lorena 10305 ارسال شده در 30 دی، 2011 رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: کار زشت بازیکنان پرسپولیس در صحنههای شادی پس از گل شرمآور بود. به گزارش سه نسل به نقل از فارس، اسماعیل حسن زاده در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس و داماش گیلان اظهار داشت: متاسفانه در صحنه های شادی گل بازیکنان پرسپولیس در هر سه گل، شاهد کارهای زشتی از سوی بازیکنان بودیم که دیدن تصاویر تلویزیونی این صحنه ها شرم آور بود. کمیته انضباطی به شدت به این اتفاقات رسیدگی می کند و با خاطیان به شدت برخورد می شود. وی افزود: رسانه ملی هم در یک کار درست این صحنه ها را در اخبار ورزشی و بازپخش بازی پخش نکرد و فقط یک بار در پخش مستقیم نشان داده شده که جای تشکر دارد. حسن زاده ادامه داد: متاسفانه از این صحنه ها عکس برداری شده ولی قابلیت چاپ در مطبوعات و رسانه های اینترنتی رسمی کشور به دلیل زشتی ندارد اما در فضای سایبری غیر رسمی عکس ها و فیلم ها پخش شده و بازخورد و بازتاب بسیار بدی برای فوتبال ایران داشته است. علاوه بر این صحنه های زشت هم درگیری در پایان بازی اتفاق افتاد که به آن هم رسیدگی می کنیم. رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: منتظر فیلم ها و عکس های صحنه های مورد نظر هستیم تا حکم لازم را در این باره صادر کنیم و در این باره کوتاه نمی آییم. 26
lorena 10305 سازنده ارسال شده در 30 دی، 2011 چرا من هرچی عکساشو میبینم متوجه نمیشم اینا چه کار زشتی کردند؟ یکی بیاد با سانسور بگه کار زشت اینا چی بوده؟:JC_thinking: 5
.Pa.Ri.Sa. 4117 ارسال شده در 30 دی، 2011 لبان یکدیگر را را بوسیدند نه بابا بد تر از اون بود تازه من شنیدم غیر شادی بعد ازگل بازم حرکات چندش داشتن. 7
تینا 15116 ارسال شده در 30 دی، 2011 من واسه عطر بارون خصوصی گفتم چی کردن برید از اون بپرسین:biggrin: 4
Himmler 22171 ارسال شده در 30 دی، 2011 من با این تیم و این گل ها و این بازیکنان کاری ندارم و نمی دونم چی شده اما خود فوتبال ایران دربست حرکتی زشت است 4
lorena 10305 سازنده ارسال شده در 30 دی، 2011 آخرشم معلوم نشد چیکار کردن حالا اصلا چرا این کارو کردن؟:JC_thinking: 3
Himmler 22171 ارسال شده در 30 دی، 2011 آخرشم معلوم نشد چیکار کردن حالا اصلا چرا این کارو کردن؟:JC_thinking: اگه من میدونستم رک میگفتمش :texc5lhcbtrocnmvtp8 فورا 2
Atre Baroon 19624 ارسال شده در 30 دی، 2011 من واسه عطر بارون خصوصی گفتم چی کردن برید از اون بپرسین:biggrin: اوهوم...بازم میسیییییییییییینگ منم میرم به بقیه که نمیدونم میگم!:texc5lhcbtrocnmvtp8 1
::: شیـــما ::: 6955 ارسال شده در 30 دی، 2011 بعد از گل ک با سرعت عادی ! میدیدی متوجه چیزی نمیشدی چون انقد ناخواسته و سریع اتفاق افتاد ک اجازه خطا دیدنو خطا فکر کردن نمیداد 20 و 30 عزیز اولین منحرفی بود ک صحنه آهستشو نگاه کرد و پخش کرد و همه جا سرو صدا راه انداختن ک آآآی مردم وسط زمین اینکارو کردن ! خاک تو سره ملت بی فرهنگه جو زده و بدبختمون ک با این حرکت انقد آبروریزی کردن اگه میگفتن کاره شیث بود میگفتیم آره شاید بود از اون بعید نیست ولی نصرتی ؟؟؟ 5
NEGARi 9387 ارسال شده در 30 دی، 2011 چرا انقدر همه خجالتی ان!! بگید ما از خماری در بیایم :5c6ipag2mnshmsf5ju3 6
NEGARi 9387 ارسال شده در 30 دی، 2011 اوهوم...بازم میسیییییییییییینگمنم میرم به بقیه که نمیدونم میگم!:texc5lhcbtrocnmvtp8 به من به من به من بگووو:biggrin: 1
m.sarmast 1494 ارسال شده در 30 دی، 2011 چرا انقدر همه خجالتی ان!! بگید ما از خماری در بیایم :5c6ipag2mnshmsf5ju3 یه کاری تو حدودای حرکت آواتار شما روی هم انجام دادن!!!!:5c6ipag2mnshmsf5ju3:icon_pf (34): 4
تینا 15116 ارسال شده در 30 دی، 2011 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 5
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری