رفتن به مطلب

ققنوس سر از خاکستر برآورد ! - تولد دوباره خلافکاران خفن


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

بنام یزدان پاک

 

اطلاعیه

 

بدینوسیله به اطلاع میرسد,گروه منحل شده خلافکاران خفن با شعار نابودی همه جا و همه کس مجددا فعال شده و آماده است تا در راستای نیل به اهداف والای خود هر مانعی را از سر راه بردارد ... باشد که رستگار شویم !

 

کلیه عزیزانی که تمایل به پیوستن به این گروه معظم را دارند مراتب را طی یک پـ . خ به اطلاع اینجانب برسانند

 

ضمنا به اطلاع میرسد که تیم فرماندهی گروه شامل CodePlus - ‏mahrokh666 -arpak .. معروف به سه گرگ .. پیشتر انتخاب شده اند

 

 

خلافمیر کبیر

 

 

  • Like 10
ارسال شده در

دمت گرم خلافی :w02: ...

 

 

 

اسپم رو عشقه hapydancsmil.gif

  • Like 7
ارسال شده در
دمت گرم خلافی :w02: ...

 

 

 

اسپم رو عشقه hapydancsmil.gif

 

 

 

هرجا خواهرم باشه منم هستم :w16:

  • Like 6
ارسال شده در
:w02:
  • Like 7
ارسال شده در

واویلا لیلی

 

دوست دارم خیلی

:ws3:

  • Like 8
ارسال شده در

از اونجاییکه دوستان دیکتاتورمون بسرعت این تاپیکو نابود میکنن . خودتون بصورت داهان به داهان اطلاع رسانی کنین ..

  • Like 5
ارسال شده در

ما نیز اعلام آمادگی مینماییم !

  • Like 5
ارسال شده در

نکته جالب این هست که ما جنبه اجازه دادن مدیران برای زدن یک تاپیک اسپمی را نداریم.مثلا مدیران اجازه تاپیک (کمپین طرفداران گذاشتن عکس خودمون تو آواتار )را دادند.همینطوری بیخیال بشند .همین امروز 100 تا از این تاپیک های اسپم زده میشه.

  • Like 10
ارسال شده در
نکته جالب این هست که ما جنبه اجازه دادن مدیران برای زدن یک تاپیک اسپمی را نداریم.مثلا مدیران اجازه تاپیک (کمپین طرفداران گذاشتن عکس خودمون تو آواتار )را دادند.همینطوری بیخیال بشند .همین امروز 100 تا از این تاپیک های اسپم زده میشه.

 

حرف حساب...

متاسفانه به سرعت این بخش به هم میریزه...

  • Like 10
ارسال شده در

تاپیک اسپم مُد شده؟ :ws52:

  • Like 8
ارسال شده در
تاپیک اسپم مُد شده؟ :ws52:

 

 

پ ن پ تاپیک علمی مد شده ؟؟؟؟؟؟ :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
پ ن پ تاپیک علمی مد شده ؟؟؟؟؟؟ :ws3:

چه با افتخارم می گه :banel_smiley_4:

  • Like 7
ارسال شده در

حمیــــــد از تو بعید بود ولی یه فکری واست بکنم داری نابود میشی پسر :banel_smiley_4:انجمن اسمش اولا خیلی قشنگ بود انجمن علمی پژوهشی نواندیشان:sigh:

دیگه سعی میکنم تالار آزاد نیام :hanghead:چون واقعا تو این شرایط خودش یه بحث خوبه که با این همه بلایی که داره سرمون میاد ما دلمون رو باید به چه چیزایی خوش کنیم

  • Like 12
ارسال شده در
حمیــــــد از تو بعید بود ولی یه فکری واست بکنم داری نابود میشی پسر :banel_smiley_4:انجمن اسمش اولا خیلی قشنگ بود انجمن علمی پژوهشی نواندیشان:sigh:

دیگه سعی میکنم تالار آزاد نیام :hanghead:چون واقعا تو این شرایط خودش یه بحث خوبه که با این همه بلایی که داره سرمون میاد ما دلمون رو باید به چه چیزایی خوش کنیم

تو منو میشناسی .. تهه تاپیک علمی بودم ... ولی لیاقتش موجود نبود ...

 

این تاپیکم بزودی پاک میشه .. نترسین

  • Like 5
ارسال شده در
تو منو میشناسی .. تهه تاپیک علمی بودم ... ولی لیاقتش موجود نبود ...

 

این تاپیکم بزودی پاک میشه .. نترسین

دقیقا چون دادا میشناسمت و میشناسیم اینجوری گفتم :banel_smiley_4:زود تر پاکش کن تا پاکت نکردم:w000:

  • Like 5
ارسال شده در
دقیقا چون دادا میشناسمت و میشناسیم اینجوری گفتم :banel_smiley_4:زود تر پاکش کن تا پاکت نکردم:w000:
بی خیال .. جدی نگیر ..

 

اینجا حرف زیاد زده میشه ... خیلی برنامه ریزی میشه .. ولی تهش هیچی ..

 

چون همه فقط حرف میزنن

 

مگه من نبودم .. به ممد پیشنهاد دادم ماهی x میلیون درآمد از صفحه اول .. یا اونهمه پیشنهاد واسه پیشرفت علمی .. یا کلا حذف گفتگوی آزاد ...

 

بی خیال بابا .. تا اون بالا 4 نفر آدم نتونن با هم هماهنگ بشن .. این پایین هیچ اتفاقی نمیافته ...

 

خوش باش .. بخند .. دنیا دو روزه

  • Like 6
ارسال شده در

منم میپیوندم به این گروه:hapydancsmil::gnugghender:

  • Like 2
ارسال شده در
منم میپیوندم به این گروه:hapydancsmil::gnugghender:

:banel_smiley_4:

  • Like 5
ارسال شده در
منم میپیوندم به این گروه:hapydancsmil::gnugghender:

 

 

 

خوش اومدی فدات شم :gnugghender: ...

  • Like 2
ارسال شده در

منم همون اول گفتم هستم :ws3:

  • Like 3
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...