رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

به گفته محققان دانشگاه لندن و طبق مقاله‌ای که در مجله environement health perspective منتشر شده است محققان از میان 134 آفت‌کشی که مردم اروپا زیاد با آن سر و کار دارند، 37 مورد را انتخاب کردند و آزمایشاتی صورت دادند. بررسی‌ها نشان داد از میان 37 مورد، 23 آنتی‌آندروژن بوده و با کاهش تستوسترون میل جنسی را کم می‌کند. ناباروری یکی از مشکلات عدیده پزشکی در دنیای امروز است. به طوریکه میزان آن در جهان از سال 1955 تاکنون 50% افزایش یافته است و هم اکنون 10-15% از زوجها از این مشکل رنج می‌برند. با صنعتی شدن جوامع و تغییر شیوه زندگی، به مرور بر انواع گوناگون عوامل خطرساز محیطی افزوده ‌شده و منجر به بروز اختلالاتی در ارگان‌های مختلف بدن انسان شده است. ترکیبات زیانبار، نظیر سرب، استفاده از آب شرب آلوده به مواد مضر شناخته شده و ناشناخته حاصل از صنایع گوناگون نظیر ترکیبات آرسنیک، کروم، بنزن و غیره، آب و خاک کشاورزی آلوده به سموم دفع آفات و کودهای شیمیایی و به تبع آن، محصولات زراعی آلوده، استفاده از هورمونها و داروهای گوناگون در صنعت پرورش دام و طیور و وجود بقایای‌ آنها در محصولات لبنی و گوشتی، نظیر هورمون‌های استروییدی دفع شده در شیر، افزایش استفاده از مواد سنتتیک و نگهدارنده‌ها در صنایع غذایی، در کنار عادات تغذیه‌ای و رژیم‌های غذایی نامناسب و کمبود آنتی‌اکسیدانها و عناصری نظیر روی، سلنیم و مس در رژیم غذایی روزانه از جمله این عوامل خطرساز است. همچنین، آثار جانبی زیانبار برخی داروها و مواد شیمیایی نظیر کتوکونازول و دیوکسین، تماس روزانه با انواع پرتوهای مضر در محیط زندگی و کار، نظیر پرتوهای ایکس و فرابنفش، امواج ساطع شده از فرستنده‌های مخابراتی و تلفن همراه، تنش‌های فیزیکی و روانی محیط کار و زندگی، استعمال دخانیات، کاهش تحرک و عوارضی نظیر چاقی و افزایش سن ازدواج نیز، همه و همه عواملی هستند که ممکن است به طور مستقیم و غیرمستقیم بر کاهش باروری در انسان تأثیر گذار باشند.

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

تیتر اینه کاهنده های میل جنسی مردان ولی آخرش میگه کاهش باروری در انسان تأثیر گذار باشند. فکر کنم میل جنسی با کاهش باروری فرق کنه ها:ws52:

لینک به دیدگاه
تیتر اینه کاهنده های میل جنسی مردان ولی آخرش میگه کاهش باروری در انسان تأثیر گذار باشند. فکر کنم میل جنسی با کاهش باروری فرق کنه ها:ws52:

 

درسته ولی اینجا بدنبال هم پیش میان نوشته که >>>> با کاهش تستوسترون , میل جنسی را کم می‌کنن . یعنی هورمونی هم کم میشه که در باروری و در میل جنسی هر دوش تاثیر گذاره

لینک به دیدگاه
خوب خدا رو شکر . هرچی میل کمتر باشه بهتره ... :ws3:

انسان که حیون نیست و هرچی این صفت های حیونیش کمتر بشه بهتره

 

 

این صفت حیوانی اگه نباشه که بعضی ادمها میمیرند :ws3:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...