CodePlus 15426 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 بنام یزدان پاک اطلاعیه بدینوسیله به اطلاع میرسد,گروه منحل شده خلافکاران خفن با شعار نابودی همه جا و همه کس مجددا فعال شده و آماده است تا در راستای نیل به اهداف والای خود هر مانعی را از سر راه بردارد ... باشد که رستگار شویم ! کلیه عزیزانی که تمایل به پیوستن به این گروه معظم را دارند مراتب را طی یک پـ . خ به اطلاع اینجانب برسانند ضمنا به اطلاع میرسد که تیم فرماندهی گروه شامل CodePlus - mahrokh666 -arpak .. معروف به سه گرگ .. پیشتر انتخاب شده اند خلافمیر کبیر 10
sinister89 4246 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 دمت گرم خلافی ... اسپم رو عشقه هرجا خواهرم باشه منم هستم 6
CodePlus 15426 سازنده ارسال شده در 18 بهمن، 2011 از اونجاییکه دوستان دیکتاتورمون بسرعت این تاپیکو نابود میکنن . خودتون بصورت داهان به داهان اطلاع رسانی کنین .. 5
danielo 15240 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 نکته جالب این هست که ما جنبه اجازه دادن مدیران برای زدن یک تاپیک اسپمی را نداریم.مثلا مدیران اجازه تاپیک (کمپین طرفداران گذاشتن عکس خودمون تو آواتار )را دادند.همینطوری بیخیال بشند .همین امروز 100 تا از این تاپیک های اسپم زده میشه. 10
Waffen 15120 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 نکته جالب این هست که ما جنبه اجازه دادن مدیران برای زدن یک تاپیک اسپمی را نداریم.مثلا مدیران اجازه تاپیک (کمپین طرفداران گذاشتن عکس خودمون تو آواتار )را دادند.همینطوری بیخیال بشند .همین امروز 100 تا از این تاپیک های اسپم زده میشه. حرف حساب... متاسفانه به سرعت این بخش به هم میریزه... 10
Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 حمیــــــد از تو بعید بود ولی یه فکری واست بکنم داری نابود میشی پسر انجمن اسمش اولا خیلی قشنگ بود انجمن علمی پژوهشی نواندیشان دیگه سعی میکنم تالار آزاد نیام چون واقعا تو این شرایط خودش یه بحث خوبه که با این همه بلایی که داره سرمون میاد ما دلمون رو باید به چه چیزایی خوش کنیم 12
CodePlus 15426 سازنده ارسال شده در 18 بهمن، 2011 حمیــــــد از تو بعید بود ولی یه فکری واست بکنم داری نابود میشی پسر انجمن اسمش اولا خیلی قشنگ بود انجمن علمی پژوهشی نواندیشاندیگه سعی میکنم تالار آزاد نیام چون واقعا تو این شرایط خودش یه بحث خوبه که با این همه بلایی که داره سرمون میاد ما دلمون رو باید به چه چیزایی خوش کنیم تو منو میشناسی .. تهه تاپیک علمی بودم ... ولی لیاقتش موجود نبود ... این تاپیکم بزودی پاک میشه .. نترسین 5
Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 تو منو میشناسی .. تهه تاپیک علمی بودم ... ولی لیاقتش موجود نبود ... این تاپیکم بزودی پاک میشه .. نترسین دقیقا چون دادا میشناسمت و میشناسیم اینجوری گفتم زود تر پاکش کن تا پاکت نکردم 5
CodePlus 15426 سازنده ارسال شده در 18 بهمن، 2011 دقیقا چون دادا میشناسمت و میشناسیم اینجوری گفتم زود تر پاکش کن تا پاکت نکردم بی خیال .. جدی نگیر .. اینجا حرف زیاد زده میشه ... خیلی برنامه ریزی میشه .. ولی تهش هیچی .. چون همه فقط حرف میزنن مگه من نبودم .. به ممد پیشنهاد دادم ماهی x میلیون درآمد از صفحه اول .. یا اونهمه پیشنهاد واسه پیشرفت علمی .. یا کلا حذف گفتگوی آزاد ... بی خیال بابا .. تا اون بالا 4 نفر آدم نتونن با هم هماهنگ بشن .. این پایین هیچ اتفاقی نمیافته ... خوش باش .. بخند .. دنیا دو روزه 6
felorans666 12046 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 منم میپیوندم به این گروه:hapydancsmil::gnugghender: خوش اومدی فدات شم :gnugghender: ... 2
ارسالهای توصیه شده