رفتن به مطلب

تغییرات جدید گوگل پلاس برای رهایی از افراد مزاحم


Fahim

ارسال های توصیه شده

شرکت گوگل در ادامه تلاش‌های خود برای توسعه روز افزون و جلب رضایت مشتریان گوگل پلاس به‌تازگی قابلیت نادیده گرفتن یا محدود کردن دسترسی افراد مزاحم را به این شبکه اجتماعی افزوده است. اگر می‌خواهید از دست مزاحمت‌های شخصی در شبکه اجتماعی گوگل پلاس خلاص شوید، گوگل با افزودن قابلیتی جدید این مشکل را حل کرده است.

با وجود اینکه مدت زیادی از راه‌اندازی شبکه اجتماعی گوگل پلاس نمی‌گذرد و این شبکه اجتماعی یک شبکه نوپا به‌شمار می‌آید، اما گوگل همچنان در حال افزودن قابلیت‌ها و امکانات جدید و موارد درخواستی کاربران خود به این شبکه اجتماعی است.

به گزارش همکاران سیستم، اولگا ویچروسکا، از مهندسان نرم‌افزار شرکت گوگل در یک وبلاگ مربوط به شبکه اجتماعی گوگل پلاس نوشت: این قابلیت جدید به کاربران امکان می‌دهد به‌سادگی از شر مزاحمت‌های یک شخص مزاحم یا پست‌های یک کاربر خاص که تمایلی به دریافت آنها ندارند، خلاص شوند.

وی افزود: ما می‌خواهیم در گوگل پلاس فضایی را فراهم کنیم که کاربران برای ارتباط با اشخاص و کاربران دیگر به طور کامل حق انتخاب داشته باشند. بنابراین قابلیت جدید نادیده گرفتن «Igonre» را به این شبکه اجتماعی اضافه کردیم علاوه بر این کاربران می‌توانند از گزینه‌ای قوی‌تر یعنی «Block» اقدام به مسدود کردن فرد مزاحم کنند.

این مهندس شرکت گوگل گفت: مسدود کردن (Blocking) یک کاربر در شبکه اجتماعی گوگل پلاس بدان معناست که آن شخص از حلقه‌های شما به طور کامل شما پاک می‌شود و دیگر به مطالبی که شما به اشتراک می‌گذارید دسترسی نخواهد داشت و همچنین شما دیگر شاهد پست‌ها و مطالب به اشتراک گذاشته شده از سوی آن فرد نخواهید بود و همچنین وی نمی‌تواند درباره مطالب شما نظر بدهد. میزان محدودیت در گزینه مسدود کردن اندکی بیش از قابلیت «Ignore» است.

کاتلین کو، یکی دیگر از مهندسان شرکت گوگل در این باره گفت: گزینه Ignore بدان معناست که کاربر علاقه‌ای به دریافت یا مشاهده پست یا مطالب دریافت شده از سوی یک کاربر خاص ندارد و زمانی که شخصی Ignore می‌شود از این موضوع مطلع نخواهد بود و پیغامی دریافت نمی‌کند.

ویچروسکا گفت: در زندگی واقعی نیز شما افرادی را نمی‌شناسید، دوست ندارید و نمی‌خواهید خبری درباره آنها بشنوید و ما می‌خواهیم در شبکه اجتماعی گوگل پلاس نیز چنین فضایی حکمفرما باشد. اگر شما شخصی را Ignore می‌کنید یعنی علاقه‌ای به دریافت پست‌های وی ندارید.

گزینه Ignore در کنار گزینهBlock در جاهای مختلف شبکه اجتماعی گوگل پلاس موجود خواهد بود، این گزینه‌ها در صفحات حلقه‌ها در بخش Stream Notification و Google + bar قابل مشاهده است.

همچنین درصورتی که شما خواهان برداشتن محدویت Ignore باشید می‌توانید با مراجعه به بخش More Actions در بالای صفحه‌ها حلقه‌ها شخص مورد نظر را un-Ignore کنید و یا وی را به یکی از حلقه‌های خود باز گردانید.

 

 

منبع : وین بتا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...