رفتن به مطلب

10 سرویس گوگل بسته می شود


YAGHOT SEFID

ارسال های توصیه شده

10 سرویس گوگل بسته می شوند گوگل اعلام کرد که با هدف مرتب کردن سرویسهای متعدد خود قصد دارد 10 سرویس کوچک را تعطیل و در عوض بر روی سرویسهای بزرگتر تمرکز کند. به گزارش خبرگزاری مهر، گوگل در حال خانه تکانی است. این شرکت آمریکایی تصمیم گرفته است سرویسهای متعدد خود را با حذف 10 سرویس کوچکتر و تمرکز بر روی سرویسهای بزرگتری چون Google+ کمی مرتب کند.

سرویسهایی که قرار است در این خانه تکانی نوروز پاییزی گوگل حذف شوند احتمالاً از سوی بسیاری از کاربران شناخته شده نیستند.

این 10 سرویس عبارتند از: "گوگل پک" و "گوگل دسک تاپ"، سرویسهای "جوابگویی اجتماعی" Aardvark، "فست فلیپ"، Image Labeler، "نوت بوک"، "ساید ویکی"، Google Web Security، Google Maps API ویژه سیستمهای فلش و Subscribed Links.

در کمتر از چندماه این بخشها بسته و پرسنل آنها در سایر بخشها تقسیم می شوند. این اولین بار نیست که گوگل سرویسهای خود را کاهش می دهد. دو ماه قبل نیز شرکت مانتین ویوو بخش لابراتوار Google Labs را تعطیل کرد.

اما نسبت به گذشته، گوگل استراتژیهای جدیدی را در پیش گرفته است. لری پیج، بنیانگذار و رئیس هئیت مدیره گوگل در این خصوص توضیح داد: "این عملیات موجب می شود که خدمات ساده تری به کاربران ارائه شود و تجربه کلی استفاده از گوگل برای آنها بهبود یابد."

علاوه بر تمرکز بر روی Google+ ، شرکت مانتین ویوو قصد دارد با توسعه بیشتر سیستم عامل آندروئید در توسعه نرم افزارهای بخش تلفنهای همراه هوشمند و تبلتها پیشرفت کند و همچنین خود را برای ورود به بازار سخت افزارهای موبایل نیز آماده کند.

درحقیقت، گوگل ماه گذشته بخش وسیعی از شرکت موتورولا را خریداری کرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...