Cannibal 3349 ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2012 ساختن بمب اتم اونقدر ها هم عقل و شعور نمیخواد که ما فکر میکنیم(منظورم این نیست که هر بی شعوری میتونه بسازه) این بحثا رو ول منید، اگه جنگ بشه کسی داوطلبانه لباس رزم میپوشه؟؟؟:5c6ipag2mnshmsf5ju3 3
Ha.Mi.D 8376 مالک ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2012 جنگ اگه رخ بده به احتمال زیاد تابستون امسال خواهد بود کره شمالی از وقتی تونست بمب اتم بسازه کسی نتونسته بگه بالا چشمت ابروهه، ایران اولین بمب که نه دومی رو ساخت به نظر من خواستار این میشه یهودی ها از فلسطین خارج بشن و آواره های فلسطینی به سرزمین مادریشون برگردند و اگه نشدن وارد جنگ با اسرائیل میشه و هروقت کم بیاره یک بمب هسته ای روانه تلاویو میکنه و دومی رو هم روانه پایتخت کشوری که بخواد از اسرائیل حمایت کنه و البته اسرائیل هم بیکار نخواهد نشست و یک جنگ اتمی رخ خواهد داد که میتونه دنیا رو به نابودی بکشونه! ولی ما رو چه باک هست، شهید میشیم:hapydancsmil: و خیلی کارهای دیگه میتونه بکنه، مثلا عضویت دائم تو شورای امنیت میخواد وگرنه اروپا رو بمباران اتمی میکنه! و از این دست خواسته ها البته اینی که گفتم جریان کلی و ساده ماجرا بود میشه بگی چرا اینقدر زود؟اطلاعات خاصی داری از برنامه هسته ای ایران؟ یعنی فکر میکنی اگه ایران به این بمب دست پیدا کرد شروع میکنه به شاخ و شونه کشیدن؟حتی اگه اونا به ایران حمله نکنن؟
Ha.Mi.D 8376 مالک ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2012 هیچ ادم عاقلی گاوی رو که روزی سه من شیر میده نابود نمیکنه خیالتون راحت جنگی در کار نیست اینا همش نیش و دندان نشان دادن سوری هست اگه اون گاو یه روز شیر نده چی؟یا اگه گاو رم کنه؟
Ha.Mi.D 8376 مالک ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2012 ساختن بمب اتم اونقدر ها هم عقل و شعور نمیخواد که ما فکر میکنیم(منظورم این نیست که هر بی شعوری میتونه بسازه)این بحثا رو ول منید، اگه جنگ بشه کسی داوطلبانه لباس رزم میپوشه؟؟؟:5c6ipag2mnshmsf5ju3 ممنون از پیشنهادتون.ولی موضوع بحث چیز دیگه ای هست.اتفاقا دوست دارم نظر شما رو هم بدونم. 1
Ali.Fatemi4 22827 ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2012 اول از همه از جناب استارتر میخوام که منبعش رو اعلام کنه!:vahidrk: فقط خدا کنه جنگ نشه.... از این خبرا نیست... کسی (حداقل الان) جراتشو نداره! چي ميخواد سرمون بياد هیچی تا جالا انگلستان به این مستحکمی اعلام نکرده بود که برای حمله احتمالی به ایران آماده ایممن واقعا میترسم فقط خدا خودش بهمون رحم کنه و جنگی نباشه ای بابا... اینا مال اینه که افتادن تو مخمصه... انگلستان نفتشو دیگه از ایران نمیگیره! ای بابا... اینقدر ترسو نباشین(قابل توجه بعضیا) جنگ سیخی چنده... دیگه جنگ فیزیکی با ایران سودی نداره... هی میگن جنگ... 1
Avenger 19334 ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2012 اگه اون گاو یه روز شیر نده چی؟یا اگه گاو رم کنه؟ فعلا که رم نکرده فکر نمیکنم با اوضاع الان هم رم کنه 2
Ha.Mi.D 8376 مالک ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2012 اول از همه از جناب استارتر میخوام که منبعش رو اعلام کنه!:vahidrk: از این خبرا نیست... کسی (حداقل الان) جراتشو نداره! هیچی ای بابا... اینا مال اینه که افتادن تو مخمصه... انگلستان نفتشو دیگه از ایران نمیگیره! ای بابا... اینقدر ترسو نباشین(قابل توجه بعضیا) جنگ سیخی چنده... دیگه جنگ فیزیکی با ایران سودی نداره... هی میگن جنگ... دقیقا منبع چی رو اعلام کنم؟ببخشید متوجه منظورتون نشدم
El Roman 31720 ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2012 میشه بگی چرا اینقدر زود؟اطلاعات خاصی داری از برنامه هسته ای ایران؟ یعنی فکر میکنی اگه ایران به این بمب دست پیدا کرد شروع میکنه به شاخ و شونه کشیدن؟حتی اگه اونا به ایران حمله نکنن؟ نه آقا من چه خبری میتونم داشته باشم؟ طبق تحلیل هایی که خوندم و به نظر هم منطقی میاد بهترین زمان حمله بعد از شروع تحریم های اروپا و قبل از انتخابات آمریکا هست که بتونه بیشترین حمایت جهانی رو کسب کنه در مورد سئوال دوم یعنی واقعا خودت شک داری؟ 2
Ali.Fatemi4 22827 ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2012 دقیقا منبع چی رو اعلام کنم؟ببخشید متوجه منظورتون نشدم منبع پستی که باهاش تاپیک رو استارت کردین! 1
Ha.Mi.D 8376 مالک ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2012 نه آقا من چه خبری میتونم داشته باشم؟طبق تحلیل هایی که خوندم و به نظر هم منطقی میاد بهترین زمان حمله بعد از شروع تحریم های اروپا و قبل از انتخابات آمریکا هست که بتونه بیشترین حمایت جهانی رو کسب کنه در مورد سئوال دوم یعنی واقعا خودت شک داری؟ خب تحلیل خودت هم همون زمان هست؟ اره من شک دارم.اگه اونا حمله نکنن بعید میدونم ایران خودش از بمب استفاده کنه.چون با دست خودش جنگ رو شروع میکنه و این یعنی نابودی
Ha.Mi.D 8376 مالک ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2012 منبع پستی که باهاش تاپیک رو استارت کردین! دقیقا منبع کدوم قسمت رو میخواین؟مگه من خبری نوشتم که منبع میخواین اخه؟ 1
Ali.Fatemi4 22827 ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2012 دقیقا منبع کدوم قسمت رو میخواین؟مگه من خبری نوشتم که منبع میخواین اخه؟ پس میشه بپرسم از کجا همچین موضوعی رو فهمیدین؟؟؟ 1
Ha.Mi.D 8376 مالک ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2012 پس میشه بپرسم از کجا همچین موضوعی رو فهمیدین؟؟؟ ببخشید بحث داره به بیراهه میره.یا رک و راست حرفتون رو بزنید یا اینکه بهم پیام بدین و مشکلتون رو بیان کنید.من نمیدونم شما دارین راجع به چی حرف میزنید.پس لطفا من رو روشن کنید 3
Cannibal 3349 ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2012 آمریکا درسته که یه ابرقدرته ولی اینقدر خر نیست که بخواد اینکار رو بکنه. خودتون فکر کنید از بعد از آخرین جنگ روسیه(با افغانستان میشه؟) چقدر روسیه صنایع نظامیشو پیشرفت داده. بنظرتون دلش نمیخواد یه آزمون واقعی از کارش بگیره؟(یعنی تو جنگ به ایران کمک کنه)(حتی قایمکی) ایران هم اینقدر مقدس نیست که بعد از حمله ی آمریکا نخواد به اسراییل و بقیه ی دوستاش تو منطقه موشک نزنه. ما فعلا به کار خودمون برسیم چون اونی که میتونه جلوی هر چیزی رو بگیره ما نیستیم!!!! 3
Ha.Mi.D 8376 مالک ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2012 آمریکا درسته که یه ابرقدرته ولی اینقدر خر نیست که بخواد اینکار رو بکنه.خودتون فکر کنید از بعد از آخرین جنگ روسیه(با افغانستان میشه؟) چقدر روسیه صنایع نظامیشو پیشرفت داده. بنظرتون دلش نمیخواد یه آزمون واقعی از کارش بگیره؟(یعنی تو جنگ به ایران کمک کنه)(حتی قایمکی) ایران هم اینقدر مقدس نیست که بعد از حمله ی آمریکا نخواد به اسراییل و بقیه ی دوستاش تو منطقه موشک نزنه. ما فعلا به کار خودمون برسیم چون اونی که میتونه جلوی هر چیزی رو بگیره ما نیستیم!!!! یعنی شما فکر میکنید جنگ رخ نمیده؟
Cannibal 3349 ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2012 فکر میکنم هنوز وقتش نیست. ولی اگه جنگ نظامی باشه، آخرین جنگ دنیاست. 1
terajedi21 2134 ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2012 هر مملکتی با ایران رابطه برقرار کرده تنها و تنها به دنبال منافع خودش بوده و بس!اینکه در مقابل امریکا روسیه قرار بگیره یکی از گمانهایی هست که به فکر خود روس ها هم نباید برسه!این جنگ هر زمان احتمال وقوعش هست به نظر من نه بد هست نه خوب وضع مملکت رو ببینین!این همه هیجان و استرس دیگه کافیه بزنین خیال همه راحت شه!هم اونایی که دعوت نامه میفرستن هم اونایی که برای رهایی یک سربازش 1000 اسیر رو ازاد میکنه و بیابان بی اب و علف رو کرده بهشت!
Ali Akbar.J 3915 ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2012 ببخشید وارد بحث میشم اما یه سوالی برام پیش اومد چرا فکر میکنید هنوز بمب هسته ای نداریم؟ یعنی ممکن نیست همین الان چند تایی نداشته باشیم برای روز مبادا؟
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری