رفتن به مطلب

اولین مردمان ایرانیها بودند....از اون لحاظ


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

..

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

 

.

.

 

 

1..

اولین مردمان جهان که نخ

به سکه می‌بستند و در داخل

تلفن‌های عمومی می‌انداختند،

ایرانیان بودند!

 

 

2.

اولین مردمانی که

توانستند از کارتهای اعتباری

تلفن‌های عمومی استفاده کنند،

بدون آنکه اعتبار آن کم شود،

ایرانیان بودند!

 

 

3.

اولین مردمانی که

نوشابه‌های تقلبی ساختند،

ایرانیان بودند!

 

4.

اولین مردمانی که در

اولین صادرات به کشورهای شمالی

ایران به جای حنا، خاک رنگی

فروختند، ایرانیان بودند!

5.

اولین مردمانی که کشف

کردند دروغگویی و ریا و کلک‌بازی

برای موفقیت ضروری است، ایرانیان

بودند!

 

 

6.

اولین مردمان دنیا که

همزمان هم مایل هستند گرمشان شود و

هم سردشان ایرانیان بودند، چون

همزمان با روشن کردن بخاری،

پنجره‌ها را هم باز

می‌کنند!

 

7.

اولین مردمانی که در گروه

کم‌توسعه‌ترین کشورهای دنیا

قرار دارند ولی ادعا و توقع برترین

مردمان دنیا را دارند ، ایرانیان

بودند!

 

 

8..

اولین مردمان دنیا که کمتر از همه کار کردند اما بیشتر از همه عجله داشتند و تندتر از همه رانندگی می کردند، ایرانیان بودند!

 

9.

اولین مردمان دنیا که کمتر از همه کتاب می خواندند و بیشتر از همه اظهار فضل میکردند ،ایرانیان بودند

!

 

10.

اولین مردمان دنیا که در خانواده های دیکتاتور زندگی می کردند و انتظار حکومت دموکرات داشتند !ایرانیان بودند

11.

اولین مردمانی که فقط به

گذشته بسیار بسیار دور خود افتخار

می‌کنند ولی چیزی در ۵۰۰ سال اخیر

برای دنیا نداشته‌اند ، ایرانیان

بودند

  • Like 18
ارسال شده در

:rose:

  • Like 4
ارسال شده در

اولین مردمانی که داعیه ازادی داشتند اما تلاشی برای فهم ورسیدنش نمیکردند ایرانیان بودند

 

اولین مردمانی که میانگین صحبتهاشون نسبت به میانگین عملکردشون ده برابر امارهای عادی بود ایرانیان بودند!(منبع نخواهید نمیدم!)

 

اولین مردمانی که تو تخیل زندگی واقعی داشتند وتو واقعیت زندگی تخیلی ایرانیان بودند

 

اولین مردمانی که صبح میگفتن زنده باد شب میگفتن مرده باد ایرانیان بودند

 

اولین مردمانی که بعد از عبادت پروردگارشون از همنوع خودشون دزدی عیان میکردند ایرانیان بودند

 

اولین ....

 

صدالبته این سرفصلها دربرابر لیست بلندبالایی که بزودی دوستان در ستایش ایران وایرانی ارائه خواهند داد نقش خس وخاشاک را دارد...

  • Like 11
ارسال شده در

اولین مردمانی ک اقوام کشورهای بیگانرو پرستیدن و اقوام ایرانیو ب تمسخر گرفتن ایرانی ها بودن :hanghead:

  • Like 12
ارسال شده در

خواستم بگم تکراری

ولی چون هوتن زده عمرن بگم :whistle:

  • Like 5
ارسال شده در

اینجوری هستیم ولی‌ اولین نیستیم فقط ما هم نیستیم

  • Like 5
ارسال شده در
خواستم بگم تکراری

ولی چون هوتن زده عمرن بگم :whistle:

 

 

 

اولین ها ایرانیان بودند که تا یه چیز تکراری بود بلافاصله لاشو بالا می آوردن:ws28:

  • Like 4
ارسال شده در

اول اينكه هميشه رعايت قانون كپي پيس يا همون اشتراك گزاري بايد يه اصل باشه تو زندگيمون و رعايت نكردنش زشت ترين كار

دوم رفتار يه عضو خانواده را به كل خانواده يا يه محله را به كل شهر يا يه شهر و منطقه خاص رو به كل كشور تعميم دادن خيلي كار ناعادلانه و اشتباهيه ، درضمن وقتي انتقاد ميكني بهتره با دليل ومستند باشه

سوما ضعيف كشي كه نشد اگه ايناي كه ميگي درسته و جراتشو داري باعث و باني اين كارا رو مسخره كن اون دين و مذهب و قدرتي كه ملتو به اين روز انداخت را به باد انتقاد بگير

  • Like 6
ارسال شده در

اولین مردمان دنیا که در خانواده های دیکتاتور زندگی می کردند و انتظار حکومت دموکرات داشتند !ایرانیان بودند

 

 

اولین مردمانی که صبح میگفتن زنده باد شب میگفتن مرده باد ایرانیان بودند

 

:a030:

  • Like 4

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...