رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

گزارشی از کنسرت بابک جهانبخش در برج میلاد تهران؛

رضا صادقی، بابک جهانبخش را از روی سن پائين كشيد

 

pgimg_image18_1_4259.jpg

 

جمعه شب همه آنهايي كه در سالن همايش‌هاي برج ميلاد حضور داشتند، شب با شكوهي را تجربه كردند. بابك جهانبخش در كنسرت شلوغش باز هم توانايي‌هاي خود را در اجراي زنده به تمام حاضران در سالن نشان داد. اين برنامه كه به دليل حضور غير‌مترقبه سردار قاليباف، شهردار تهران در مجموعه اين برج و ناهماهنگي‌هايي كه ظاهرا پيش آمده بود، با يك ساعت تاخير در هر دو سانس شروع شد، اتفاقات و حاشيه‌هاي رنگارنگي را روي سن و پشت صحنه برنامه داشت كه در اين گزارش سعي شده بيشتر به اتفاقات حاشيه‌اي پرداخته شود.

 

يكي از غافلگيري‌هاي قبل ازشروع كنسرت، حضور مدير‌برنامه‌هاي سابق محسن يگانه بود كه پس از مدت‌ها دوري از صحنه برنامه‌گذاري كنسرت و كلا موسيقي، به اين عرصه بازگشته بود. او در مواجهه با خبرنگاران تحت هيچ شرايطي حاضر به گفت‌وگو درباره محسن يگانه نبود و ترجيح مي‌داد فقط درباره اين برنامه و بابك جهانبخش صحبت كند.

 

 

  • در بك استيج چه خبر است؟

طبق معمول انبوهي از مهمانان و دور و بري‌هاي گروه در سالن پشت صحنه حضور داشتند كه شايد شاخص‌ترين آنها كسي نبود جز رضا صادقي. اين خواننده به همراه محمد اسديان (يكي از مشاوران كاري‌اش) و پرستو صالحي و سعيد مدرس دور يك ميز نشسته بودند. كري خواني‌هاي صادقي با پرستو صالحي با محوريت تيم‌هاي محبوب قرمز و آبي پايتخت، همه نگاهها را به خود جلب كرده بود و هيچ كس نمي‌توانست در مواجهه با اين كري خواني‌ها، جلوي لبخندش را بگيرد.

 

سعيد مدرس و اعضاي گروه «سون» هم از ديگر مهمانان برنامه بودند كه در پشت صحنه حاضر بودند. بر خلاف هميشه اين بار پذيرايي و امكانات در حد عالي و خوب بود و هيچكس از اين بابت ناراحتي‌اي را از خود نشان نداد.

 

 

  • روحيه بالاي بابك

بابك به محض خروج از اتاق گريم به تك‌تك مهمانان خوش‌آمد گفت و با رويي باز از همه استقبال كرد. او در اين طور مواقع به شدت مبادي آداب است و از كوچك و بزرگ بابت حضور در اين برنامه تشكر كرد. لحظه مواجهه بابك و رضا صادقي از جمله بخش هاي وي‍ژه بود كه همه نگاهها را سمت خود چرخاند. رضا براي بابك آرزوي بهترين اجرا را كرد و بهترين لحظه برنامه را قطعه «دوستت دارم» دانست. بابك هم با همان اخلاق مثبت هميشگي، از او بابت حضورش تشكر كرد.

 

 

  • فلاش دوربين ها قطع نمي شد

عكاسان و نماينده هاي رسانه ها بالاخره با وساطت خود جهانبخش توانستند به انجام وظيفه بپردازند و مشكلات آنها براي تهيه عكس و خبر تا حدودي حل شده بود. بازار عكس و گزارش داغ داغ بود و عكس دو نفره صادقي و جهانبخش بيشترين طرفدار را داشت كه فلاش دوربين‌ها يك لحظه هم قطع نمي‌شد.

 

 

  • شاخه گلي براي بابك !

رضا صادقي دقيقا لحظه‌اي كه بابك مي‌خواست روي سن برود، در ورودي پشت صحنه، شاخه گلي را به بابك تقديم كرد و براي انرژي دادن به اين خواننده، او را در آغوش گرفت و گفت: «تو هميشه بهترين بودي و هستي. روي استيج سعي كن خودت باشي. مردم همه چيز را مي‌فهمند و شعور بالايي در درك متقابل دارند. آنها دوستت دارند و تو قطعا بهتريني...»

 

رضا با اين جمله‌ها به بهترين شكل ممكن به بابك انرژي داد تا او با انرژي تمام روي صحنه حاضر شود.

 

 

  • سالن به هم ريخت

قبل از شروع برنامه و زماني كه صادقي وارد سالن شد، حاضران به طرز قابل توجهي از اين خواننده استقبال كردند و به ابراز احساسات به او پرداختند. صادقي در رديف جلو نشست و به ابراز احساسات مردم پاسخ داد.

 

pgimg_image11_1_4259.jpg

 

 

  • باور كن

بابك در ميان هياهوي جمعيت حاضر در سالن روي سن آمد و «باور كن» نخستين قطعه‌اي بود كه اجرا كرد. او و كل اركستر با پوشيدن لباس‌هايي يك فرم، نشان دادند كه چقدر براي بحث پوشش هماهنگ وقت و سليقه صرف كرده اند. «بيخودي»، «چي شده»، «افسانه»، «دوست دارم» و «تازگيا» جزو پرطرفدارترين قطعاتي بود كه جهانبخش به اجرا در آورد و با استقبال حاضران در سالن توام شد.

 

 

  • هذيون، هذيون

در تمام بخش‌هايي كه برنامه در حال اجرا بود، قطعه «هذيون» بيشترين درخواست اجرا را داشت. اين قطعه كه از كارهاي جديد اين خواننده محسوب مي شود، در آلبوم «زندگي من» براي اولين بار منتشر شده بود كه ظاهرا طرفداران فراواني پيدا كرده است. بيشترين همخواني از سوي حضارهم در قطعه «دوست دارم» بود كه مثل هميشه پرطرفدار‌ترين قطعه اين خواننده بود.

 

 

  • وقتي صادقي گريه كرد

در اواخر برنامه رضا صادقي در برگه‌ اي چيزي نوشت و دور و بري‌هاي اين خواننده آن را به جهانبخش رساندند. بابك با خواندن آن با لبخندي به صادقي اشاره كرد و پس از اتمام ترانه‌اش رو به جمعيت گفت: «مگر مي‌شود رضا صادقي چيزي بخواهد و ما آن را اجرا نكنيم. يك بار ديگر قطعه «دوست دارم» را به احترام رضاي عزيز مي‌خوانم و آن را تقديم مي‌كنم به همه دوستداران خودم كه همه چيزم را مديون آنها هستم».

 

با شروع اين قطعه كه آخرين قطعه كنسرت هم بود، صادقي عليرغم مشكلات جسمي‌اش، ايستاد و با چشماني گريان، تماشاگر اجراي با احساس جهانبخش شد. بابك هم با ديدن اين صحنه طاقت نياورد و در حالي كه غرق در خواندن ترانه‌اش بود، از روي سن پائين پريد و رضا را در آغوش گرفت تا سالن ميلاد منفجر شود و همه حاضران به صورت ايستاده به ابراز احساسات بپردازند.

 

اين صحنه جزو معدود صحنه‌هايي بود كه خواننده از روي سن پائين مي‌آمد و كسي را در آغوش مي‌گرفت. اين كنسرت بدون شك يكي از بهترين اجراهاي زنده امسال در سالن برج ميلاد بود كه جهانبخش با اقتدار و توانايي فراوان آن را به پايان رساند و طرفدارانش را راضي به خانه فرستاد.

 

pgimg_image4_1_4259.jpg

 

pgimg_image19_1_4259.jpg

لینک به دیدگاه
بچه ها ورودي اين برج ميلاد چقدر هست؟!

كنسرتها كجاش برگزار ميشن؟!

ورودی پارکینگ منظورته ؟؟؟ اون موقع که ما رفتیم 3 تومن بود الان نمیدونم...ولی اگه منظورت بلیت کنسرت هاست که قیمتها متفاوته بستگی به خواننده هه داره

 

کنسرت ها توی "سالن همایشها " برگزار میشه

لینک به دیدگاه

  • سالن دید سربسته
    این طبقه به منظور فراهم آوردن امکان استفاده از مناظر زیبای تهران در کلیه فصول سال طراحی گشته است. تعدادی دوربین به منظور رصد مناظر خاص و زیبای تهران در این طبقه در نظر گرفته شده است.
  • تریای سالن دید
    به منظور پذیرایی از بازدیدکنندگان سکوی دید سر بسته در این طبقه طراحی گشته است . امکان ارتباط بصری بین این طبقه و سکوی دید سر بسته از جلوه های خاص این فضا است.
  • گالری آزاد هنری
    امکان عرضه آثار هنری و برگزاری نمایشگاه های کوتاه مدت در این طبقه دیده شده است. وجود گالری های مختلف به همراه امکان دید به فضای سکوی دید بسته از مشخصات این فضا می باشد.
  • رستوران گردان
    از جاذبه های اصلی این برج رستوران گردان است. حجم زیادی از بازدید های گردشگران به این طبقه اختصاص دارد.
    امکان صرف غذاهای ایرانی و بین المللی در هنگام تماشای مناظر زیبای تهران امکان کم نظیری است. بخش متحرک رستوران گردان در هر ساعت 360 درجه می چرخد تا بازدیدکنندگان امکان تماشای تهران در تمام جهات را داشته باشند. این طبقه به مبلمان زیبا و راحت مجهز بوده و طراحی زیبای کف و سقف به همراه نقش برجسته دیواری که تصویری از شاهنامه را نشان می دهد، از جاذبه های بصری آن است.
  • سکوی دید باز
    این طبقه با داشتن بیشترین سطح در سازه راس جهت امکان استفاده از مناظر اطراف در فصل های مناسب طراحی گشته است. امکان لذت بردن از مناظر اطراف در هوای آزاد ، جاذبه بی نظیری است که گردشگران آن را از دست نخواهند داد. عملکرد های متنوع فرهنگی و گردشگری در فضای سرپوشیده این طبقه به منظور خدمات دهی مناسب به گردشگران در نظر گرفته شده است.
  • رستوران ویژه
    این طبقه با فراهم آوردن فضایی مجلل و خاص، امکان برگزاری و پذیرایی از مهمانان ویژه را جهت انجام فعالیت های تجاری فراهم می آورد. مبلمان این طبقه با الهام گیری از نقوش سنتی طراحی شده و فضایی مطلوب را جهت معرفی فرهنگ کشور فراهم آورده است.
  • گنبد آسمان
    گنبد شیشه ای زیبا که پوشش این طبقه است امکان بهره گیری از مناظر زیبای آسمان را جهت بازدید کنندگان فراهم می آورد؛ وجود امکاناتی چون استند های نمایش و صفحه های نمایش بزرگ از دیگر امکانات این طبقه است تا بازدید کنندگان موزه کوچکی را در میان آسمان بازدید کنند.

لینک به دیدگاه
نه منظورم اونجاهايي هست بستني روكش طلا ميدهند؟!

آها اونو فک کنم همون بوفه ی سالن همایشا میداد ، میخواستی بخوری؟!! دیگه مراجع فتوا دادن جمعش کردن! :texc5lhcbtrocnmvtp8

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...