رفتن به مطلب

اخبار وضعیت سیم کارت در بازار


ارسال های توصیه شده

ثبات قیمت سیمکارت در بازار

سیمکارت های دائمی و اعتباری موجود در بازار امروز تلفن همراه همانند گذشته با ثبات قیمت مشخص در اختیار کاربران قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در پی استمرار کاهش تقاضا برای انواع سیمکارت های صفر و کارکرده دائمی همراه اول باعث شده تا تغییری در بهای این نوع سیمکارت ها ایجاد نشود.

بهای انواع سیمکارت های اعتباری و دائمی در بازار امروز تلفن همراه (چهارشنبه) به شرح زیر است:

سیمکارت های اعتباری همراه اول و اپراتور دوم به ترتیب به بهای 10 و پنج هزار تومان در سطح بازار به فروش می رسد.

سیمکارت کارکرده کد "1" همراه اول نیزکه از قدیمی ترین کدهای این اپراتور به شمار می آید با متوسط بهای 530هزار تومان در بازار امروز در اختیار مشتریان قرار گرفت.

البته شماره های رند و مرتب این کد با قیمت های بالاتر و تا سقف 800 هزار تومان نیز عرضه می شود.

سیمکارت های صفر همراه اول با کد های "2" ،"3" و "4" هم به ترتیب به بهای تقریبی 610، 550و 400 هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.

همچنین سیمکارت های صفر کدهای "5"،"6"،"7" و "8" نیز به ترتیب با حدود قیمت 360، 355 ، 330 و 300 هزار تومان فروخته می شود.

سیمکارت های کارکرده کدهای "2"،"3"،"4"،"5"،"6،"7" و "8" نیز به ترتیب با حدود قیمت 350، 300، 225، 225، 205 ، 200 و 200 هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت خرید سیمکارتهای دائمی حدود 20 تا 30 هزار تومان با قیمت فروش این سیمکارتها متفاوت است و منطقه و موقعیت نیز روی این قیمتها تاثیر گذار است.

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

پیش بینی افزایش قیمت سیم کارت کد یک به بیش از یک میلیون تومان!

رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی پیش‌بینی کرد که روند صعودی قیمت سیم‌کارت با کد یک هم‌چنان ادامه داشته و از مرز یک میلیون تومان هم خواهد گذشت.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، افشار فروتن لاریجانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت بازار سیم‌کارت کد یک همچنان یک روند صعودی را طی می‌کند.

وی ادامه داد: بازار خرید و فروش سیم‌کارت به دو دسته سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی تقسیم شده که سیم‌کارت‌های اعتباری متقاضیان خاص خود را دارند و سیم‌کارت‌های دائمی با کد‌های قدیمی جایگاه تثبیت‌ شده‌ای یافته و قیمت آن‌ها رو به رشد است.

فروتن با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود قیمت سیم‌کارت با کد‌های قدیمی روند صعودی خود را ادامه دهد گفت: این روند مخصوصا از چند هفته اخیر که عرضه‌ی سیم‌کارت با کدهای قدیم‌تر در بازار کم‌تر شده ادامه دارد.

او ادامه داد: با روندی که پیش‌رو به اعتقاد من در آینده نزدیک کسانی که متقاضی دریافت سیم‌کارت با کد‌های قدیمی هستند، باید سفارش دهند که فروشندگان برایشان سیم‌کارت تهیه کنند؛ به این معنی که این عرضه محدودتر خواهد شد، زیرا تقاضای آن به شدت در حال افزایش است.

رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی افزود: در کدهای دو و سه نیز با افزایش قیمت اگرچه ناچیزی رو به‌رو هستیم ولی در بقیه کدها ثبات قیمت داریم.

لینک به دیدگاه
  • 4 ماه بعد...

آخرین قیمت سیمکارت تلفن همراه در بازار تهران

 

قیمت سیم‌کارت ‌کارکرده با کد یک در بازار به بیش از یک میلیون تومان رسیده که این قیمت با توجه به نوع شماره این متفاوت است و قیمت سیم‌کارت صفر با کد دو هم تقریبا 930 هزار تومان و کارکرده آن نیز تقریبا 530 هزار تومان است.

 

به گزارش خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیم‌کارت صفر با کد سه طی هفته‌های گذشته به مبلغ 730 هزار تومان و کارکرده‌ی آن نیز به مبلغ 435 هزار تومان فروخته شد و قیمت سیم‌کارت صفر با کد چهار 480 هزار تومان و کارکرده‌ی آن 315 هزار تومان است.

سیم‌کارت صفر با کد پنج هم به مبلغ 460 هزار تومان و کارکرده‌ی آن 310 تا 320 هزار تومان به فروش می‌رسد و سیم‌کارت‌های صفر با کد شش به مبلغ 410 هزار تومان و کارکرده‌ی آن به قیمت 265 هزار تومان فروخته می‌شوند.

به گزارش ایسنا، قیمت سیم‌کارت صفر با کد هفت و هشت نیز به مبلغ 250 هزار تومان و کارکرده‌ی آن 200 هزار تومان و قیمت سیم‌کارت‌های 0919 به مبلغ 10 هزار تومان است.

اما همراه اول نسبت به ارائه دو نوع سیم‌کارت دایمی با قیمت‌های 124 هزار و 800 تومانی با پیش‌شماره 0910 (بدون تضمین) و 254 هزار و 800 تومانی با پیش شماره 0912 (تضمین‌دار) اقدام می‌کند.

سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل هم پنج هزار تومان به فروش می‌رسند که دو هزار تومان شارژ اولیه دارند و همراه با آن سیم‌کارت هدیه با پست ارسال می‌شود و برروی آن 200 تومان شارژ وجود دارد؛ به‌علاوه 100 کیلوبایت gprs رایگان و 20 پیام الکترونیکی پستچی رایگان هم دارند.

اما قیمت سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل هم 120 هزار تومان به علاوه چهار درصد مالیات ارزش بر افزوده است.

هم‌چنین ایرانسل دو مدل سیم‌کارت پیام‌رسان دائمی و اعتباری دارد که سیم‌کارت پیام‌رسان دائمی 50 هزار تومان است که 20 هزار تومان قیمت سیم‌کارت و 30 هزار تومان سپرده است و اعتباری آن چهار هزار تومان به علاوه هزار تومان شارژ اولیه است.

لینک به دیدگاه

قیمت سیمکارت های کد یک و دو همراه اول افزایش یافت

فروشندگان سیمکارت از افزایش قیمت کدهای یک و دو دائمی همراه اول در سطح بازار تلفن همراه خبر دادند.

 

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فعالان و دست اندرکاران، کاهش عرضه سیمکارت های کارکرده یک و دو همراه اول باعث افزایش قیمت 100 هزار تومانی این کدها در سطح بازار شده است.

افزایش قیمت این کدها در حالی است که سیمکارت های صفر این دو کد در بازار نایاب شده و با قیمت بالای دو میلیون تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.

در حال حاضر سایر سیمکارت های دائمی همراه اول بدون نوسان قیمت در بازار عرضه ودر اختیار مشتریان قرار می گیرد.

سیمکارت های صفر همراه اول با کد های دو، سه و چهار با قیمت ثابت 610، 550 و400 هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.

همچنین سیمکارت های صفر کدهای پنج،شش،هفت وهشت نیز به ترتیب با حدود قیمت 360، 355 ، 330 و 300 هزار تومان فروخته می شود.

سیمکارت های کارکرده کدهای "2"،"3"،"4"،"5"،"6،"7" و "8" نیز به ترتیب با حدود قیمت 350، 300، 225، 225 ، 205 ، 200 و 200 هزار تومان در ماه گذشته فروخته می شود.

لینک به دیدگاه
  • 1 ماه بعد...

قيمت سيم‌كارت ‌كاركرده با كد يك در بازار بيش از يك ميليون تومان است كه اين قيمت با توجه به نوع شماره سيم‌كارت متفاوت است، به طوري كه قيمت سيم‌كارت صفر با كد دو تقريبا 940 هزار تومان و كاركرده آن نيز تقريبا 545 هزار تومان است.

 

سيم‌كارت صفر با كد سه طي هفته‌هاي گذشته به مبلغ 735 هزار تومان و كاركرده‌ي آن نيز به مبلغ 430 هزار تومان فروخته شد و قيمت سيم‌كارت صفر با كد چهار 480 هزار تومان و كاركرده‌ي آن 315 هزار تومان است.

 

هم‌چنين سيم‌كارت صفر با كد پنج هم به مبلغ 470 هزار تومان و كاركرده‌ي آن 315 تا 325 هزار تومان به فروش مي‌رسد و سيم‌كارت‌هاي صفر با كد شش به مبلغ 410 هزار تومان و كاركرده‌ي آن به قيمت 265 هزار تومان فروخته مي‌شوند.

 

قيمت سيم‌كارت صفر با كد هفت و هشت نيز به مبلغ 250 هزار تومان و كاركرده‌ي آن 200 هزار تومان و قيمت سيم‌كارت‌هاي 0919 به مبلغ 10 هزار تومان است.

 

اما همراه اول نسبت به ارائه دو نوع سيم‌کارت دايمي با قيمت‌هاي 124 هزار و 800 توماني با پيش‌شماره 0910 (بدون تضمين) و 254 هزار و 800 توماني با پيش شماره 0912 (تضمين‌دار) اقدام مي‌كند.

 

سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل هم پنج هزار تومان به فروش مي‌رسند كه دو هزار تومان شارژ اوليه دارند و همراه با آن سيم‌كارت هديه با پست ارسال مي‌شود و برروي آن 200 تومان شارژ وجود دارد؛ به‌علاوه 100 كيلوبايت gprs رايگان و 20 پيام الكترونيكي پستچي رايگان هم دارند.

 

اما قيمت سيم‌كارت‌هاي دائمي ايرانسل هم 120 هزار تومان به علاوه چهار درصد ماليات ارزش بر افزوده است. هم‌چنين ايرانسل دو مدل سيم‌كارت پيام‌رسان دائمي و اعتباري دارد كه سيم‌كارت پيام‌رسان دائمي 50 هزار تومان است كه 20 هزار تومان قيمت سيم‌كارت و 30 هزار تومان سپرده است و اعتباري آن چهار هزار تومان به علاوه هزار تومان شارژ اوليه است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...