spow 44197 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آبان، ۱۳۹۰ Sensation يک برند محبوب و مشهور ايرلندي براي چيپس سيب زميني است. به تازگي طراحي بسته بندي هاي قديمي که داراي زمينه سفيد رنگ بوده اند به کلي دگرگون شده است و رنگ زمينه آن به رنگ مشکي تغيير يافته است. ضمن اين که حرف S به شکل بسيار خلاقانه به عنوان نماينده برند بر روي اين بسته بندي هاي جديد خودنمايي مي کند. حرف S با تمامي ترکيباتي که به عنوان طعم دهنده و مواد افزودني به چيپس افزوده مي شود، تزيين شده است و در حقيقت حرف S از اين مواد و ترکيبات افزودني تشکيل مي شود. اين ايده، طعم و مزه طبيعي چيپس را به خوبي نمايان مي سازد و تصاوير داراي چنان کيفيتي است که مشتري را بي ترديد مجذوب خود مي سازد. نظر شما در خصوص انتخاب این نام برای محصولات جدید مزمز (کیش چیپس) چیست؟ آیا می دانید این نام در ابتدا بصورت SANSATIONS معرفی شده و با بسته بندی به همین نام به بازار عرضه شد؟ آیا می دانید پس از گذشت یکماه و پی بردن این شرکت به اشتباه خود (SENSATIONS)، بسته بندی این محصول اصلاح شد؟ 8 لینک به دیدگاه
pari daryayi 22938 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آبان، ۱۳۹۰ تقلید اگه در جهت پیشرفت باشه اشکالی نداره می دونی چرا؟ چون همه مغزهای ما گذاشتن رفتن اونور!!! بری تهش رو در بیاری می بینی آخرش بازم کار خودمونه (استفاده از صنعت اغراق به شیوه حداکثری) 6 لینک به دیدگاه
spow 44197 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آبان، ۱۳۹۰ ددی مسئله صرفا تقلید نیست تقلید اگاهانه وگرفتن فیدبک های لازم برای اصلاح اشتباهات کاری هست که نه مجموعه مدیریتی درسازمانهای ما حاضر به قبولشند ونه مجری اون 5 لینک به دیدگاه
pari daryayi 22938 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آبان، ۱۳۹۰ ددی مسئله صرفا تقلید نیستتقلید اگاهانه وگرفتن فیدبک های لازم برای اصلاح اشتباهات کاری هست که نه مجموعه مدیریتی درسازمانهای ما حاضر به قبولشند ونه مجری اون خب اینکه بله ددی جان کل ثروت یه مملکت هم بر باد بره می گن قضیه را کش ندهید...!!:icon_pf (34): 5 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده