viviyan 12437 ارسال شده در 3 بهمن، 2011 در لب لرزان من فرياد دل خاموش بود آخر آن تنها اميد جان من تنها نبود جز من و او ديگري هم بود اما اي دريغ آگه از درد دلم زآن عشق جان فرسا نبود آهنگی زیبا با صدای دلنشین علامحسین بنان. من که خیلی خوشم اومد. با تشکر از اینسامنیوس عزیز. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3
ارسالهای توصیه شده