Managerr 1616 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 دی، ۱۳۹۰ فرايند مهندسي فروش اولين بخش از مراحل ارتباط با مشتري است . اين بخش با در اختيار گرفتن نيروي کارشناسي مجرب و توان تخصصي و فني ،پاسخگويي به نيازهاي طرح شده از جانب مشتريان را از طريق مراحل زير در ستور کار خود دارد : · دريافت درخواست و اعلام نياز مشتري از طريق درخواست شفاهي ، کتبي يا اعلام مناقصه . · برقراري تماس اوليه با مشتري ، بررسي درخواست و تشکيل تيم کارشناسي مسؤول مشتري · بررسي محيط و فرايندهاي جاري ، تحليل وضعيت موجود و تدقيق نيازهاي مشتري · تشکيل جلسات دمو و نمايش سيستم هاي موجود و بحث و بررسي پيرامون ويژگيهاي سيستمها و ميزان انطباق آنها با خواست مشتري · انتخاب راهکار مناسب و بهينه بر اساس نتايج بررسي ها ، سياست ها و اولويت هاي سازمان مشتري و توجيهات فني و اقتصادي هر يک از روشها از طريق ارائه دو راهکار زير: · طراحي ، ساخت و استقرار سيستم هاي اختصاصي ويژه شرکت · استقرار سيستم هاي کاربردي تيپ رايورز · عقد قرارداد با مشتري بر اساس توافقات فيمابين · انتقال مراحل بعدي کار به تيم هاي مربوطه در فرايند هاي ساخت يا نصب و راه اندازي سيستم بر اساس نوع قرارداد و توافق انجام شده براي توليد سيستم هاي اختصاصي يا استقرار سيستم هاي موجود . 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده