رفتن به مطلب

آیا قربانی عشق هستی ؟!


Saman_88

ارسال های توصیه شده

تست روانشناسی !(قربانی عشق هستی ؟!)

 

این آزمون حاوی ۱۰ نشانه خطر است که به شما در شناسایی قربانیان عشق کمک می کند :

ازمون را می توانید بر اساس رابطه ای که هم اکنون دارید و یا روابط گذشته ی خود و یا روابط تان با مردها به طور عموم پاسخ دهید . اما همه این سئوال های را با صداقت پاسخ دهید گر چه ممکن است از اینکه پیش خودتان اعتراف می کنید ، برایتان خوش آیند نباشد اما روبرو شدن با حقیقت اولین قدم در جهت تغییراست به این سوالات با توجه به امتیازات زیر پاسخ دهید و در آخر امتیازات را با هم جمع کنید.

 

بار ها و بارها 0 امتیاز

اغلب 4 امتیاز

 

گاه به گاه 8 امتیاز

 

بندرت 10 امتیاز

 

 

 

۱ احساس می کنید می بایست دور و بر نامزد یا همسرتان پاورچین پاورچین راه بروید ، تا مبادا او را ناراحت کنید

 

۲ احساس می کنید نامزد یا همسرتان با شما با احترام رفتار نمی کند .

 

۳ در محل کار و یا هنگامی که با دوستان خود هستید با اعتماد بنفس و از موضع قدرت بیشتری برخورد می کنید .

 

۴ از این که پس خوراند منفی به نامزد یا همسرتان بدهید ،احساس امنیت و راحتی نمی کنید .

 

۵ از این که نیاز ها و خواسته هایتان را از نامزد یا همسرتان مطالبه کنید مردد هستید و بعضی اوقات نگرانید که مبادا بیش از حد محتاج جلوه کنید .

 

۶ احساس می کنید رفتار نامزد یا همسرتان به مراتب بدتر از رفتار شما با اوست .

 

۷ هنگامی که نامزد یا همسرتان رفتار مهربانه ای با شما ندارد ، به امید جلب محبتش تلاش می کنید تا هر چه بیشتر با او مهربان باشید .

 

۸ احساس می کنید برای اینکه به نامزد یا همسرتان نشان دهید که از عشق ، محبت ،ازادی و برابری سهمی دارید ، می بایست برای این کار خیلی تلاش نمایید تا اورا متقاعد کنید .

 

۹ غالبا مجبورید در مورد رفتار همسرتان و یا اوضاع و شرایط زندگی خود ، برای دیگران عذر و بهانه بیاورید و از او دفاع کنید .

 

۱۰ به خاطر دست کم گرفتن و زیر پا گذاشتن عزت نفس خود در مقابل یک مرد ، غالبا از دست خود عصبانی می شوید ، گر چه به خودتان قول داده بودید هرگز دوباره چنین رفتاری نکنید ، اما هم چنان اجازه می دهید با عشق و محبت کمتر از ان چه که به راستی استحقاقش را دارید با شما رفتار شود

 

جواب در پست بعدی ...

لینک به دیدگاه

۱۰۰-۸۰ : به شما تبریک می گویم . شما در رابطه ی خود از موضعی برابر با همسرتان برخوردار هستید و هرگز ان چه و ان که هستید را به خاطر عشق بیشتر فدا نکنید . به منظور جلوگیری از بروز مشکلات اتی در مواردی که امتیاز کمتری گرفته اید کار کنید .

 

۷۹-۶۰ : شما یک قربانی عشق هستید اما نه با مشکل جدی و حاد ، اما در بسیاری از موارد در روابط خود از موضع ضعف برخورد می کنید . توجه نمایید که ترس از دست دادن و تایید، شما را از درخواست ان چه که استحقاقش را دارید ، باز می دارد . سعی کنید در راستای عشق ورزیدن با خودتان کار کنید و خود را کمتر زیر پا بگذارید .

 

۵۹-۴۰: اخطار: چه بخواهید و چه نخواهید اعتراف کنید در روابط خود با مردها یک قربانی عشق هستید زیرا اجازه می دهید با شما بد رفتاری کنند . به منظور احقاق حق خود در مقابل همسرتان نمی ایستید . چنان در فدا کردن برای عشق بیشتر متخصص شده اید که دیگر از یاد برده اید راحت بودن کنار یک مرد به چه معناست و چگونه احساسی می باشد .

 

۳۹-۰ :اورژانس: شما یک قربانی عشق حرفه ای هستید . احتمالا نسبت به خود از احترام شخصی بسیار ناچیزی برخوردار هستید و یا اصلا ندارید . با توجه به رفتارهای بسیار بدی که توسط مردان زندگیتان با شما می شود ، می توان گفت که اعتماد به نفس شما نیز بسیار پایین است. مادامی که خودتان را دوست ندارید ، انتظار نداشته باشید به شما عشق بورزد وقت آن رسیده که بر خیزید و مانند یک زن قوی باشید نه مانند یک پا دری . می بایست همین الان اقدامی صورت دهید .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...