رفتن به مطلب

زنجان....


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در
:thk:فهمیدم....اینا کسایین که تو شهر زنجانن و خیلی بدن!:w58:

 

هرچی فکر میکنم نظریه توام خیلی میتونه نزدیک باشه:ws3:

اینم مورد قبوله:ws3:

  • Like 4
  • پاسخ 48
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

:banel_smiley_4:

 

:w000:

 

 

دو دقیقه وقت داری شفاف سازی کنی.

  • Like 3
ارسال شده در
سپیده ر بده :ws3:

 

 

ر جزو قوانین بازی نیست سارا :w02:

  • Like 2
ارسال شده در
:banel_smiley_4:

 

:w000:

 

 

دو دقیقه وقت داری شفاف سازی کنی.

...بیا تو هم بازی:ws28::hapydancsmil:

  • Like 2
ارسال شده در
:banel_smiley_4:

 

:w000:

 

 

دو دقیقه وقت داری شفاف سازی کنی.

اخطارم باید بدید بش :banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در
آخه مشغولم داره

مشغول که اسم نیس

انوش یه راهنمایی میکنی؟:ws52:

 

به تو جز هیسسسسس هیچی نمیگم:ws3:

 

منظورم کلمه بود

 

کلمه که توش م و ش داشته باشه :w16:

 

:w16:

 

عمش و شوور عمش

عموش و زن عموش

گلنار:w02:

 

ببین دقتت پایینه هاااااااا..به حرفای سپیده گوش کن:hapydancsmil:

سپیده ر بده :ws3:

 

:ws28:

 

مشوش،ماش،مشکی،موش، مَش مِراد:hapydancsmil:

 

تنوعشو دوست داشتم ای کاش پیش ما بودی(با لحن گوگوش بخون):ws3:

 

سوختی اسم حیوون نگفتی

 

تازه گلنارم اینجوری باید بنویسی : گلن ار :w02:

آخ جووووون محمد سووووخت:hapydancsmil:

  • Like 4
ارسال شده در
:banel_smiley_4:

 

:w000:

 

 

دو دقیقه وقت داری شفاف سازی کنی.

:hanghead:دستم واسه شفاف سازی بسته است...

  • Like 2
ارسال شده در

عجب:ws38:

 

خیلی سطح این تاپیک بالاست ! به درک من قد نمیده !:ws52:

  • Like 4
ارسال شده در

با عذرخواهی از استارتر و سایر دوستانم این تاپیک قفل میشه. چون پنج صفحه رفت جلو و من هیچ چیز به درد بخور یا قابل فهمی توش ندیدم. :a030:

  • Like 6
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...