رفتن به مطلب

مستندهای شگفت انگیز


Neutron

ارسال های توصیه شده

در این تاپیک میخوام مستندهای خوف و خفن که می ارزه آدم به جای اینکه ستایش و ماریچی و فارسی وان ببینه بشینه اینارو ببینه رو معرفی کنم و لینک مجاز دانلودش رو با ذکر منبع بذارم.

باشد که مقبول افتد. :ws37:

لینک به دیدگاه

bbc-planet-earth.jpg

.

مجموعه ی BBC Planet Earth در قالب ۱۲ DVD با بالاترین کیفیت تصویر موجود در دنیا و کیفیت صدایی بی نظیر شما را از بالاترین نقاط هیمالیا تا اعماق زمین سیر می دهد!

برای فیلمبرداری این تصاویر حیرت انگیر از ماهواره گرفته تا دوربین هایی در اعماق دریا استفاده شده است. تصاویر هوایی آن بسیار بسیار جذاب است. صحنه های شکفتن شکوفه ها، تغییر رنگ جنگل در فصول مختلف و … از دیگر صحنه های جذاب این مستند است.

با این مجموعه ی مستند عظمت خداوند را هر چه بیشتر درک کنید.

در سال ۲۰۰۶ توسط بخش مستند کانال BBC‌ و به کارگردانی Alastair Fothergill (کارگردان شهیر فیلم های مستند) با بودجه ۲۵ میلیون دلار! در طی مدت ۵ سال ساخته شد. George Fenton برای این مجموعه موسیقی باشکوهی را تصنیف کرده است که لذت تماشای این چنین اثری را چندین برابر کرده است. در زمان تماشای این مجموعه بارها و بارها سکانس های باورنکردنی را خواهید دید که گوش سپردن به این موسیقی متن (با کیفیت صدای دالبی دیجیتال ۶ کاناله) بر هیجان شما خواهد افزود!

این مجموعه در ۶۲ کشور و ۲۰۴ محل متفاوت فیلمبرداری شده است. گوینده این مستند David Attenborough یکی از شناخته شده ترین گویندگان و طبیعت شناسان جهان می باشد و لقب Sir را نیز دریافت کرده است. این مستند دارای ۱۱ اپیزود (قسمت) می باشد. در اولین اپیزود یک دید عمومی درباره مناطقی که در ۱۰ اپیزود بعدی قرار است به آنها پرداخته شود، داده می شود. درهر کدام از ۱۰ اپیزود بعدی به بررسی یکی از بوم های طبیعی روی زمین و جانورانی که در آن ناحیه زندگی می کنند، می پردازد. در این مستند رفتارهایی از حیوانات که تا پیش از این دیده نشده بود به تصویر کشیده شده است. هم مانند: تعقیب گوزن توسط گرگ ها از بالا، بچه خرس های گریزلی که برای اولین بار از غار بیرون می آیند، حمله ناگهانی صدها شمشیرماهی و …

کارشناسان از این مجموعه با عنوان “نگاه نهایی به تنوع و گوناگونی سیاره زمین” نام برده‌اند. همچنین سیاره زمین، نخستین سری فیلم مستندی است که با دوربین‌های با وضوح تصویر بالا (HD) تهیه شده و تا قبل از آن تنها برای فیلم‌های سینمایی هالیوود از این دوربین‌ها استفاده می‌کردند.

جهت دیدن توضیحات بیشتر و دانلود این مجموعه به ادامه مطلب بروید…

.

“سیاره زمین” یکی از کامل‌ترین فیلم‌های مستند زیستی درباره زندگی جانداران روی زمین در خصوص نحوه‌ی زندگی و رفتار شناسی جانداران گوناگون از قبیل آبزیان، پستانداران، پرندگان، خزندگان و دوزیستان، مکان‌های جغرافیایی مختلف و پوشش جانوری و … آنهاست که در ۱۱ اپیزود به نام‌های:

۱٫ از قطب تا قطب From Pole to Pole

2. کوه‌ها Mountains

3. آب شیرین Fresh Water

4. غارها Caves

5. بیابان ها Deserts

6. دنیاهای یخی Ice Worlds

7. جلگه‌های پهناور Great Plains

8. جنگل‌ها Jungles

9. دریاهای کم‌عمق Shallow Seas

10. جنگل‌های فصلی Seasonal Forests

11. اعماق اقیانوس Deep Ocean

تشکیل شده است و تصاویری شگفت انگیز از حیات طبیعی در سیاره زمین ارائه می کند که نفس هر بیننده ای را در سینه حبس می کند.

مشخصات صدا و تصویر:

صدا: ۱۹۲kbps MP3 (دو کاناله)

تصویر: رزولیشن Full D1 – 640 x 352 (بالاترین کیفیت ممکن روی DVD 5)

توضیحات هر اپیزود به صورت تفضیلی:

- از قطب تا قطب (From Pole to Pole):

این اپیزود یک دید کلی درباره مناطقی که در ۱۰ اپیزود بعدی قرار است به آنها پرداخته شود،

یکصد سال پیش بالغ بر یک و نیم میلیارد نفر بر روی زمین زندگی می کردند و امروزه سیاره ما بیش از شش میلیارد نفر جمعیت دارد، اما هنوز نقاطی از زمین وجود دارد که به ندرت در دسترس انسان بوده است.

این سفر پر ماجرا از سردترین نقطه زمین یعنی زمستان در قاره جنوبگان با دمای ۷۰- درجه سانتی گراد! آغاز می شود و شما را به سرزمین های جدیدی خواهد برد و سیاره زمین و بخشهایی از حیات وحش آن را به شما نشان خواهد داد که قبلاً آنها را ندیده اید!

- کوه ها (Mountains):

انسان ها با پذیرش ریسک به مرتفع ترین نقاط سیاره ما قدم می گذارند، برخی ممکن است با صعود نمودن از کوهی عظیم در اندیشه فتح آن باشند، این مجموعه از حوضچه های اسید سولفوریک که نشان دهنده جنبش عظیمی زیر زمین هستند و از کم ارتفاع ترین و داغترین نقاط روی زمین می باشند (بیش از ۱۰۰ متر پایین تر از سطح دریا) گرفته تا آتشفشان ارتا اله که پیر ترین آتشفشان فعال زمین است تا کوه های راکی در آمریکا و رشته کوه هیمالیا در نپال با شما همراه خواهد بود.

- آب شیرین (Fresh Water):

تنها سه در صد از آبهای سیاره ما شیرین هستند با این حال این آب های ارزشمند سرشار از شگفتی می باشند، حیات همه موجودات زمین به آب های شیرین بستگی دارد.

- غارها (Caves):

غارها سرحد نهایی سیاره ما هستند، جهانی نهفته که تنها ماجراجوترین افراد یارای رفتن به آنجا را دارند. بزرگترین چاه غار جهان، غار پرستوها در مکزیک است که ۴۰۰ متر عمق دارد یعنی برج ۱۰۲ طبقه Empire State در نیویورک در آن جای می گیرد. این مکان های ژرف دوسال پیش از آنکه انسان بر ماه فرود آید برای اولین بار مورد کاوش قرار گرفتند. لازم به ذکر است برخی از کم شناخته ترین و شگفت انگیزترین جانوران سیاره زمین در این غارها زندگی می کنند.

- بیابان ها (Deserts):

یک سوم سیاره ما را بیابان تشکیل داده است، این آثار به جای مانده از زمین به نظر خالی از زندگی می آیند اما به طور شگفت آوری این گونه نیست، البته در همه بیابان ها بقای زندگی روندی ناپایدار دارد. هیچ می دانید که همه بیابان ها گرم نیستند از سمت سیبری بادهایی با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت می وزند و برف را با خود به صحرای گوبی در مغولستان می آورند! گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در اوج تابستان و افت دما تا ۴۰ درجه زیر صفر در میانه زمستان اینجا را در زمره خشک ترین بیابان های جهان قرار می دهد. اندک حیواناتی قادرند تا در این تغییرات شدید آب و هوایی دوام بیاورند، یکی از نادرترین و شاید پر طاقت ترین پستانداران زمین شتر باختری می باشد.

- دنیا های یخی (Ice Worlds):

هر دو قطب سیاره ما پوشیده از یخ است، آن ها بزرگترین و خشن ترین سرزمین های نا آرام جهان هستند. در هیچ نقطه از زمین تغییر فصل اینقدر مفرط صورت نمی گیرد . این امر موجب پیشروی و عقب نشینی هر ساله یخ ها می شود؛ کل زندگی در اینجا تابع این قاعده است.

- جلگه های پهناور (Great Plains):

جلگه های پهناور مکان هایی بی کران هستند، با وجود خلوتی غریبشان، تصور خالی از سکنه بودن آنها توهمی بیش نیست. این جلگه های سیاره ما میزبان بزرگترین تجمعات حیات وحش روی زمین هستند. در بطن تمامی وقایع اینجا یک موجود زنده دارای نقشی اساسی است و آن علف می باشد ؛ این گیاه معجزه آسا، یک چهارم کل سرزمین های کره زمین را پوشانده است.

- جنگل ها (Jungles):

جنگل ها گلخانه های سیاره ما هستند، جنگل های بارانی گرمسیری تنها سه در صد از سیاره زمین را در بر می گیرند با این حال زیستگاه بیش از نیمی از گونه های جانوری جهان هستند اما چگونه این تعداد انواع گیاهان و جانوران در این مساحت محدود جایی برای زندگی در کنار یکدیگر می یابند؟

- دریا های کم عمق (Shallow Seas):

دریاهای کم عمق در حواشی قاره های سیاره ما قرار گرفته اند. آن ها به ندرت با داشتن بیش از ۲۰۰ متر عمق و گاهی صدها مایل وسعت قبل از اتصال بستر دریا به آب های عمیق تر بر روی فلات قاره قرار می گیرند. آنها روی هم رفته تنها هشت در صد از اقیانوس های جهان را تشکیل می دهند، با این وجود این آب ها شامل اکثریت وسیعی از زندگی دریایی اقیانوس ها هستند.

- جنگل های فصلی (Seasonal Forests):

درختان مسلماً در زمره با شکوه ترین موجودات زنده هستند. برخی از آن ها بزرگترین جانداران روی زمین می باشند. جنگل های برگ ریز و همیشه سبزی که در مناطق فصلی سیاره ما می رویند پهناورترین جنگلهای روی زمین را شامل می شوند.خیال از این همه وسعت آنها دچار حیرت می شود!

- اعماق اقیانوس (Ocean Deep):

به دور از خشکی ها چیزی جز اقیانوس نمی باشد؛ بیش از نیمی از سطح سیاره ما پوشیده از آن است و تا به امروز اکثر بخش های آن به دور از دسترس ما بوده است در واقع بخش های زیادی از اقیانوس خالی از سکنه و کویر آبی است؛ همه حیات در اقیانوس بی کران به جستجوی دائم برای یافتن غذا و نزاع برای حفاظت از انرژی ارزشمند محدود گردیده است.

- دیسک دوازدهم:

این دی وی دی شامل:

دو اپیزود مربوط به پشت صحنه های تهیه این مجموعه:

Planet Earth The Diaries

و سه اپیزود مصاحبه با طبیعت شناسان در رابطه با:

۱٫ “Saving Species” نجات گونه‌ها

۲٫ “Into the Wilderness” درون مناطق حیات‌وحش

۳٫ “Living Together” زندگی دسته‌جمعی

همراه با زیر نویس انگلیسی می باشد.

- جوایز و افتخارات:

این مجموعه مستند تا کنون ۴ بار مفتخر به کسب جایزه Emmy ، یکبار جایزه Peabody و یکبار هم نامزد دریافت جایزه Pioneer برای بهترین تهیه‌کنندگی از شبکه تلویزیونی BAFTA TV شد. جایزه Emmy یک جایزه امریکایی برای تولیدات تلویزیونی است، که عموماً به عنوان معادل اسکار برای تلویزیون دانسته می‌شود. Planet Earth با کسب امتیاز ۹٫۸ از ۱۰ در رده بندی IMDB ، کسب بیش از ۱۰ جایزه معتبر بین المللی و نامزدی برای ۱۰ ها جایزه دیگر ، قرار گرفتن در صدر پر فروش ترین های شبکه Discovery ، بعنوان برترین مستند طبیعی که تاکنون ساخته شده است.

کانال BBC این مجموعه را به بیش از ۱۳۰ کشور جهان جهت نمایش فروخته است.

.

دانلود رایگان مجموعه ی BBC Planet Earth Complete Series

لطفا برای دانلود ، محتوای کادر را copy و در نوار آدرس مرورگر خود paste کنید.

download-icon.png دانلود پارت ۱ با لینک مستقیم با حجم ۵۰۰MB

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
download-icon.png دانلود پارت ۲ با لینک مستقیم با حجم ۵۰۰MB

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
download-icon.png دانلود پارت ۳ با لینک مستقیم با حجم ۵۰۰MB

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
download-icon.png دانلود پارت ۴ با لینک مستقیم با حجم ۵۰۰MB

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
download-icon.pngدانلود پارت ۵ با لینک مستقیم با حجم ۳۰۰MB

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
.

password-icon.gif رمز :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

source.gif منبع : mihandownload

لینک به دیدگاه

rtk3656sxee7s1d1nm6i.jpg

جنگ را میتوان یکی از بلایای غیر طبیعی که از طبیعت انسان برمیخیزد نامید . انسان ها همیشه با هم جنگیده اند . شاید دنیایی در صلح کامل تبدیل به افسانه شده است . در این

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
شما با جزئیات جنگ جهانی اشنا میشوید . جنگی دهشتناک که ملیونها نفر را به کام مرگ کشاند . جنگ جهانی دوم بزرگ‌ترین و پرتلفات‌ترین جنگ در تاریخ جهان است. آلمان در ۱ سپتامبر، ۱۹۳۹ به لهستان حمله کرد، این تاریخ متداول آغاز جنگ جهانی دوم در غرب است. منابع دیگر حمله ژاپن به چین را در ۷ ژوئیه، ۱۹۳۷، آغاز جنگ می‌دانند، و همچنین حمله ژاپن به منچوری که در ۱۹۳۱ انجام شده بود نیز به نوعی یکی از مقدمات جنگ جهانی دوم بود.جنگ جهانی دوم به دلایل بسیاری آغاز شد. بعضی از اصلی تربن آن‌ها، بحران اقتصادی و تورم و درخواست غرامت جنگی از جمهوری وایمار آلمان پس از جنگ جهانی اول، و رکود اقتصادی و نیاز ژاپن به مواد اولیه بود که باعث ظهور و رواج اندیشه فاشیسم و ملی گرایی، ظهور اندیشه دیکتاتوری و محدود کردن فکر و اندیشه شد . سرمایه‌داری اروپا از بازارهای پس از جنگ فربه شده بود. تنها چند ماه پس از جنگ جهانی اول بود که شوراهای انقلابی کارگری به ویژه در آلمان پدید آمده و شدیداً طبقهٔ حاکم را نگران کرده بودند. به همین خاطر طبقهٔ حاکم آلمان به تسلیح میلشیای ارتجاعی همت گمارد تا «خطر» انقلاب را برطرف کرده و بتواند انقلاب روسیه را از حمایت کارگران اروپا محروم نماید. شوراهای انقلابی کارگری درهم‌کوبیده شدند و بحران اقتصادی بر جای ماند تا این که در سال ۱۹۲۹ میزان بیکاری به درجه‌ای بی‌سابقه رسید. اشتهای استعماری قدرت‌های بزرگ سرمایه‌داری و رقابت‌هایشان هم در این زمان به شدت تقویت شده بودند. دو اتفاق مهم آتش اولیه جنگ جهانی دوم را برافروخت، حمله ژاپن به چین (ژوئیه ۱۹۳۷) و اشغال لهستان توسط آلمان (سپتامبر ۱۹۳۹). کشورهای درگیر جنگ جهانی دوم دو گروه بودند که به نام متفقین و متحدین شناخته می‌شوند و ... .

این

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
شما را با زوایای جنگ جهانی اشنا میکند که در کمتر کتاب یا
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
ای به شرح ان پرداخته میشود . این سریال که نمره 9.7 را از 10 کسب کرده محصول سال 1973 می باشد . کیفیت هر یک از قسمت های 720p و به زبان
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
میباشد . مطمئنا شما با دیدن این سریال تحت تاثیر خاصی قرار میگیرید . چندین میلیون زندگی که روبروی چشمان شما از بین میروند و این تاریخ است . تاریخی که به ما درس های زیادی داده است .
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
با ارزوی زندگی در صلح کامل این
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
را به شما تقدیم میکند .

1. A New Germany (1933-1939)

2. Distant War (Sep 1939-May 1940)

3. France Falls (May-Jun 1940)

4. Alone (May 1940-May 1941)

5. Barbarossa (Jun-Dec 1941)

6. Banzai (Japan 1931-1942)

7. On Our Way (USA 1939-1942)

8. The Desert (North Africa 1940-1943)

9. Stalingrad (Jun 1942-Feb 1943)

10. Wolf Pack (U-Boats in the Atlantic 1939-1944)

11. Red Star (The Soviet Union 1941-1943)

12. Whirlwind (Bombing Germany 1939-1944)

13. Tough Old Gut (Italy Nov 1942-Jun 1944)

14. It's A Lovely Day Tomorrow (Burma 1942-1944)

15. Home Fires (Britain 1940-1944)

16. Inside the Reich (Germany 1940-1944)

17. Morning (Jun-Aug 1944)

18. Occupation (Holland 1940-1944)

19. Pincers (Aug 1944-Mar 1945)

20. Genocide (1941-1945)

21. Nemesis (Germany Feb-May 1945)

22. Japan (1941-1945)

23. Pacific (Feb 1942-Jul 1945)

24. The Bomb (Feb-Sep 1945)

25. Reckoning (1945 ... and after)

26. Remember

3wfef9nz4m2ef1yl5nuo.jpg

8fvu89ma3me659mf50z.jpg

ro8f4d52u83t0puo0fiw.jpg

 

dl2.gif دانلود :

sz.gif حجم : 18.80 گیگابایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

key.gif پسورد فایل فشرده :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

source.gif منبع :
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

hlfcl45k7pl12xlq02tb.jpg

دانلود فیلم آموزشی ارتباط برقرار کردن با نوزادان - Dunstan Baby Language

 

امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود فیلم آموزشی را با نام Dunstan Baby Language برایتان آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، ارتباط برقرار کردن با نوزادان میباشد...

Dunstan Baby Language به شما می آموزد چگونه با نوزاد خود که هنوز قادر به حرف زدن نیست ، ارتباط برقرار کنید....

این مجموعه به شما می آموزد که از روی صداها و کلمات نوزادتان به خوبی تشخیص دهید که واقعا او چه می گوید و تمامی مشکلاتش را تشخیص و آرامش واقعی را به او هدیه کنید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

رمز:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

 

 

دانلود فیلم مستند علمی عجایب جهان و کهکشان ها - 2011

این مستند تولید شده در سال ۲۰۱۱ توسط کمپانی های BBC , Discovery Channel و Science Channel می باشد که بوسیله پروفسور فیزیکدان Brian Cox روایت می شود.

این مستند در ۴ اپیزود تهیه شده است که درباره شگفتی جهان و کهکشان ها و خصوصیات آن صحبت میکند و هر کدام یکی از آنها را به چالش میکشد .

این مستند شامل 4 قسمت زیر میباشد که در ادامه ی مطلب توضیحات تکمیلی موجود میباشد .

۱- سرنوشت

۲- Stardust -کلمه ی Stardust در انگلیسی به معنای حس اثیری ، عاطفی و جادویی است . تصور نمی کنم کلمه ای در فارسی وجود داشته باشد که همه ی معنی این کلمه را بازتاب دهد .

۳- درحال سقوط

۴- پیام رسانان

 

dl2.gif دانلود :

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

منبع: وطن دانلود

لینک به دیدگاه

Dinosaurs_Alive_IMAX1-300x388.jpg

نام مستند: دایناسورهای زنده - Dinosaurs Alive

محصول: Imax

سال انتشار: ۲۰۰۹

زبان: انگلیسی

مدت زمان: ۴۰ دقیقه

حجم: ۳۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip Mkv

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: دایناسورهای زنده یک ماجراجویی جهانی از علم و اکتشافات است که شامل آخرین اطلاعات از دوره تریاسیک تا هیولاهایی به نام کریتاسیوس را شامل می شود و ...

 

sz.gif حجم:300مگا بایت

dl2.gif دانلود نرم افزار:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

key.gif پسورد فایل فشرده :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

source.gif منبع :
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

مستند جهان پیش رو

 

جهان پیش رو (دنیای بعدی)، از دنیای علم رونمایی میکند. اختراعات و نوآوری هایی که اکنون غیر م

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
ن جلوه میکنند، اما در زندگی ما به تحقق میپیوندند. شهرهای زیر آب، لباس هایی با قابلیت های بیولوژیکی، توریست های فضایی، قطارهای سریع السیر، موتورهای پرنده، دنیای مجازی، و انسان هایی که صدوپنجاه سال عمر میکنند. اینها همه رویاهایی هستند که در جهان پیش روی ما به واقعیت میپیوندند.

این مجموعه شامل قسمت های زیر میباشد:

 

بخش اول: زندگی آینده بر روی کره زمین

در این بخش از

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به تکنولوژی هایی پرداخته میشود که نحوه زندگی روزمره ما را تحت تاثیر قرار میدهند. زندگی در شهرهای پرنده، پرواز به محل کار و سوار شدن بر خودروهایی که در زیر آب حرکت میکنند. دنیایی که در آن به یاری دانشمندان منابع هرگز تمامی ندارند و زندگی پر از تجارب جدید خواهد بود و شما بیشتر عمر خواهید کرد. خیلی بیشتر...

بخش دوم: هوش مصنوعی در دنیای آینده

در این قسمت خانه های هوشمند، تفریحات پایان ناپذیر را به خانه شما می آورند. دنیای مجازی، رویاهای شما را به واقعیت تبدیل می کنند. ربات هایی که روز به روز بیشتر رفتارهای انسانی از خود بروز میدهند.

بخش سوم: خودروهای آینده

در بخش سوم با خودروهایی آشنا میشوید که سریعتر، ایمن تر و باهوش تر از امروز هستند و با دستورات شما بر روی زمین و یا در زیر آب حرکت میکنند.

بخش چهارم: فردای خارق العاده

در این بخش با تکنولوژی هایی آشنا میشوید که شما را قادر میسازند آن سوی دیوارها را ببینید. به سیارات دیگر سفر کنید و از مرز زمان بگذرید

بخش پنجم: کشتی های آینده

در این بخش با ناوهای جنگی نامرئی، قایق های سریع السیر و زیردریایی های شخصی که تغییر شکل میدهند آشنا میشوید.

بخش ششم: پرواز در دنیای آینده

در این بخش دنیای پروازهای آینده را قدری متفاوت تر میبینید. در دنیای آینده به جای هواپیما از اسکی هایی با قابلیت پرواز استفاده میکنید. هواپیماها و جت های جنگی فوق امنیتی را میبینید که قابلیت ترمیم بالهای خود را حین پرواز دارند.

 

0kbz5ssqch4019zzwg.jpg

psyxeq7e34exbzwvhgrg.jpg

0f2y8wifdjempvri352p.jpg

 

 

dl2.gif دانلود با لینک مستقیم :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

key.gif پسورد فایل فشرده :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

source.gif منبع :
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

wonders-cover-1.jpg

نام مستند: انسجام از بی نظمی - Order out of Chaos

محصول: BBC Videos

سال انتشار: ۲۰۱۰

زبان: انگلیسی

مدت زمان: ۵۸ دقیقه

حجم: ۴۰۰ مگابایت

کیفیت: HDTV Rip Mkv

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: مستند شگفتی های منظومه شمسی شامل چندین فصل می باشد که در حال حاضر تنها فصل اول آن که دارای ۵ بخش است به نمایش در آمده است . این مستند در هر قسمت به یکی از شگفتی هایی که در منظومه شمسی قرار دارد می پردازد و موضوع این قسمت از مجموعه مربوط به چگونگی تشکیل منظومه شمسی و این عالم می باشد و ...

 

sz.gif حجم:400مگابایت

dl2.gif دانلود نرم افزار:

دانلود با لینک مستقیم:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

key.gif پسورد فایل فشرده :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

source.gif منبع :
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

mostanad%20.jpg

بی اغراق می توان گفت در بین تمام فیلمهایی که در مورد طبیعت ساخته شده است این مستند از لحاظ جلوه های بصری و تصاویر نمایش داده شده از نقاط مختلف زمین بی همتا می باشد، تصاویری خیره کننده و بسیار بسیار دیدنی از سراسر جهان که هر بیننده ای را در جای خود میخکوب می کند. در واقع این فیلم انقلابی در صنعت ساخت مستند به حساب می آید. موسیقی متن بسیار زیبا که برگرفته از موسیقی های ملل مختلف دنیا از جمله کشور عزیز ما ایران است زیبایی این مستند رو دوچندان کرده است. در یک کلام می توان ادعا کرد که این مستند زیباترین مستند ساخته شده تا کنون در زمینه طبیعت می باشد.

"خانه"، فیلمی از Yann Arthus-Bertrand است که درباره خانه ی ما در کهکشان، یعنی زمین ساخته شده است. این فیلم بطور صد در صد شامل تصویربرداری هوایی از مکانهای مختلف کره زمین در 54 کشور دنیاست. در این مستند نشان داده می شود که تنوع زیستی برروی زمین چقدر زیاد است و بشر چگونه تعادل زیستی برروی این سیاره را تهدید می کند. این فیلم در 5 ژوئن سال 2009 همزمان در 181 کشور دنیا عرضه شد و رکورد سرعت پخش فیلم را در تاریخ سینما شکست.

تم سراسری این مستند بیان کنند چگونگی پیوند همه موجودات با زمین است و اینکه همگی با هم در یک توازن زیستی قرار دارند و نقش اساسی انسان را در برهم زدن این نظم نشان می دهد که چگونگی با انقلاب کشاورزی، توسعه صنعت نفت، آتش سوزیها و ... شکافی عظیم در این نظم جهانی بوجود آورده اند. در پایان نشان داده می شود که چگونه می توان با استفاده از انرژیهای تجدید پذیر، ایجاد پارکهای بیشتر، همکاری بین کشورهای مختلف در خصوص مسائل زیست محیطی و آموزشهای اضافی در راستای اصلاح وضع موجود حرکت کرد.

sz.gif حجم:1 گیگابایت

dl2.gif دانلود نرم افزار:

دانلود با لینک مستقیم:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

key.gif پسورد فایل فشرده :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

source.gif منبع :
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

مستند رازهای ماوراءالطبیعه

 

 

 

آیا پایان زندگی در مرگ است؟ و یا روح از بدن به بدن سرگردان دیگر منتقل می شود ؟ آیا چیزهایی مانند شیاطین ، ارواح یا شیطان وجود دارند ؟ پس از تحقیقات ضمنی و ه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
اری با محققان سطح بالا ، این سری بر روشن کردن حقایق تاکید دارد صحت جادو را از قرن های گذشته ؟ ، خرافات قدیم و همچنین در گزارش های مهیج ، تجربه فوق العاده حسی. را نشان می دهد ، چیزهایی را که نمی توان توضیح داد که واقعا وجود داشته باشد... سفر در جستجوی فراطبیعت تبت ، لهاسا و به دانشگاه های بزرگ جهان ؛ به بایگانی سری به سازمان سیا و کا گ ب ، واتیکان ، و مراکز تحقیقات هسته ای مدرن در جهان است. نتیجه ترکیب هیجان از تاریخ معاصر است ، گزارش سوابق علمی ، و لمس از سرما لرزیدن خوشایند در درون نیمه تاریک فراروانشناسی.

 

Near Death

افرادی که دچار حادثه میشوند و برای لحظاتی می میرند و روح از بدنشان خارج میشود, در آن لحظات چه چیزی می بینند یا به کجا می روند؟

 

Telepathy

این

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به بررسی تله پاتی و ارائه نمونه هایی می پردازه که حتی یکی از این نمونه ها به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برمی گرده و پیش بینی فردی مبنی بر آزادی یکی از گروگانها بدلیل بیماری.

 

Reincarnation

تناسخ در جسمی جدید یا انتقال روح از بدن فردی مرده به بدن فردی جدید. آیا شما به آن اعتقاد دارید؟ اگر نه پس شواهد ارائه شده در این فیلم را چگونه توجیه می کنید؟

 

Ghosts

این

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
هم به درد افرادی میخوره که به ارواح و کلا مسائل ماوراء طبیعی علاقه دارند.

 

Exorcism

در مورد جن گیری و تسخیر ارواح پلید می باشد . آیا تحمل بیان حقایق را دارید ؟

 

Mind Over Matter

این

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
درباره توانایی ذهن انسان در حرکت اجسام - متقابلا عمل کردن با کامپیوترو ... می باشد. آیا انسانی که به طور معمول از 7 درصد توانایی مغرش استفاده میکند قادر به انجام چنین کارهایی است؟

 

 

حجم:به طور میانگین هر قسمت 700 مگابایت

 

dl2.gif دانلود
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

key.gif پسورد فایل فشرده :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

source.gif منبع :
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

لینک دانلود رو از این سایت میهن دانلود نمیشه ،اینجوری بزاری

الان رو لینک کلیک کنی میره صفحه اصلی سایت

 

باید لینک اون پیج که این مطلب توشه رو بزاری...یا لینک های غیر مستقیمشو

لینک به دیدگاه
لینک دانلود رو از این سایت میهن دانلود نمیشه ،اینجوری بزاری

الان رو لینک کلیک کنی میره صفحه اصلی سایت

 

باید لینک اون پیج که این مطلب توشه رو بزاری...یا لینک های غیر مستقیمشو

 

آخ آخ راست میگیا.:icon_pf (34):

چشم سر فرصت این کار رو میکنم.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...