رفتن به مطلب

ویتامین ها به باردار شدن كمك می كنند


ارسال های توصیه شده

پزشكان در یك مطالعه جدید اعلام كردند كه قرص های ویتامین می توانند به باردار شدن كمك كنند.

 

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، نتایج این مطالعه نشان می دهد احتمال باردار شدن در زنانی كه برای بچه دار شدن تحت درمان هستند در صورت مصرف مكمل ها و ویتامین ها، دو برابر بیشتر از زنانی است كه از این قرص ها استفاده نمی كنند.

 

دكتر رینا آگراوال پزشك هندی تبار در دانشگاه وارویك در آمریكا و متخصص طب بارداری، زنان و زایمان در بیمارستان های دانشگاهی «وارویك شایر» با انجام یك آزمایش بالینی گسترده تر به این نتایج دست یافته است.

 

آگراوال كه سرپرستی این مطالعه را بر عهده داشته تاكید می كند كه مصرف مكمل ها و ویتامین های بارداری شانس بچه دار شدن را در زنانی كه برای باردار شدن تلاش می كنند، افزایش می دهد. این زنان هم چنین سریعتر از زنانی كه خودسرانه فولیك اسید مصرف می كنند، باردار می شوند.

 

به گزارش شبكه خبری ای بی سی، این مطالعه كه به تفصیل در مجله آنلاین «زیست پزشكی باروری» منتشر شده حاكیست شانس باردار شدن در زنانی كه از ویتامین های دوران بارداری طبق دستور پزشك متخصص مصرف می كنند، دو برابر بیشتر است.

 

این مطالعه روی ۵۸ زن صورت گرفته كه به دو گروه تقسیم شدند و یك گروه از آنها ویتامین و گروه دیگر فقط فولیك اسید مصرف كردند. تمام این زنان در طول مطالعه رژیم غذایی سالم و متعادل داشتند.

 

ایسنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...