هوتن 15061 ارسال شده در 10 آذر، 2011 .. . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.. اولین مردمان جهان که نخ به سکه میبستند و در داخل تلفنهای عمومی میانداختند، ایرانیان بودند! 2. اولین مردمانی که توانستند از کارتهای اعتباری تلفنهای عمومی استفاده کنند، بدون آنکه اعتبار آن کم شود، ایرانیان بودند! 3. اولین مردمانی که نوشابههای تقلبی ساختند، ایرانیان بودند! 4. اولین مردمانی که در اولین صادرات به کشورهای شمالی ایران به جای حنا، خاک رنگی فروختند، ایرانیان بودند! 5. اولین مردمانی که کشف کردند دروغگویی و ریا و کلکبازی برای موفقیت ضروری است، ایرانیان بودند! 6. اولین مردمان دنیا که همزمان هم مایل هستند گرمشان شود و هم سردشان ایرانیان بودند، چون همزمان با روشن کردن بخاری، پنجرهها را هم باز میکنند! 7. اولین مردمانی که در گروه کمتوسعهترین کشورهای دنیا قرار دارند ولی ادعا و توقع برترین مردمان دنیا را دارند ، ایرانیان بودند! 8.. اولین مردمان دنیا که کمتر از همه کار کردند اما بیشتر از همه عجله داشتند و تندتر از همه رانندگی می کردند، ایرانیان بودند! 9. اولین مردمان دنیا که کمتر از همه کتاب می خواندند و بیشتر از همه اظهار فضل میکردند ،ایرانیان بودند ! 10. اولین مردمان دنیا که در خانواده های دیکتاتور زندگی می کردند و انتظار حکومت دموکرات داشتند !ایرانیان بودند 11. اولین مردمانی که فقط به گذشته بسیار بسیار دور خود افتخار میکنند ولی چیزی در ۵۰۰ سال اخیر برای دنیا نداشتهاند ، ایرانیان بودند 18
spow 44202 ارسال شده در 10 آذر، 2011 اولین مردمانی که داعیه ازادی داشتند اما تلاشی برای فهم ورسیدنش نمیکردند ایرانیان بودند اولین مردمانی که میانگین صحبتهاشون نسبت به میانگین عملکردشون ده برابر امارهای عادی بود ایرانیان بودند!(منبع نخواهید نمیدم!) اولین مردمانی که تو تخیل زندگی واقعی داشتند وتو واقعیت زندگی تخیلی ایرانیان بودند اولین مردمانی که صبح میگفتن زنده باد شب میگفتن مرده باد ایرانیان بودند اولین مردمانی که بعد از عبادت پروردگارشون از همنوع خودشون دزدی عیان میکردند ایرانیان بودند اولین .... صدالبته این سرفصلها دربرابر لیست بلندبالایی که بزودی دوستان در ستایش ایران وایرانی ارائه خواهند داد نقش خس وخاشاک را دارد... 11
::: شیـــما ::: 6955 ارسال شده در 10 آذر، 2011 اولین مردمانی ک اقوام کشورهای بیگانرو پرستیدن و اقوام ایرانیو ب تمسخر گرفتن ایرانی ها بودن 12
sinister89 4246 ارسال شده در 10 آذر، 2011 خواستم بگم تکراریولی چون هوتن زده عمرن بگم اولین ها ایرانیان بودند که تا یه چیز تکراری بود بلافاصله لاشو بالا می آوردن 4
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 11 آذر، 2011 اول اينكه هميشه رعايت قانون كپي پيس يا همون اشتراك گزاري بايد يه اصل باشه تو زندگيمون و رعايت نكردنش زشت ترين كار دوم رفتار يه عضو خانواده را به كل خانواده يا يه محله را به كل شهر يا يه شهر و منطقه خاص رو به كل كشور تعميم دادن خيلي كار ناعادلانه و اشتباهيه ، درضمن وقتي انتقاد ميكني بهتره با دليل ومستند باشه سوما ضعيف كشي كه نشد اگه ايناي كه ميگي درسته و جراتشو داري باعث و باني اين كارا رو مسخره كن اون دين و مذهب و قدرتي كه ملتو به اين روز انداخت را به باد انتقاد بگير 6
saray89 3064 ارسال شده در 11 آذر، 2011 اولین مردمان دنیا که در خانواده های دیکتاتور زندگی می کردند و انتظار حکومت دموکرات داشتند !ایرانیان بودند اولین مردمانی که صبح میگفتن زنده باد شب میگفتن مرده باد ایرانیان بودند 4
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری