رفتن به مطلب

اخطار امنیتی نیوک ۸٫۲


poor!a

ارسال های توصیه شده

در صورتیکه از استفاده کنندگان نیوک ۸٫۲ هستید با توجه به وجود باگهای بسیار خطرناک در این ورژن پیشنهاد به ارتقای آن به ورژن ۸٫۳ و نصب اصلاحیه ها را داریم

کسانی که از نیوک ۸٫۲ استفاده میکنند در جهت افزایش امنیت نیوک خود سریعاً وارد کنترل پنل هاست شده و به بخش file manager رفته پس از ورود به ادرس زیر رجوع فرماییدimagesuploadsدر پوشه آپلود سطح دسترسی پوشه file را بر روی ۴۴۴ ست کنند .

در صورتیکه آپلود عکسهای خود را از طریق نیوک انجام نمیدهید پیشنهاد میشود حتماً سطح دسترسی پوشه uploads را۵۵۵ کنید .جهت تغییر سطح دسترسی روی پوشه مورد نظر کلیک کرده و از گزینه های بالایی file manager روی change premision کلیک نمایید .

شایان ذکر است این عمل تنها بخشی از باگ و ضعف امنیتی نیوک ۸٫۲ را بر طرف میکند .همچنین جهت جلوگیری از دیفیس سایت حتی با وجود شل بین اطلاعات سایت ، تغییر سطح دسترسی فایلهای زیر پیشنهاد میشود .تغییر سطح دسترسی نیوک index.php و config.php در public_html به ۴۴۴وردپرس index.php و wp-config.php به ۴۴۴جوملا index.php و configration.php به۴۴۴و تغییر سطح دسترسی فایلهایی که نیاز به write ندارند در Public_html به ۴۴۴این تغییر سطح دسترسی باعث میشود حتی با وجود باگ در سی ام اس و یا شل بین اطلاعاتتان امنیت سایتتان تا حدودی افزایش یابد .

همیشه سعی بفرماییدبالاترین ورژن سی ام اس را نصب کنید و با جستجو در گوگل آموزشهای افزایش امنیت سی ام اس هایی همچون نیوک ، وردپرس و … را مشاهده بفرمایید .

به نقل از

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...