رفتن به مطلب

عرضه یک میلیون عددی Galaxy Note در بازارهای دنیا


a_gadget

ارسال های توصیه شده

galaxy-note-million.jpg

به نظر می‌رسد که استقبال از موبایل/تبلت‌ها خوب بوده و فعلا میزان فروش آن‌ها رو به افزایش است. در همین راستا، سامسونگ اعلام کرد که از ماه اکتبر تا به حال، بیش از یک میلیون دستگاه Galaxy Note را به بازارهای جهانی عرضه کرده است.

 

به گفته سامسونگ، Galaxy Note بازار خوبی در کشورهای آسیایی و اروپایی داشته است. از جمله این کشورها می‌توان به فرانسه، آلمان، تایوان و هنگ کنگ اشاره کرد.

 

سامسونگ همچنین از عرضه این محصول دو کاربردی به ایالات متحده، خبر داد. البته هنوز تاریخ عرضه آن به این کشور، اعلام نشده است.

 

«گالکسی نوت» دارای نمایشگری ۵.۳ اینچی است. بنابراین هم می‌توان آن را یک گوشی بسیار بزرگ دانست و هم یک تبلت کوچک. صفحه‌نمایش این گوشی (یا تبلت) از نوع Super AMOLED است و وضوحی به اندازه ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل دارد.

 

جدا از اندازه، ویژگی منحصر به فرد دیگری که در Galaxy Note وجود دارد، S Pen است. S Pen یک قلم (یا استایلوس)‌ است که همراه این گوشی عرضه می‌شود و به کمک نرم‌افزار داخلی موبایل، می‌توان با آن به یادداشت سریع مطالب یا رسم طرح در تلفن همراه پرداخت. همچنین می‌توان با S Pen از قابلیت تشخیص دست‌نوشته بهره برد.

 

سیستم‌عامل آندروید 2.3.5، پردازنده دو هسته‌ای ۱.۴ گیگاهرتزی، Wi-Fi، دوربین ۸ مگاپیکسلی، GPS و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی (و پشتیبانی از کارت‌های microSD) از مشخصات اصلی Galaxy Note است.

 

 

 

منابع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...