رفتن به مطلب

جزئیات ثبت نام کنکور سراسری 91


ارسال های توصیه شده

قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز ثبت نام آزمون سراسری سال 91 گفت: داوطلبان از ساعت 14 امروز 16 آذرماه می توانند در آزمون سراسری سال 91 ثبت نام کنند.

 

ابراهیم خدایی افزود: داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش پس از خریداری کارت اعتباری و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام در این آزمون ثبت نام کنند.

 

وی افزود: همچنین داوطلبان می توانند با مراجعه به باجه های پستی ضمن خرید کارت اعتباری ثبت نام، دفترچه راهنما را دریافت کنند و پس از آن با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری 91 اقدام کنند.

 

وی یادآور شد: داوطلبان هر گروه آزمایشی می توانند علاوه بر ثبت نام در گروه مربوطه، در آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی و هنر نیز شرکت کنند.

 

قائم مقام سازمان سنجش اضافه کرد: ثبت نام در آزمون سراسری سال 91 از روز چهارشنبه 16 آذر آغاز می شود و تا 25 آذرماه 90 ادامه دارد. داوطلبانی که تا زمان ثبت نام، اطلاعات سوابق تحصیلی خود را دریافت نکنند می توانند در روزهای 30 بهمن تا 3 اسفند ماه سال 90 در آزمون ثبت نام کنند.

 

وی تاکید کرد: دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند، حق ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 91 را ندارند و در صورت شرکت در آزمون به عنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

 

آزمون سراسری سال 91 در روزهای 8، 9 و 10 تیرماه 91 برگزار می شود و کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی در روزهای 4 تا 7 تیرماه منتشر می شود.

 

منبع: مهر

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...