*Mahla* 3410 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 شهریور، ۱۳۹۰ نکته های خواندنی هیچ چیز جای کیفیت را نمیگیرد، پس روی آن سرمایهگذاری کنید. کیفیت محصول ارائه شده، کیفیت بنگاه اقتصادی را نزد مشتری تعیین میکند ( برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ) موفقیت هر یک از افراد و اعضای کانال بازاریابی در گرو موفقیت کلی کانال است. بنابراین وجود نگرش سیستمی و هماهنگی و تشریک مساعی تمام اعضا الزامی است ( برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ) خشنودی مشتری یعنی تفاوت میان شکست و پیروزی؛ پس به مشتری لذت بفروشید ( برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ) در هنگام مذاکره تلفنی با مشتری تمام حواستان باید متوجه مشتری باشد و از هر عملی که توجه شما را به مشتری کم کند، بپرهیزید. برای مثال آدامس نجوید، چای ننوشید، و… ( برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ) سه رویدادی که نیاز به اطلاعات بازار را افزایش دادهاند: حرکت از بازاریابی محلی به سمت بازاریابی جهانی، حرکت از نیازها به سمت خواستههای مشتریان، و حرکت از رقابت قیمتی به سمت رقابت بر روی سایر موارد ( برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ) اگرچه مذاکره فرایندی گفتگومحور است، اما در مذاکرات نمیتوان از زبان بدن غافل بود و اصولاً تَنگفتارها نقش مهمتری را نسبت به کلام ایفا میکنند ( برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ) نوآوری میتواند برای سازمانها فریبنده و گمراهکننده باشد، اما برای اینکه ایدههای نوآورانه با موفقیت به مرحلهی ظهور برسند، باید با مدیریت نامهای تجاری به شیوهای مقتدرانه و اثربخش همراه باشند ( برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ) تعیین قیمت بالا همواره بازار جدیدی را برای یک رقیب ایجاد میکند ( برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ) برتریهای محصولتان را نسبت به رقبا بشناسید؛ برتریهای شرکت خودتان را نسبت به شرکتهای رقیب بدانید. این برتریها وجوه تمایز و دلایلی هستند که در متقاعد شدن مشتریان مؤثرند برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام سازمانهای موفق عصر رقابت، قدرت انعطافپذیریشان را در مقابل تغییرات محیطی پیوسته افزایش میدهند و در کنار اصول و قوانین سازمانی، در مقابل انتظارات و دستورات مشتریان منعطفند. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام سیستم اخبار و اطلاعات بازاریابی یا همان سیستم هوشمندی بازاریابی عبارت است از روشها و منابعی که مدیران برای دستیابی به اطلاعات روزمره دربارهی تحولات محیط بازاریابی از آنها استفاده میکنند برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام مشتریان از برخورد نگهبان و منشی گرفته، تا کیفیت محصول، بستهبندی آن، قیمت، توزیع، و چگونگی برقراری ارتباط شرکت با آنها، و… الهام میگیرند و در مورد قطع یا ادامهی همکاری با سازمان قضاوت میکنند. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام فروشندگان حرفه ای اصول و قواعد لازم را برای توفیق در کار آموخته و متناسب با شرایط از دانستههای خود بهره میگیرند، در رویارویی با موانع تسلیم نمیشوند بلکه، به راهحلهای عبور از موانع میاندیشند و بهصورت مرتب خود را ممیزی میکنند و میدانند که افزایش مهارتها حد نهایتی ندارد برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام بازاریابی هنر یافتن، پروردن، و سود بردن از فرصتها است. اندیشمندانه حرکت کردن به بنگاههای اقتصادی این امکان را میدهد تا نه تنها باقی بمانند بلکه، از فرصتهای فوقالعادهای که در پی گذار از مراحل شک و تردید به وجود خواهد آمد، بهترین استفاده را ببرند برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام مشتری هدف کسبوکار است؛ بنابراین باید برای کسب رضایت مشتری تلاش کنید برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام کلینیک محصول خود نوعی از تحقیقات بازاریابی است که با هدف دریافت نظرات مشتریان از محصولات جدید یا قدیم شرکت انجام میشود. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام امروزه برندها بتدریج میآموزند که برای وفاداری مشتری و کسب ارزش مادامالعمر از آنها، باید بهای آن را نیز بپردازند. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام مدیران هوشمند قدبلند هستند؛ یعنی آنها بهصورت دائم قد قابلیت، لیاقت، و آشنایی با علوم جدید را در خودشان ارتقا میدهند و میدانند یکی از مهمترین وظایفشان جذب صحیح و شایستهی منابع انسانی هوشمند است. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام سعی کنید سؤالها و اعتراضات مشتریان را پیشبینی کنید و فهرست سؤالهای احتمالی خود را کامل کنید. همچنین جوابهای آنها را آماده کنید.؛ این کار میزان آمادگی شما را در مذاکرات بعدی افزایش میدهد. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام سازمانهای موفق عصر رقابت، قدرت انعطافپذیریشان را در مقابل تغییرات محیطی پیوسته افزایش میدهند و در کنار اصول و قوانین سازمانی، در مقابل انتظارات و دستورات مشتریان منعطفند. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام جهان کسبوکار، عرصهی جنگ است اما جنگی که در آن گلولهای شلیک نمیشود بلکه، سلاح مدیران آگاه که نقش ژنرالهای این صحنه را بازی میکنند، وجود نیروهای دانشآفرین و خلاق و نوآور است برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام در زمان بروز بحران، وقت گذاشتن برای مشتریان، شنیدن صدای آنها و دیدن رفتارشان بیش از گذشته اهمیت مییابد. فرصت در بازار نهفته است؛ پشت میز جای کوتاهی برای دیدن بازار است برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برندها به تدریج میآموزند که برای وفاداری مشتری و کسب ارزش مدامالعمر از آنها، بهای آن را بپردازند و تنها در این صورت است که میتوانند موفق باشند. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام نام تجاری شما تعهد و وعدهای است که در هر فعالیت بازاریابی، هر حرکت و تصمیمگیری سازمانی و هر تعامل با مشتری خود، به آنها میدهید و تلاش میکنید تا در بلندمدت به آن وفادار بمانید برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام مدیران فروش و نمایندگان فروش شایسته، اعتراضات مشتریان را فرصتهایی برای کسب پیشنهادات جدید میدانند و با آن برخورد شایسته میکنند برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام باید عاشقانه کار کنیم و باور کنیم که هر کدام از ما میتوانیم در جایگاه خودمان مهمترین باشیم؛ کافیست “عالم عامل عاشق” باشیم. عالم بودن به معنای آنکه نسبت به شغلمان آگاهی داشته باشیم و آن را افزایش دهیم و عامل بودن یعنی اجراکنندهی قوی باشیم؛ و تمام اینها را باید با عشق انجام دهیم. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام رضایت و وفاداری مشتریان، نتیجهی کیفیت عملکرد و کیفیت رفتار سازمان ما است. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام یکی از تفاوتهای اساسی انسانها و سازمانهای موفق و متمایز نسبت به سایرین، توان آنها در یافتن و به فعلیت رساندن فرصتها است؛ فرصتهایی که در همه جای بازار وجود دارند و فقط باید بتوان آنها را لمس کرد. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای فروشهای زیاد مغرور، و برای فروشهای کم دلسرد نشوید. غرور و دستکم گرفتن خویش هر دو دامهای خطرناکی هستند که پیش روی بازاریابان و فروشندگان قرار دارند برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام احترام و توجه به عناصر فرهنگی هر جامعه در اموری نظیر تحقیقات بازاریابی، از اصول اولیه و مهم انجام آن است. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام محیط اطراف انسانها و سازمانها آکنده از فرصتهای استراتژیک است، اما فقط عده معدودی به آن پی میبرند؛ شما باید جزو آن عده معدود باشید برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام مدیران هوشمند با کمک مشاوران و متخصصان استعدادیابی و توسعه شغلی، انسانهای هوشمند (عقلی و هیجانی) را متناسب با شغل مربوطه استخدام میکنند و با سرمایهگذاری روی آنها، سازمانهایی هوشمند میسازند. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام شناخت شخصیت مذاکرهکننده و رعایت آداب مذاکره متناسب با فرهنگ حاکم بر مذاکره میتواند به کاهش مدت مذاکره و رسیدن به توافق سریعتر به منظور دستیابی به هدفها کمک بسزایی کند. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام منبع : برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده