رفتن به مطلب

فروش ۱۰ میلیون Galaxy S II در پنج ماه


ارسال های توصیه شده

samsung-galaxy%20sII.jpg

 

 

تلفن گلکسی S تبدیل به یکی از محبوب ترین تلفن های اندرویدی شده است و به نظر می آید گلکسی اس دوم هم موفقیت مدل قبلی را تکرار کرده است. بر طبق آمار جدید سامسونگ طی ۵ ماه گذشته ۱۰ میلیون Galaxy S II به فروش رفته است که برای یک تلفن اندرویدی عدد بسیار خوبی به حساب می آید.

 

البته اگر بخواهید آن را با فروش آیفون مقایسه کنید متوجه می شوید که هنوز راه زیادی تا رسیدن به رکورد فروش اش وجود دارد. در حال حاضر هر سه ماه ۲۰ میلیون عدد آیفون به فروش می رسد و بنابراین فروش تلفن سامسونگ با فاصله زیادی عقب تر به حساب می آید.

 

اما به هر حال این رشد، یک زنگ خطر برای دیگر شرکت ها است و از طرف دیگر ارایه گلکسی S2 در بعضی اپراتورهای بزرگ دنیا هنوز آغاز نشده است. بنابراین انتظار می رود که روند سریع فروش همچنان ادامه داشته باشد. معرفی آیفون بعدی هم در راه است و احتمالا تاثیر مهمی روی فروش تلفن های اندرویدی خواهد داشت.

 

منبع :

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

طبق اخبار منتشر شده توسط سامسونگ گوشی اندرویدی این شرکت به نام Galaxy SII توانسته است در مدت تنها ۵ ماه تعداد ۱۰ میلیون عدد فروش کند. همان طور که سامسونگ انتظار داشت Galaxy SII توانسته است رکورد فروش این شرکت را بشکاند و بتواند لقب پر فروش ترین گوشی سامسونگ را به خود اختصاص دهد. پیش از این گوشی Star سامسونگ چنین لقبی را به خود اختصاص داده بود.

 

samsung-galaxy-s-ii-real-ofic-11.png

 

این گوشی در کره جنوبی ۳٫۶ میلیون ، اروپا ۳٫۴ میلیون و در آسیا تعداد ۲٫۶ میلیون عدد فروش کرده است. البته فروش این گوشی همچنان ادامه دارد.

 

گوشی Galaxy SII سامسونگ از یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای ۲ گیگا هرتزی با سیستم عامل اندروید استفاده می کند. این گوشی با قطر ۸٫۸ میلی متری نازک ترین گوشی اندرویدی است. همچنین صفحه‌ی نمایش گلکسی SII از نوع AMOLED و ۴٫۳ اینچ است. این گوشی در ایران حدود ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

 

محظ اطلاع: تا امروز پر فروش ترین گوشی موبایل در دنیا ، نوکیا ۱۱۰۰ است که به تعداد ۲۵۰ میلیون عدد فروش کرده است.

 

منبع :

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
صفحه‌ی نمایش گلکسی SII از نوع AMOLED و ۴٫۳ اینچ است.

صفحه نمایشش +super amoled هست ......

 

گوشی خوبی هست فقط تنها عیبی که میتونم براش بگم ظرافت بیش از حد این گوشیه که یه جورایی مینوه اونو آسیب پذیر کنه . البته این برای خیلی ها مزیته نه عیب . مثلا برای خود من این عیب حساب نمیشه ولی اشخاصی که زیاد گوشی از دستشون میفته یا زیاد نمیتونن از گوشی مراقبت کنن پیشنهاد میکنم اینو نخرن .....

 

من خودم مدت ها اخبار این گوشی رو دنبال میکردم تا اینکه تا اومد تو ایران بخرمش . توی نوعش خودش گوشی فوق العاده ایه به نظر من ......

 

یه ذره ظرافت تو طراحیش نداره :viannen_38:

هرچی قبلی قشنگ بود این کاملا کتلته!!!

اتفاقا یه خورده زیادی ظریفه و خیلی هم سبکه . به نظر من اگه یه مقدار فلز یا یه چیز محکم تر از بدنه فعلی استفاده میکرد بهتر بود .........

در مورد بزرگ بودن صفحه هم خوب این یکی از خصوصیات اسمارت فون ها هست و به نظر من کاراییش به بزرگ بودن صفحشه .......

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...