رفتن به مطلب

انیمیشن مری و مکس Mary and Max


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

mary-1.jpg

 

نام انیمیشن: Mary and Max – مری و مکس ژانر: درام ، کمدی سال انتشار: ۲۰۰۹ مدت زمان: ۸۸ دقیقه حجم: ۶۰۰ مگابایت کیفیت: BDRip دوبله فارسی

مدیر دوبلاژ: مهرداد رئیسی

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

امتیازی که از سایت IMDB گرفته 8.2 هستش 7zwzairnd9mmys58tv.jpg

.

.

 

خلاصه داستان: داستان که در سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۹۴ اتفاق میافتد، درباره دوستی یک دختر کوچولوی ۸ ساله و مرد یهودی ۴۴ ساله است که در نیویورک زندگی میکند. داستان بیشتر حول زندگی این دو نفر است ، از وقتی دخترک ۸ ساله است تا وقتی ۲۶ ساله شود و نامه هایی که بین این دو نفر رد و بدل میشود. این انیمیشن بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است و …

 

_____________________________

 

داستان این انیمیشن خیلی متفاوت با انیمیشن های دیگس غم انگیزه

من که دیدم اشکم دراومد :whistle:

 

خوبی این انیمیشن دوبله اورجیناله :a030:

شما هم دانلودش کنید نظراتتونو بگین :a030:

 

 

************************************************

لینک مستقیم دانلود :

سرور اول :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

سرور دوم :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 20
ارسال شده در

من دیدمش خیلی قشنگه!:ws37:

 

 

 

 

 

 

 

 

ولی قبلا در مورد این انیمیشن تو تاپیک دیگه ای بحث شده ها!:whistle:

  • Like 1
ارسال شده در

قبلا تاپیک نقدش بوده

  • Like 2
ارسال شده در
قبلا تاپیک نقدش بوده

 

چرا تو سرچ انجمن نبود :ws52:

ارسال شده در

بسیار روانشناسناکانس ... جالبه

  • Like 1
ارسال شده در
چرا تو سرچ انجمن نبود :ws52:

 

میلاد تاپیکش رو زده بود

  • Like 1
ارسال شده در
چرا تو سرچ انجمن نبود :ws52:

[h=3]معرفی و نقد Mary and Max[/h]

  • Like 3
ارسال شده در

حسابی خورد تو ذوقه استاتر تاپیک:gnugghender:

  • Like 2
ارسال شده در
حسابی خورد تو ذوقه استاتر تاپیک:gnugghender:

 

اووووووووووووووووووووف بد جور :ws28:

  • Like 1
ارسال شده در

نمردیم و یه حرکت مفید ازت دیدیم :w02:

  • Like 1
ارسال شده در
نمردیم و یه حرکت مفید ازت دیدیم :w02:

 

متاسفانه حرکت مفیدم به سنگ خورد :ws28:

  • Like 1
ارسال شده در
متاسفانه حرکت مفیدم به سنگ خورد :ws28:

 

 

دانم

 

تاپیک تکراری بود :ws28:

 

 

باز جای شکرش باقیه که یه تلاشی کردی ...

  • Like 1
ارسال شده در
دانم

 

تاپیک تکراری بود :ws28:

 

 

باز جای شکرش باقیه که یه تلاشی کردی ...

 

اون وقت میگن ایران فرار مغز ها نداره این کارا رو میکنن دیگه جای تشکر میاین میگن تاپیک تکراریه :banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در

عکس قشنگی اننخاب کردی

ارسال شده در
عکس قشنگی اننخاب کردی

 

کدوم عکس :ws52:

×
×
  • اضافه کردن...