Neutron 60972 ارسال شده در 8 آذر، 2011 Longtime: در حمام ، زمان پیچیدن لونگ را گویند Long time no see: !دارم لونگ میپیچم ، نگاه نکن San Jose: به ترکی ، شما خوزه هستید San Antonio: به ترکی ، شما آنتونیو هستید MacBook: کتابچهٔ راهنمای حجاج Bertolucci: چپ چشمی که بربر نگاهت میکند Comfortable: بفرمایید سر میز Burkina Faso: برو کنار وایسا His friends: دوستان هیز Parkinson: پسر سرایدار را گویند که در اتاقکی در پارکینگ زندگی میکند Velocity: (شهری که مردم آن از هر موقعیتی برای ولو شدن استفاده میکنند (شیراز Categorize: نوعی غذای شمالی که با برنج و گوشت گراز طبخ میشود The man who owns a locker: مرتیکه لاکردا Acrobat reader: ژیمیناستی که موقع اجرا گه میزند Windows detects an error: پنجردن داش گلی Refer: فرکردن مجدد مو Good one: وانِ بزرگ و جادار Sweetzerland: سرزمینی که مردمانش زیاد زر میزنند اما به دل مینشیند Accessible: عکس سیبیل Very well: رها و آزادو افسارسرخود و بی تکلیف و سرگشته و بی جا و مکان Beta-dine: نسخهٔ آزمایشی یک دین که برای مدتی ترویج میشود و به مرور زمان تصحیح میگردد Life is too short: زندگی در شرت سپری میشود Avatar: تلفیقی است از آواز ،ساز ایرانی و تصاویر سه بعدی که در پس زمینه پخش میشوند Subsystem: صاحب دستگاه Jesus: در اصفهان به بچه گویند که دست به چیز داغ نزند Moses: در اصفهان به موز گویند UNESCO: یونس کجاست؟ Porno: مملو از چیزهای جدید Macromedia: رسانه های عوام فریب Kanguru: استاد تعالیم عرفانی در قزوین George: در تبریز به گرگ میگویند Good Luck: چه لاکِ قشنگی زدی Good Luck on your exams: به هنگام امتحانات لاکِ قشنگی زده بودی Legendary: ادارهٔ محافظت از لجن و کثافات شهری New York: نوشهر را گویند Communication Board: کامیونی چه زمانی شن را برد ؟ Avocado: کادو از طرف خانم آوا Quintuplet: این تاپاله کجاست؟ What the hell: !چه دانهٔ خوشبویی Cambridge: شهری که تعداد پلهایش انگشت شمار است Liverpool: استخری که در آن گروهی جیگر در حال شنا هستند (مطلب طنز می باشد. جدی نگیرید یک وقت:icon_pf (34):) 17
maryam_bah 1612 ارسال شده در 8 آذر، 2011 Quintuplet: این تاپاله کجاست؟ :icon_pf (34):باباییییییییییییییمیسی:4chsmu1: بسی خندانیدیمان:girl_blush2: 2
Neutron 60972 مالک ارسال شده در 8 آذر، 2011 Communication Board: کامیونی چه زمانی شن را برد ؟ :ws28: 5
sipi 923 ارسال شده در 8 آذر، 2011 : Categorize: نوعی غذای شمالی که با برنج و گوشت گراز طبخ میشو) من تابه حال چنین چیزی نخوردم اونم با گوشت گراز:icon_pf (34): 2
TrueBlue 1583 ارسال شده در 8 آذر، 2011 Longtime: Accessible: عکس سیبیل Life is too short: زندگی در شرت سپری میشود Subsystem: صاحب دستگاه Jesus: در اصفهان به بچه گویند که دست به چیز داغ نزند UNESCO: یونس کجاست؟ Porno: مملو از چیزهای جدید George: در تبریز به گرگ میگویند Legendary: ادارهٔ محافظت از لجن و کثافات شهری Communication Board: کامیونی چه زمانی شن را برد ؟ Liverpool: استخری که در آن گروهی جیگر در حال شنا هستند اینا خیلی باحال بودن و درود بر ما ایرانیان بیکار :icon_pf (34): 4
Parishz71 604 ارسال شده در 8 آذر، 2011 وجدانن اینا رو از خودت نوشتی؟ پوکیدم از خنده. اگه دسته من باشه بهت مدال میدم:lol: 2
ارسال های توصیه شده