رفتن به مطلب

نادر فقیه زاده طراح ایرانی bmw


ارسال های توصیه شده

نادر فقيه*زاده طراح 34 ساله ايراني*الاصل شركت ب*ام*و آلمان است كه به جرات مي*توان او را در زمره بهترين طراحان ب*ام*و قرار داد.

 

02083698132369635174.jpg

 

 

او 25 سال پيش به همراه خانواده و به دليل موقعيت شغلي پدرش در كنسولگري ايران در فرانكفورت به اين كشور نقل مكان كرد.

 

دوران ابتدايي تا ديپلم را در آلمان گذراند و در دوران تحصيل، استعدادش را در فعاليت هنري كشف كرد و علاقه*اش به خودرو نيز مزيد بر علت شد تا او دانشگاه معتبر Pforzheim آلمان را برگزيند و به عنوان يكي از 5 دانشجوي خو*ش*شانس در رشته طراحي حمل و نقل اين دانشگاه، تحصيل خود را آغاز كند.

او دوره طراحي صنعتي را سال 1375 در كمپاني مرسدس بنز گذراند و 2 سال بعد ، پس از ارائه پروژه*اي براي ترم چهارمش توسط مسوولان ب*ام*و، دعوت به كار شد. طراح وقت ب*ام*و، كريس بنگل معروف و بزرگ*ترين طراح تاريخ ب*ام*و كسي بود كه نادر فقيه*زاده را مستقيما به تيم طراحي ب*ام*و برد.

 

 

12866076847110111392.jpg

 

 

نادر همچنين علاوه بر ب*ام*و از پورشه نيز پيشنهاد همكاري دريافت كرده بود كه نپذيرفت. فعاليت رسمي نادر فقيه*زاده از سال 1378 و در بخش طراحي بدنه به عنوان يك عضو با گروه ب*ام*و آغاز شد و سرانجام وارد پروژه بزرگ طراحي داخلي نسل جديد ب*ام*و سري 7 شد.

نادر با تركيب محيط لوكس و امكانات بالا قصد داشت از سري 7 طرحي منحصربه*فرد بسازد كه همين*گونه هم شد و طرح او با استقبال بسياري از سوي طرفداران ب*ام*و مواجه شد. پروژه بعدي نادر فقيه*زاده كه آزموني بزرگ براي او نيز به حساب مي*آمد طراحي خارجي نسل جديد سري 6 بود.

نادر معتقد بود سري 6 بايد بزرگ*ترين و لوكس*ترين كوپه كانورتبل جهان باشد لذا تفكر شكاف موج آب را پيش گرفت و براساس اين دريافت ذهني، طرحي بي*بديل از سري 6 نسل جديد را رقم زد كه به*زعم كارشناسان و مردم، تداعي*گر دوران اوج طراحي*هاي ب*ام*و است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...