رفتن به مطلب

مهماني رايحه‌ها/ برترين عطرها و ادكلن‌هاي بازار


Ssara

ارسال های توصیه شده

بخواهيم يا نخواهيم يكي از مهم‌ترين انتخاب‌هاي روزمره علاوه بر انتخاب پوششي مناسب و متعادل، انتخاب رايحه‌اي متناسب با روحيه و شخصيت‌مان است. در اين زمانه كه وقت ارزشي بالاتر از طلا دارد، بهتر است قبل از خريد رايحه‌هايي كه با روحيه‌تان هماهنگ است شناختي داشته باشيد تا انتخاب‌كردن وقت زيادي را از شما نگيرد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

Nina ricci

 

رايحه‌اي حساس و خوشبو كه با روحيه شكننده هماهنگ است. اگر به رايحه‌ عطرهاي گلي علاقه‌مند هستيد، در تركيبات اصلي اين عطر ردپاي گل شقايق، گل رز، شكوفه تمشك، گل زنبق و چوب صندل وجود دارد. از اين عطر بهتر است در محيط‌هاي رسمي استفاده كنيد.

لینک به دیدگاه

Cartier sport

 

يادداشت‌هايي از بوي فلفل سياه، گل مريم، گريپ‌فروت، نارنگي و چوب صندل كه رايحه‌ اسپرت و دلنشيني كه شبيه به رايحه عطرهاي شرقي است را به مشام مي‌رساند. بهتر است از اين ادكلن براي مناسبت‌هاي نيمه‌رسمي و محيط كار استفاده كنيد تا براي فرار از خستگي روزمره كمك حال‌تان باشد.

لینک به دیدگاه

ch

 

چند وقتي است رايحه چوبي‌اش در حال رقابت كردن با ديگر رايحه‌هاي هم ترازش است. اگر اين ادكلن را هنوز بو نكرده‌ايد مطمئن باشيد رايحه چوبي و اسپرت با ماندگاري بالايش را مي‌پسنديد. زعفران، شكر، چوب بلوط، وانيل، ترنج و گل ياس درون مايه‌هاي اصلي‌اش هستند.

لینک به دیدگاه

Givenchy play intense

 

رايحه‌اي تلخ و گرم براي آقايان مدرن و اسپرت كه بويي اغواكننده از تركيب پرتقال، گريپ‌فروت، نعناي هندي، نارنگي، دارچين و چوب صندل را مي‌پسندند؛ اين ادكلن در 2 سايز 50 و 100 ميلي در بازار موجود است.

لینک به دیدگاه

Lalique white

 

رايحه‌اي دلنشين و سنگين كه تركيب پررمز و راز فلفل، جوز هندي، گل بنفشه، هل، ليمو و چوب سرو است. اگر به رايحه‌هاي تركيبي علاقه‌مند هستيد و معمولا يك تا 2 ادكلن را با هم تركيب مي‌كنيد، بدون شك بوي مرموز جالب lalique سفيد براي تركيب انتخاب هوشمندانه‌اي است.

لینک به دیدگاه

Valentinio roc n

 

رايحه‌اي خوشبو كه الهام گرفته از اسانس گل رز مشكي و رزهاي وحشي است و در بسته‌اي شكيل و زيبا شبيه به رز مشكي با تور و گل رز مشكي طراحي شده است.

لینک به دیدگاه

Azzaro pour homme – Elixir

 

مدل Elixir از عطر آزارو كه شبيه به رايحه نسخه قديمي‌اش است با شيشه قرمزرنگي در سال 2009 روانه بازار شد. رايحه‌اي مدرن و خاكي كه در زمان تست، ابتدا بويي خاكي و نيمه كلاسيك به مشام‌تان خواهد رسيد اما با گذر نيم‌ساعت رايحه‌اش تغيير جهت داده و بويي شيرين و گيرا خواهد داشت. گلابي، وانيل، ليمو، گيلاس، گل شمعداني و اسطوخودوس تركيبات اصلي اين معجون خوشبو هستند.

لینک به دیدگاه

Gucci Guilty

 

همچنان كمپاني Gucci بعد از نمونه guilty رايحه‌ جديدي عرضه‌ نكرده است. رايحه‌اي رسمي و شيرين با ماندگاري بالا كه بهتر است براي مكان‌‌هاي رسمي استفاده شود. ياس بنفش، عنبر، هلو و خرمالو از اسانس‌هاي تركيبي در اين عطر هستند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...