رفتن به مطلب

عصاره انار، آچار فرانسه طب دارویی طبیعی


ارسال های توصیه شده

متخصصان تغذیه و سلامت در یك مطالعه جالب و كم نظیر تاكید كردند كه پس از كشف آسپیرین از درخت بید در سال ۱۸۲۹ میلادی، این بار شناسایی تاثیر معجزه آسای عصاره میوه انار، بزرگترین دستاورد دانش پزشكی محسوب می شود.

 

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، متخصصان این ماده را آچار فرانسه طب دارویی طبیعی نامیده اند چرا كه مزایای درمانی بسیاری دارد. خواص این عصاره شامل بهبود سلامت قلبی، پایین آوردن فشار خون، درمان التهاب، كاهش خطر ابتلا به سرطان ها و درعین حال، مقابله با مشكلات جنسی است.

 

این متخصصان برای اولین بار توانسته اند عصاره جدید بسیار باارزشی را از تمام قسمت های میوه انار شامل دانه ها، پوست و مغز این میوه بدست بیاورند. عصاره میوه انار حاوی غلظت بالایی از نوعی ماده مغذی گیاهی موسوم به «پونیكالاگین» است كه فقط منحصر به میوه انار است. این ماده در پوست، دانه ها و حتی پوسته زردرنگ و نازكی كه دانه های انار در برمی گیرد و اغلب آن را دور می ریزیم، موجود است.

 

به گزارش روزنامه دیلی اكسپرس، این ماده یك سوپر آنتی اكسیدان است كه از چندی پیش تحت نام تجاری «پومگریت پیورپلاس» در انگلیس عرضه آن آغاز شده است.

 

آفتاب

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...