رفتن به مطلب

دانلود کلیه محصولات matrixmultimedia ( کامپایلر های Flowcode ) + کتاب اموزشی


ارسال های توصیه شده

شرکت ماتریکس مدیا یکی از تولید کننده گان کامپیالر های میکرو کنترلری میباشد . این شرکت علاوه بر تولید این کامپیالر ها در زمینه ی ساخت و تولید برد های اموزشی ، ماژول های رباتیک و کتاب ها و محصولات اموزشی نیز فعالیت دارد . در این بخش کلیه محصولات نرم افزاری این شرکت را به همراه کرک و سریال معتبر برای دانلود قرار داده ایم .

بزاس مشاهده ی اطلاعات مربوط به نرم افزار ها و دانلود آنها ادامه ی مطلب را بخوانید .دانلود نرم افزار Flowcode Pro for ARM : Flowcode for ARM یکی از نرم افزار های پیشرفته برای برنامه نویسی میکرو کنترلر های مبتنی بر هسته ی arm به زبان گرافیکی میباشد . یکی از مزیت های بزرگ این نرم افزار کارایی بالا در طراحی سخت افزار های الکترونیکی با میکرو کنترلر ارم میباشد . زبان گرافیکی فلوکد بسیار پرقدرت بوده و شما میتوانید به سادگی و در کمترین زمان سخت افزار های جانبی از قبیل ۷-segment displays, LCD displays, Zigbee RF devices, TCP/IP modules و سایر موارد را راه اندازی کنید . کدی که فلو کد بر ای برنامه ریزی میکرو کنترلر تولید میکند بسیار معتبر بوده و کاملا بدون باگ و اشکال میباشد ، این کد برای راه اندزای میکرو کنترلر های که در سیستم های پیچیده الکترونیک به کار گرفته میشوند استفاده میشود …. در این ورژن کتاب خانه ی مربوط به محاسبه ی توابع ریاضی اضافه شده و د امکان استفاده از سری at91 اتمل نیز وجود دارد . در زیر تصاویری از محیط این نرم افزار را مشاهده میکنید .

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

نرم افزارFlowcode for AVR یک کامپایلر گرافیکی برای میکرو کترلر های avr میباشد .در این کامپایلر شما میتوانید بوسیله بلوک ها سخت افزار های جانبی نظیر ۷-segment displays, motor controllers, and LCD displays و…. را به سادگی راه اندازی کنید . طرز کار ساده و یادگیری سریع ، عدم وجود باگ و پشتیبانی کامپایلر از تمامی امکنات داخلی میکرو کنترلر avr از مزیت های این کامپایلر میباشد . در این نرم افزار امکان شبیه سازی برنامه نوشته شده وجود دارد و در صورت نیاز میتوانید برنامه ای را که با بلوک ها نوشته اید به زبان c تبدیل کنید . در ورژن جدید قابلیت های زیر اضافه شده است : کتابخانه محاسبات ۱۶ بیتی ( جمع و ضرب و… بر روی متغیر های کلمه ای ) قابلیت انجام عملیات بر روی رشته ها اصلاح کردن واسط گرافیکی و خروجی پرینتر پشتبانی از رابط های i2c و pwm و adc و …. دارای زبان هایEnglish, French, German, Dutch, Spanish, Italian, Greek, Finnish در زیر تصاویری از محیط این نرم افزار را مشاهده میکنید .

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

یکی از محصولات شرکت ماتریکس مدیا کامیپالر Flowcode for PIC میباشد ، در این کامیپالر نیز همچون دو مورد قبلی میتوانید برای میکرو کنترلر های PIC که توسط شرکت میکرو چیپ تولید میشود ، به زبان گرافیکی برنامه بنویسید .در این نرم افزار از سری های ۱۲ و ۱۴ و ۱۶ میکرو کنترلر های PIC پشتیبانی میشود ، وجود راهنمای قدرتمند و وجود مثال برای راه اندازی اکثر بخش ها یادگیری مراحل کار را ساده تر میکند . در ادامه و در کتاب اموزشی کلیه مراحل کار با این نرم افزار تشریح شده ، وجود قابلیت تبدیل کد های گرافیکی به زبان C شما را از دشواری های برنامه نویسی متنی نجات میدهد و سایر ویژگی ها که میتوانید در راه نمای نرم افزار انها را مشاهده کنید

.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

دانلود کتاب اموزشی Microcontroller Systems Engineeri

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

Microcontroller Systems Engineering یک کتاب اموزشی است که در ان نحوه ی کار با کامیپالر های بالا به صورت کامل به همراه ۴۵ پروژه ی حرفه ای اموزش داده شده است . این کتاب توسط انتشارات مطرح ELEKTORنوشته و منتشر است و در ۳۲۹ صفحه نحوه ی برنامه نویسی برای میکرو کنترلر های PIC, AVR or ARM را شرح داده است . برخی از پروژه های کتاب عبارتند از :

timer secret doorbell cell phone remote control youth deterrent GPS tracking pulse width modulated motor control persistence of vision sound activated switch CAN bus Internet webserver and much more

تمامی این پروژها توسط نرم افزار های فلوکد ایجاد شده و سورس اصلی انها نیز برای دانلود در دسترس شما قرار دارد :

دانلود کتاب Microcontroller Systems Engineering از :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...