رفتن به مطلب

حکومت نظامی یا ...


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

ساختن بمب اتم اونقدر ها هم عقل و شعور نمیخواد که ما فکر میکنیم(منظورم این نیست که هر بی شعوری میتونه بسازه)

این بحثا رو ول منید، اگه جنگ بشه کسی داوطلبانه لباس رزم میپوشه؟؟؟:5c6ipag2mnshmsf5ju3

  • Like 3
ارسال شده در
جنگ اگه رخ بده به احتمال زیاد تابستون امسال خواهد بود

کره شمالی از وقتی تونست بمب اتم بسازه کسی نتونسته بگه بالا چشمت ابروهه، ایران اولین بمب که نه دومی رو ساخت به نظر من خواستار این میشه یهودی ها از فلسطین خارج بشن و آواره های فلسطینی به سرزمین مادریشون برگردند و اگه نشدن وارد جنگ با اسرائیل میشه و هروقت کم بیاره یک بمب هسته ای روانه تلاویو میکنه و دومی رو هم روانه پایتخت کشوری که بخواد از اسرائیل حمایت کنه و البته اسرائیل هم بیکار نخواهد نشست و یک جنگ اتمی رخ خواهد داد که میتونه دنیا رو به نابودی بکشونه! ولی ما رو چه باک هست، شهید میشیم:hapydancsmil:

و خیلی کارهای دیگه میتونه بکنه، مثلا عضویت دائم تو شورای امنیت میخواد وگرنه اروپا رو بمباران اتمی میکنه! و از این دست خواسته ها

البته اینی که گفتم جریان کلی و ساده ماجرا بود

 

میشه بگی چرا اینقدر زود؟اطلاعات خاصی داری از برنامه هسته ای ایران؟

 

یعنی فکر میکنی اگه ایران به این بمب دست پیدا کرد شروع میکنه به شاخ و شونه کشیدن؟حتی اگه اونا به ایران حمله نکنن؟

ارسال شده در
هیچ ادم عاقلی گاوی رو که روزی سه من شیر میده نابود نمیکنه خیالتون راحت جنگی در کار نیست اینا همش نیش و دندان نشان دادن سوری هست:a030:

 

اگه اون گاو یه روز شیر نده چی؟یا اگه گاو رم کنه؟

ارسال شده در
ساختن بمب اتم اونقدر ها هم عقل و شعور نمیخواد که ما فکر میکنیم(منظورم این نیست که هر بی شعوری میتونه بسازه)

این بحثا رو ول منید، اگه جنگ بشه کسی داوطلبانه لباس رزم میپوشه؟؟؟:5c6ipag2mnshmsf5ju3

 

ممنون از پیشنهادتون.ولی موضوع بحث چیز دیگه ای هست.اتفاقا دوست دارم نظر شما رو هم بدونم.

  • Like 1
ارسال شده در

اول از همه از جناب استارتر میخوام که منبعش رو اعلام کنه!:vahidrk:

 

 

فقط خدا کنه جنگ نشه....:sad0:

از این خبرا نیست... کسی (حداقل الان) جراتشو نداره!

 

چي ميخواد سرمون بياد :ws44:

هیچی:ws52:

 

تا جالا انگلستان به این مستحکمی اعلام نکرده بود که برای حمله احتمالی به ایران آماده ایم

من واقعا میترسم

فقط خدا خودش بهمون رحم کنه و جنگی نباشه:sad0:

ای بابا... اینا مال اینه که افتادن تو مخمصه...

انگلستان نفتشو دیگه از ایران نمیگیره!

 

 

 

 

 

ای بابا... اینقدر ترسو نباشین:w000:(قابل توجه بعضیا:whistle:)

جنگ سیخی چنده... دیگه جنگ فیزیکی با ایران سودی نداره...

هی میگن جنگ...:ws28:

  • Like 1
ارسال شده در
اگه اون گاو یه روز شیر نده چی؟یا اگه گاو رم کنه؟

فعلا که رم نکرده

 

فکر نمیکنم با اوضاع الان هم رم کنه

  • Like 2
ارسال شده در
اول از همه از جناب استارتر میخوام که منبعش رو اعلام کنه!:vahidrk:

 

 

 

از این خبرا نیست... کسی (حداقل الان) جراتشو نداره!

 

 

هیچی:ws52:

 

 

ای بابا... اینا مال اینه که افتادن تو مخمصه...

انگلستان نفتشو دیگه از ایران نمیگیره!

 

 

 

 

 

ای بابا... اینقدر ترسو نباشین:w000:(قابل توجه بعضیا:whistle:)

جنگ سیخی چنده... دیگه جنگ فیزیکی با ایران سودی نداره...

هی میگن جنگ...:ws28:

 

دقیقا منبع چی رو اعلام کنم؟ببخشید متوجه منظورتون نشدم

ارسال شده در
میشه بگی چرا اینقدر زود؟اطلاعات خاصی داری از برنامه هسته ای ایران؟

 

یعنی فکر میکنی اگه ایران به این بمب دست پیدا کرد شروع میکنه به شاخ و شونه کشیدن؟حتی اگه اونا به ایران حمله نکنن؟

 

نه آقا من چه خبری میتونم داشته باشم؟

طبق تحلیل هایی که خوندم و به نظر هم منطقی میاد بهترین زمان حمله بعد از شروع تحریم های اروپا و قبل از انتخابات آمریکا هست که بتونه بیشترین حمایت جهانی رو کسب کنه

در مورد سئوال دوم یعنی واقعا خودت شک داری؟

  • Like 2
ارسال شده در
دقیقا منبع چی رو اعلام کنم؟ببخشید متوجه منظورتون نشدم

منبع پستی که باهاش تاپیک رو استارت کردین!

  • Like 1
ارسال شده در
نه آقا من چه خبری میتونم داشته باشم؟

طبق تحلیل هایی که خوندم و به نظر هم منطقی میاد بهترین زمان حمله بعد از شروع تحریم های اروپا و قبل از انتخابات آمریکا هست که بتونه بیشترین حمایت جهانی رو کسب کنه

در مورد سئوال دوم یعنی واقعا خودت شک داری؟

 

خب تحلیل خودت هم همون زمان هست؟

 

اره من شک دارم.اگه اونا حمله نکنن بعید میدونم ایران خودش از بمب استفاده کنه.چون با دست خودش جنگ رو شروع میکنه و این یعنی نابودی

ارسال شده در
منبع پستی که باهاش تاپیک رو استارت کردین!

 

دقیقا منبع کدوم قسمت رو میخواین؟مگه من خبری نوشتم که منبع میخواین اخه؟

  • Like 1
ارسال شده در
دقیقا منبع کدوم قسمت رو میخواین؟مگه من خبری نوشتم که منبع میخواین اخه؟

پس میشه بپرسم از کجا همچین موضوعی رو فهمیدین؟؟؟:w58:

  • Like 1
ارسال شده در
پس میشه بپرسم از کجا همچین موضوعی رو فهمیدین؟؟؟:w58:

 

ببخشید بحث داره به بیراهه میره.یا رک و راست حرفتون رو بزنید یا اینکه بهم پیام بدین و مشکلتون رو بیان کنید.من نمیدونم شما دارین راجع به چی حرف میزنید.پس لطفا من رو روشن کنید:icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در

آمریکا درسته که یه ابرقدرته ولی اینقدر خر نیست که بخواد اینکار رو بکنه.

خودتون فکر کنید از بعد از آخرین جنگ روسیه(با افغانستان میشه؟) چقدر روسیه صنایع نظامیشو پیشرفت داده. بنظرتون دلش نمیخواد یه آزمون واقعی از کارش بگیره؟(یعنی تو جنگ به ایران کمک کنه)(حتی قایمکی)

ایران هم اینقدر مقدس نیست که بعد از حمله ی آمریکا نخواد به اسراییل و بقیه ی دوستاش تو منطقه موشک نزنه.

ما فعلا به کار خودمون برسیم چون اونی که میتونه جلوی هر چیزی رو بگیره ما نیستیم!!!!

  • Like 3
ارسال شده در
آمریکا درسته که یه ابرقدرته ولی اینقدر خر نیست که بخواد اینکار رو بکنه.

خودتون فکر کنید از بعد از آخرین جنگ روسیه(با افغانستان میشه؟) چقدر روسیه صنایع نظامیشو پیشرفت داده. بنظرتون دلش نمیخواد یه آزمون واقعی از کارش بگیره؟(یعنی تو جنگ به ایران کمک کنه)(حتی قایمکی)

ایران هم اینقدر مقدس نیست که بعد از حمله ی آمریکا نخواد به اسراییل و بقیه ی دوستاش تو منطقه موشک نزنه.

ما فعلا به کار خودمون برسیم چون اونی که میتونه جلوی هر چیزی رو بگیره ما نیستیم!!!!

 

یعنی شما فکر میکنید جنگ رخ نمیده؟

ارسال شده در

فکر میکنم هنوز وقتش نیست.

ولی اگه جنگ نظامی باشه، آخرین جنگ دنیاست.

  • Like 1
ارسال شده در

هر مملکتی با ایران رابطه برقرار کرده تنها و تنها به دنبال منافع خودش بوده و بس!اینکه در مقابل امریکا روسیه قرار بگیره یکی از گمانهایی هست که به فکر خود روس ها هم نباید برسه!این جنگ هر زمان احتمال وقوعش هست به نظر من نه بد هست نه خوب وضع مملکت رو ببینین!این همه هیجان و استرس دیگه کافیه بزنین خیال همه راحت شه!هم اونایی که دعوت نامه میفرستن هم اونایی که برای رهایی یک سربازش 1000 اسیر رو ازاد میکنه و بیابان بی اب و علف رو کرده بهشت!

ارسال شده در

ببخشید وارد بحث میشم اما یه سوالی برام پیش اومد

چرا فکر میکنید هنوز بمب هسته ای نداریم؟ یعنی ممکن نیست همین الان چند تایی نداشته باشیم برای روز مبادا؟

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...