Fakur 9754 ارسال شده در 31 دی، 2011 نمیدانم تحصیلات عالی دارید یا حتٌی از فرط هوش و استعداد بسیار زیاد به تحصیلات عالی هم نرسیده اید . می گوید تحصیلات عالی چه اهمیٌت دارد ؟ می پرسم : پس چه اهمٌیت دارد ؟ نمیدانم آیا تحصیلاتش معتبر اند ُ یا از آن مدارکی دارید که افتد و دانی ؟ و اگر معتبر اند ازدانشگاه چندم جهان اخذ کرده ایم ؟ و همه ی اینها هیچ ! حالا از این علم و تخصصی که مثلا" کسب کرده ایم چه بهره ای می بریم و به خصوص چه بهره ای به خود یا خانواده مان که هزینه اش را پرداخته است می رسانیم ؟ اگر این هزینه برای یک فایده نبوده است پس چه بوده است ؟ ما که مثلا با سواد هستیم پس جرا تا این حد سطحی نگر شده ایم؟ لطفا مرا راهنمایی کنید. 8
Fakur 9754 سازنده ارسال شده در 31 دی، 2011 حالا خودم جواب خودمو میدم سلام دوست عزیز. این موضوع بخوای نخوای اتفاق می افته. چون خیلی ها تصور میکنند همینکه اعتراض کردن لابد بحق هستند. یه عده هم وقتی حرفی برا گفتن ندارن نمیتونن همینجوری تاپیک رو ترک بکنند و عین اون یادگاری نوشتن تو دیوار دستشوئی ها حتما یه چیزی مینویسن و رد میشن. خوب ایران است و ایرانی . خیلی ها محیط های تمیز رو دوست ندارن و میخوان عین خونه زندگیشون هر جایی رو لجن مال کنند. برا همینه که نمیتونیم پیشرفت بکنیم و دوکلاس سواد نداریم ولی میایم از رئیس جمهور فرانسه هم انتقاد میکنیم. در کل این عادات ایرانی ها ترک شدنی نیست. هنوز خیلی عقب موندیم و اینا نشانه هاشه. 3
Fakur 9754 سازنده ارسال شده در 31 دی، 2011 حالا خودم جواب خودمو میدمسلام دوست عزیز. این موضوع بخوای نخوای اتفاق می افته. چون خیلی ها تصور میکنند همینکه اعتراض کردن لابد بحق هستند. یه عده هم وقتی حرفی برا گفتن ندارن نمیتونن همینجوری تاپیک رو ترک بکنند و عین اون یادگاری نوشتن تو دیوار دستشوئی ها حتما یه چیزی مینویسن و رد میشن. خوب ایران است و ایرانی . خیلی ها محیط های تمیز رو دوست ندارن و میخوان عین خونه زندگیشون هر جایی رو لجن مال کنند. برا همینه که نمیتونیم پیشرفت بکنیم و دوکلاس سواد نداریم ولی میایم از رئیس جمهور فرانسه هم انتقاد میکنیم. در کل این عادات ایرانی ها ترک شدنی نیست. هنوز خیلی عقب موندیم و اینا نشانه هاشه. یعنی اون بحث پرسپولیسی ها رو میخوایم تا کجا ادامه بدیم؟ منظورت همین نوع کار هاست؟ 3
Fakur 9754 سازنده ارسال شده در 31 دی، 2011 یعنی اون بحث پرسپولیسی ها رو میخوایم تا کجا ادامه بدیم؟ منظورت همین نوع کار هاست؟ نه بابا , تازه اون یه نمونه شه. ما همیشه همین کارو کردیم. مگه اون تاپیک بوق زدن اسی رو نمیبینی. همش مثه همه. ما اصلا همینینم داداش. 2
haniye.a 5626 ارسال شده در 31 دی، 2011 نمیدانم تحصیلات عالی دارید یا حتٌی از فرط هوش و استعداد بسیار زیاد به تحصیلات عالی هم نرسیده اید . می گوید تحصیلات عالی چه اهمیٌت دارد ؟ می پرسم : پس چه اهمٌیت دارد ؟ نمیدانم آیا تحصیلاتش معتبر اند ُ یا از آن مدارکی دارید که افتد و دانی ؟ و اگر معتبر اند ازدانشگاه چندم جهان اخذ کرده ایم ؟ و همه ی اینها هیچ ! حالا از این علم و تخصصی که مثلا" کسب کرده ایم چه بهره ای می بریم و به خصوص چه بهره ای به خود یا خانواده مان که هزینه اش را پرداخته است می رسانیم ؟ اگر این هزینه برای یک فایده نبوده است پس چه بوده است ؟ ما که مثلا با سواد هستیم پس جرا تا این حد سطحی نگر شده ایم؟ لطفا مرا راهنمایی کنید. سطحی نگر شدیم چون نمیخوایم حقیقتو قبول کنیم دوس نداریم حقایقو ببینیم مدام چشممونو رو همه چی میبندیم به نظر دیگران اهمیت نمیدیم البت نمیخوام جمع ببندم منظورم به خودمه! 3
Fakur 9754 سازنده ارسال شده در 31 دی، 2011 نه بابا , تازه اون یه نمونه شه. ما همیشه همین کارو کردیم. مگه اون تاپیک بوق زدن اسی رو نمیبینی. همش مثه همه. ما اصلا همینینم داداش. خوب حالا اگه بچه ها بیان این مطالب رو ببینن ناراحت میشن؟ 2
Fakur 9754 سازنده ارسال شده در 31 دی، 2011 خوب حالا اگه بچه ها بیان این مطالب رو ببینن ناراحت میشن؟ شایدم ناراحت نشن. خوب تو میگی بیان چیکار کنن؟ 2
Fakur 9754 سازنده ارسال شده در 31 دی، 2011 شایدم ناراحت نشن. خوب تو میگی بیان چیکار کنن؟ من این تاپیک رو زدم که خودشون بگن چیکار کنیم . 2
Fakur 9754 سازنده ارسال شده در 31 دی، 2011 من این تاپیک رو زدم که خودشون بگن چیکار کنیم . خوب پس منتظر میشیم ببینیم چی میگن. 2
Fakur 9754 سازنده ارسال شده در 31 دی، 2011 سطحی نگر شدیم چون نمیخوایم حقیقتو قبول کنیم دوس نداریم حقایقو ببینیم مدام چشممونو رو همه چی میبندیم به نظر دیگران اهمیت نمیدیم البت نمیخوام جمع ببندم منظورم به خودمه! خوب منم دنبال علت همین نمیخواهم هاست که این گفتگو رو مطرح کردم. چرا ؟ چرا سطحی نگر شدیم ؟ 2
haniye.a 5626 ارسال شده در 31 دی، 2011 خوب منم دنبال علت همین نمیخواهم هاست که این گفتگو رو مطرح کردم. چرا ؟ چرا سطحی نگر شدیم ؟ چون خیلی جاها اگه حقایقو قبول کنیم به ضرر خودمون تموم میشه! توی اون تاپیک کسی سطحی نگری نکرد فقط بحث بود میون دو تا کاربر که یکیش خودم بودم! 4
Fakur 9754 سازنده ارسال شده در 31 دی، 2011 خوب منم دنبال علت همین نمیخواهم هاست که این گفتگو رو مطرح کردم. چرا ؟ چرا سطحی نگر شدیم ؟ گفتم دیگه . چون ؟ چرا شدیم رو ولش کن. من میگم چرا ادامه ش میدیم ؟ 2
Fakur 9754 سازنده ارسال شده در 31 دی، 2011 گفتم دیگه . چون ؟ چرا شدیم رو ولش کن. من میگم چرا ادامه ش میدیم ؟ حوب حالا شما خرف حسابتون چیه؟ 2
Fakur 9754 سازنده ارسال شده در 31 دی، 2011 حوب حالا شما خرف حسابتون چیه؟ من میگم : برخی افراد معلوم الحال در پی تحمییق و گسترش سطجی نگری بین کاربران فرهیخته فروم ها و علی الخصوص جوانان مشتاق بوده و به پایه های علمی فرزندان این مرز و بوم ، پتک میزنند. اینو تو همه سایتها بعینه میبینم اونوقت شما جی میگی؟ 2
Fakur 9754 سازنده ارسال شده در 31 دی، 2011 چون خیلی جاها اگه حقایقو قبول کنیم به ضرر خودمون تموم میشه! توی اون تاپیک کسی سطحی نگری نکرد فقط بحث بود میون دو تا کاربر که یکیش خودم بودم! تو کدوم تاپیک ؟ 2
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 31 دی، 2011 خوب منم دنبال علت همین نمیخواهم هاست که این گفتگو رو مطرح کردم. چرا ؟ چرا سطحی نگر شدیم ؟ چون عقل مردم به چشمشونه....:viannen_38: 4
Fakur 9754 سازنده ارسال شده در 31 دی، 2011 چون عقل مردم به چشمشونه....:viannen_38: چرا ارتباط چشمامون با ذهنمون قطع شده؟ 1
M.P.E.B 4893 ارسال شده در 31 دی، 2011 چون انسان ها عمق هيچ چيزي را نميبينن فقط به ظاهر قضيه چشم دوختن ما به تاپيك استارت كرديم كه واسه پيشرفت سايت بود 1ساعت نشده تاپيك رو بردن ناكجا آباد... كه چندتا حرف توش بود كه تند بود كلي با مديرا و ادمين صحبت كرديم دراخر تاپيك بعد از چند روز با كمي تغيير برگشت اما ميدوني چي شد؟ هيچي همه خيلي سطحي به قضيه نگاه كردن هيچ كس عمق مطلب رو نگرفت يا اگر هم گرفت نخواست ادامه بده زندگي ما هم مثل همون تاپيكه كه حرف ها واسه گفتن زياد داشت اما كسي نديد كسي نشنيد چه بايد كرد؟ هيچي تنها چاره اينه كه در شهري كه همه كور و كر و لالن خودت هم مثل اونا بشي خودتو بزني به نديدن و نشنيدن و حرفي هم نزني ببخشيد اگر كمي تند صحبت كردم 2
Fakur 9754 سازنده ارسال شده در 31 دی، 2011 چون انسان ها عمق هيچ چيزي را نميبينن فقط به ظاهر قضيه چشم دوختن ما به تاپيك استارت كرديم كه واسه پيشرفت سايت بود 1ساعت نشده تاپيك رو بردن ناكجا آباد... كه چندتا حرف توش بود كه تند بود كلي با مديرا و ادمين صحبت كرديم دراخر تاپيك بعد از چند روز با كمي تغيير برگشت اما ميدوني چي شد؟ هيچي همه خيلي سطحي به قضيه نگاه كردن هيچ كس عمق مطلب رو نگرفت يا اگر هم گرفت نخواست ادامه بده زندگي ما هم مثل همون تاپيكه كه حرف ها واسه گفتن زياد داشت اما كسي نديد كسي نشنيد چه بايد كرد؟ هيچي تنها چاره اينه كه در شهري كه همه كور و كر و لالن خودت هم مثل اونا بشي خودتو بزني به نديدن و نشنيدن و حرفي هم نزني ببخشيد اگر كمي تند صحبت كردم اینا که گفتی حرف دل خیلی از ما هاست. مرسی از حرفای قشنگ و بجاتون 2
Ehsan 112349 ارسال شده در 31 دی، 2011 مگه اون تاپیک بوق زدن اسی رو نمیبینی. همش مثه همه. ما اصلا همینینم داداش. من بوق نزدم، بوقیده شدم..... برای رسیدن به عمق دریا و غواصی اول باید شنا در سطح آب ها کم عمق را یاد گرفت. حتی شده باید یک تشت را پر آب کنی و توش آب بازی کنی،بعدا بری تو جوب،بعدا بری استخر،بعدا بری دریا، آخر سر اگر تو همه موفق شدی بری عمق دریا.... اگر از اول بخواهی شیرجه بزنی با هدف رسیدن به عمق، سریعا غرق میشی. پس عجول نباش، اگر اسی ساربونه میدونه شترش را کجا بخوابونه. 10
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری