طراحی شده و تاکید آن بیشتر بر طراحی فضای داخلی بوده تا خارج خانه تا یک زندگی راحت و مدرن، با بیشترین ارتباط با طبیعت در اختیار ساکنین قرار دهد. در حاشیه ی کوه واقع شده است و طبقه ی پائینی سرپناه گاراژ و ورودی طبقه ی دوم است.

شیب طبیعی استفاده شده در ساخت بنا به زیبایی شکل کلی بنا کمک شایانی میکند. طبقات C شکل به ضلع جنوبی و شرقی اجازه می دهد بواسطه ی شیشه های کار شده در این قسمت، زمانیکه شرایط آب و هوایی مناسب باشد، نورگیر طبیعی فوق العاده ای داشته باشند. نماهای بسیاری برای زیباتر شدن و راحتی این خانه در نظر گرفته شده اند که از جمله ی آنها می توان به حیاط مرکزی، سولاریوم و استخر شنا اشاره کرد.

از طبقه ی بالا می توان اطراف، منظره ی خیابان و کوهستان را در دوردست تماشا کرد. در عین حال، استیل و سفال به زیبایی در کنار هم قرار گرفته اند و در تضاد با چوب از دیوارها تا کف، نمای فوق العاده ای به ساختمان بخشیده اند و این گوناگونی مصالح جلوه ی ظاهری خانه را ارتقا بخشیده است.

 

 

 

04431150842017089238.jpg

 

 

40503587959862564832.jpg

 

 

  • Like 17
لینک به دیدگاه

من حیرت انگیزیشو نفهمیدم

خوب بود فقط همین

نمیدونم من که ملاک های شما معمارا رو درک نمیکنم :hanghead:

  • Like 1
لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...