mamooshak 8194 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 شهریور، ۱۳۹۰ معرفي: امروز وب سایت ها چیزی بیش از یك نام تجاری و صفحات تبلیغاتی را شامل می شوند، حضور تفكر های كاربردی در وب سایت ها آنان را به نسخه آنلاین شركت و اشخاص حقیقی تبدیل كرده است. تعریف دپارتمان ها و ارتباطات سازماندهی شده ی در یك پایگاه اینترنتی، سامانه های دریافت اطلاعات مشتریان و تكنولوژی های خرید و سامانه های حسابداری و پرداخت های آنلاین می تواند چشم انداز حضور مطمئن و مادام را در دنیای بدون مرز وب برای همه به ارمغان آورد. شركت بین المللی پارسیان شریف ، فعال در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات ، در سال 1386 فعالیت خود را در دفتر تهران آغاز نمود . این شركت همكنون از چندین شركت زیر مجموعه به نام های ، اندیشه پارسیان ، پارسیان مهر ، پویشگران مهر ایرانیان ، بهمن پرداز پارسیان ، ستاره حافظ پارسیان تشكیل شده است . شركت بین المللی پارسیان شریف دارای امور داخلی ، پشتیبانی ، مالی و بازرگانی منسجم جهت پوشش هر چه مناسب تر مشتریان محصولات خویش است . با راه اندازی سامانه پشتیبانی آنلاین و دپارتمان پشتیبانی مشتریان ، از این پس كلیه مشتریان این شركت میتوانند حتی بدون تماس ، مشكلات و سئوالات پیرامون محصولات در خواستی را در اسرع وقت برطرف و هموار كنند. این مهم به كوشش تیم تخصصی پشتیبانی و برنامه نویسی تحلیل پذیر امكان پذیر و راه اندازی شد. شركت پارسیان شریف ، با شعار « به توانایی های خود بیافزایید » قصد دارد ، ملت هوشیار و اقشار مختلف در زمینه های اداری ، صنعتی و تجاری را با فن آوری هایی كه می تواند به بهینه سازی كاربری و افزایش سطح رضایت مدیران را ، فراهم آورد و به توانایی های آنان در هر زمینه كاری ، آشنا سازد. تحلیل های به عمل آمده از روال كاری بازاری كشور كه طبعاً متفاوت از سطوح كاری و استاندارد های موجود در زمینه های كاری بود ، اجرا و توسعه ی نرم افزار ها و بومی سازی و ابداع راه حل و ساخت شیوه متناسب با نیاز بازار كشور را می طلبید كه در این مهم شركت پارسیان شریف گام های موثر و مفیدی را برداشته است . هدف اصلی که برخی صاحبان فکر و اندیشه در کشورهای توسعه یافته دنبال میکنند،توسعه انفجاری و غیرقابل تصور استعدادها و فرصتهای اقتصادی و اجتماعی خصوصا با تکیه بر سرمایه حیاتی و تعیین کننده فکر و دانش بشری است ؛ این نمیشود مگر با بکارگیری و توسعه فناوری اطلاعات آنان اعتقاد دارند ، سازمانهای سنتی ،در بسیاری از محصولات و خدمات خود تنها از 5 درصد زمان فرآیندها ارزش افزوده دریافت می کنند و از 95 درصد زمان باقیمانده غیر از ضرر و هزینه چیزی عایدشان نمی شود؛ چرا که وقتی یک فرآیند برای تکمیل منتظرفرآیند دیگری باشد ، فرصتهای زیادی در کنار این تاخیر پیش می آیند که بدون استفاده رها می شوند.با بکارگیری فناوری اطلاعات ، این تاخیرها و انتظارها بین فرآیندهای داخلی یک سازمان و حتی بین چند سازمان را می توان حذف کرد و با روشهای جدید بیشترین فرصتهای سودآوری و ارزش افزوده را برای یک جامعه مهیا نمود.در نتیجه ، آنان مشغول تامین شرایطی هستند که هیچ فعالیتی و حتی هیچ زمانی در حلقه های ارتباطی اقتصاد و اجتماع بدون ارزش باقی نماند. شرکت بین المللی پارسیان شریف , یکی از اعضای عضو کنسرسیوم شرکتهای ICT و به نوبه خود موفق در عرصه نرم افزار و فناوری اطلاعات به شمار می آید که در سال 1386 با موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات و اینترنت , نرم افزار , تجارت الکترونیک و شبکه شروع به فعالیت نموده است اعضا این گروه از اساتید مجرب دانشگاه و متخصصین در امر اینترنت و مشاوران در زمینه IT کشور می باشند که در قالب چند تیم تخصصی IT گرد هم آمده اند تا بتوانند به حول و قوه الهی با ایده ها و طرحهای نو , گامی موفق را در زمینه فناوری اطلاعات بر دارند .در طی دوره فعالیت شرکت بین المللی پارسیان شریف در بیش از 13 استان کشور توانسته ایم خدمات خود را به بیش از 50 سازمان و اداره دولتی / نیمه دولتی / خصوصی و عمومی عرضه نماییم. ارایه 2 پروژه به کشورهای خاورمیانه نیز گامی است در جهت فعالیت بین المللی شرکت بین المللی پارسیان شریف. 8 لینک به دیدگاه
mamooshak 8194 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 شهریور، ۱۳۹۰ فعالیتهای عمده ی ما شامل موارد زیر می باشد: 1-طراحی ، تهیه و تولید نرم افزار شعار ما در تولید و پیاده سازی نرم افزار سرعت مطلوب ،حداکثر کارایی ، حداقل هزینه ، کیفیت بالا می باشد. واحد تولید نرم افزار یکی از مهمترین بخشهای پارسیان و عمده فعالیت گروه ما را تشکیل میدهد یکی از مهمترین اهدافی که اعضا از بدو تاسیس دنبال نموده است طراحی و تولید نرم افزارهای سفارش مشتری و تولید سیستم های نرم افزاری بوده است که بصورت پکیج های نرم افزاری تخصصی قابل عرضه به بازار هدف تولید شده است . این واحد با بهره گیری از چندین تیم تخصصی و با بکاربردن آخرین استانداردهای تولید و پشتیبانی از نرم افزارهای سفارش مشتری تا کنون سعی کرده است رضایت مشتریان خود را جلب نموده و به عنوان یکی از موفق ترین ارایه دهنده و طراح نرم افزار محسوب شود .اکثر مشتریان این واحد از ادارات و سازمانهای دولتی / نیمه دولتی و خصوصی بوده و تا بحال نرم افزارهای متعددی را در 13 استان کشور نصب و راه اندازی نموده است . اهم فعالیتهای این واحد عبارتند از : 1. برنامه ریزی استراتژیک و مهندسی مجدد 2. مشاوره و ارایه راهکار 3. عرضه و بومی سازی محصولات نرم افزاری 4. تولید و یکپارچه سازی نرم افزارهای کاربردی 5. مدیریت و راهبری پروژه 6. نظارت و کنترل پروژه 7. گسترش و راه اندازی محصولات نرم افزاری 8. پشتیبانی و نگهداری محصولات نرم افزاری 9. تحقیق و توسعه نرم افزار 2-طراحی و پیاده سازی طرح جامع این مجموعه در حال حاضر به عنوان متخصص ترین مجموعه مرکزی موجود در حوزه تدوین طرح جامع ICT و برنامه ریزی جامع برای توسعه یکپارچه فناوری اطلاعات میباشد که با تکیه بر توان تخصصی و تجارب کارشناسان خود توانسته است پروژه های متعددی را به اجرا در آورد متخصصین گروه پارسیان در محیطی علمی – پژوهشی مبتنی بر جدید ترین روش ها و استانداردها ، ابزارهای معماری سازمانی و برنامه ریزی فناوری اطلاعات ، در حال تحقیق و اجرای پروژه های خاص در راستای ارتقا سطح فناوری اطلاعات سازمانها و ادارات هستند . تهیه و اجرای طرح جامع انفورماتیک وزارتخانهها، سازمانها و شرکتها که با الهام از استراتژیهای آنان و تعریف استراتژیها انفورماتیکی صورت میپذیرد یکی از خدماتی است که توسط واحد نرمافزارهای کاربردی شرکت بین المللی پارسیان شریف ارایه میگردد. این طرح که مشتمل بر برنامه اصلاح و ایجاد سیستمهای اطلاعاتی/ کاربردی، تعریف محیطهای نرمافزاری و سختافزاری، شبکههای ارتباطی و نیز برنامه آموزشی پرسنل میباشد، سازمان را در راستای تحقق استراتژیهای انفورماتیکی یاری میدهد و با جلوگیری از اجرای درخواستهای بدون برنامه جهت مکانیزه نمودن و خرید سختافزارها و نرمافزارهای غیر ضروری حداکثر صرفهجویی را میسر میسازد. اولویتبندی ایجاد سیستمها و برنامه خرید و تجهیزات انفورماتیکی مورد لزوم با توجه به استراتژیها، اهداف بلندمدت و میانمدت سازمانها شکل میگیرد و سبب توسعه کاربرد تکنولوژی انفورماتیک در آنها میگردد. انجام طرحهای جامع نیاز به مدیریتی قوی و توان فنی کارشناسان خبره در زمینههای مختلف تکنولوژی اطلاعات دارد و شرکت بین المللی پارسیان شریف با دارا بودن تخصصهای لازم در تولید و توسعه نرمافزارهای کاربردی، ارایه و پشتیبانی نرمافزارهای بنیادی، ایجاد شبکههای ارتباطی و ارایه سختافزار در ردههای مختلف، مجموعه یکپارچه توانمندی در تهیه و اجرای طرحهای جامع میباشد. 3- خدمات وب و اینترنت این واحد با بکارگیری آخرین تکنولوژیهای موجود در زمینه وب و اینترنت تا کنون توانسته است در زمینه ارایه خدمات و سرویسهای مبتنی بر وب هم در زمینه تولید و ارایه سرویسهای وب به مشتریان و هم در تولید سیستمهای خاص جهت ارایه خدمات الکترونیکی گامهای مهمی را بردارد . تولید و راه اندازی بزرگترین پک ارسال و مدیریت سیستمهای SMS و ارایه نرم افزارهایی مانند سیستم جامع آموزش کارکنان دولت نصب شده در ادارات و سازمانهای 13 استان کشور نمونه هایی از فعالیتهای این واحد هستند . این واحد همچنین عهده دار طراحی و پیاده سازی وب سایت سازمانها و مراکز مهمی همچون پارک علم و فناوری ، دانشگاه محقق اردبیلی ، خانه صنعت ، دفاتر حوزه ، ستاد های اقامه نماز ، دفاتر امام جمعه و مراجع تقلید و همچنین دانشگاه و دهها اداره و سازمان دولتی و خصوصی بوده است . شرکت بین المللی پارسیان شریف تا کنون نرم افزار های زیر را راه اندازی و طراحی نموده است. نرم افزار مدیریت وب سایت پویا ، پورتال پارسیان ( در سه نسخه متناسب با کلیه کاربری های مشاغل و سازمانها ) نرم افزار گارانتی و مدیریت سامانه گارانتی پارسیان ( در سه نسخه متناسب با نیاز ، تولید کنندگان و وارد کنندگان) نرم افزار فروشگاه اینترنتی پارسیان با قابلیت اتصال به حساب های عضو شتاب نرم افزار سانترال تحت وب ( جهت پشتیبانی و ارایه راهکار بصورت حرفه ای و چند کاربره ) نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه پارسیان ( در دو نسخه و به صورت کاملا تحت وب بدون نیاز به سیستم سرور) نرم افزار حسابداری آنلاین ( در نسخه های تک سطحی و دوبل ) ثبت حقیقی دامنه و میزبانی به صورت کاملاً قانونی و دارای قرارداد سامانه تبلیغات آنلاین در وب سایت های ایرانی و در وب سایت جهانی گوگل 4-پشتیبانی و نگهداری محصولات تولید شده واحد پشتیبانی و نگهداری محصول علاوه بر پشتیبانی آنلاین و تلفنی و در مقاطعی حضوری از محصولات خود ، از واحد مهندسی نرم افزار در تحقق جلب رضایت مشتریان، محصولات نرم افزاری تولیدی داخل کشور و خارجی را با توجه به توان فنی تخصصی و همچنین ساختار پویای واحد، پشتیبانی می نماید. این واحد متعهد شده است تا خدمات زیر را در ارتباط با مشتریان ارایه نماید: · رفع خطا ها و مشکلات که در حین اجرای سیستم های کاربردی به وقوع می پیوندد. · اعلام و ارتقا سیستم های نرم افزاری از قبیل نصب نسخ جدید ، اصلاحات، سرویس پــک ها و … · انجام درخواست های جدید نظیر گزارشات و .... در صورت لزوم · اعمال تغییرات جزیی و زیر بنایی در سیستم های کاربردی · نگهداری و تبدیل اطلاعات سیستم های کاربردی در وضعیت بهینه · تهیه مستندات بروز شده حین انجام تغییرات برروی سیستم های کاربردی این واحد برای اولین بار و در جهت خدمت رسانی بیشتر متعهد میشود که برای کلیه محصولات ارایه شده توسط این گروه ضمن پشتیبانی رایگان برای مدت معین ، در فواصل زمانی معین محصولات خود را مورد بازبینی قرارداده و از کارکرد صحیح آنها اطمینان حاصل نموده و در صورت نیاز نسبت به رفع ایرادات آنها اقدام لازم را بعمل آورد . 5-بخش تجارت الکترونیکی اجرای بازارچه الکترونیکی ایران با حمایت پارک علم و فناوری با مدت فعالیت بیش از 3 سال در روی این بازارچه ، عهده دار بودن بازاریابی خارجی کارخانجات و تولید کنندگان داخلی عمده فعالیتهای ما را در بخش تجارت الکترونیکی شامل میشوند . راه اندازی فروشگاه اینترنتی جهت ارایه محصولات با توجه به نیاز بازار ، ایجاد بازار برای محصولات جدید و فروش از طریق سامانه های پست ، پرداخت آنلاین ، واریز وجه به حساب و ارسال فیش ، پرداخت با کارت های بین المللی و تحویل و پرداخت توسط پیک موتوری در مقاطع درخواستی مشتریان ، راه اندازی و اجرا شده است که میتوان به نمونه هایی همچون پایگاه اینترنتی بازار بزرگ ایران و ... اشاره کرد. 6-تحقیق و توسعه Research & Development با توجه به اهمیت و نقش تحقیق و توسعه در روند گسترش فن آوری اطلاعات و ارتباطات , واحد تحقیق و توسعه در راستای پیشبرد اهداف علمی و با هدف گسترش و انجام فعالیتهای مبتنی بر تحقیق و توسعه در ارتباط با فن آوری های مورد استفاده , ابزارها , متدولوژیها و محصولات از نقطه نظر اجرا و کاربرد شروع به فعالیت نمود که از جمله این فعالیتها , برنامه ریزی , سازماندهی و اجرای پروژه های تحقیقاتی, آزمایشی و نمونه سازی در راستای طرحهای تجاری و استراتژیهای شرکت بین المللی پارسیان شریف می باشد. واحد تحقیق و توسعه یکی از واحدهای اصلی گروه پارسیان میباشد که بطور مستقیم زیر نظر مدیر عامل فعالیت می نماید. اهم وظایف واحد تحقیق و توسعه · خلاقیت بر پایه ایده ها و مفاهیم بدست آمده از مباحثات و فرصتها در زمِینه فن آوری اطلاعات و نرم افزار · کمک به تبیین استراتژیهای سازمان در زمِینه فن آوری اطلاعات و نرم افزار · سازماندهی و اجرای پروژه های تحقیق و توسعه مبتنی بر استراتژیهای سازمان · بررسی زمینه های کاری رقبا و مشتریان در زمینه فن آوری اطلاعات و نرم افزار · بررسی منابع و گرایشات بازارهای نرم افزاری داخلی و خارجی · عملیات تحقیق و توسعه · اجرا و مستندسازی کارهای مبتنی بر تحقیق و توسعه شامل جستجو و جمع آوری اطلاعات مورد نیاز در زمینه صنعت نرم افزار · بررسی و ارایه آخرین راه حلهای نرم افزاری در حوزه داخلی و خارجی , با کمک و بهره گیری از توان نیروهای متخصص و خبره در هر زمینه · مشاوره و همکاری با سایر واحدهای مربوط و مراکز تحقیقات نرم افزار · بررسی و ارزیابی پیشنهادات و نیازهای اعلام شده توسط پروژه ها و همکاری در تعیین راه حل مطلوب و اجرای آنها 7. مشاوره ، طراحی و راه اندازی شبکه های بی سیم و ارتباطات نقطه ای : واحد پروژه شرکت بین المللی پارسیان شریف ، با در اختیار داشتن نیرو های با تجربه و صاحب نام ، در زمینه سرور و شبکه ، برای مشاوره ، ارایه سولوشن و راه اندازی کامل و تحویل شبکه های سازمانی ، اداری ، مقطعی ، امن ترین شیوه ها را در اختیار شما قرار خواهد داد. در این زمینه میتوان به برخی مشتریان شرکت بین المللی پارسیان شریف اشاره کرد. . سازمان اوقاف و امور خیریه . سازمان امور اتبات و عالیات . نیروی انتظامی استان البرز . شبکه ماهواره ای السلام و ... 8. مرکز تلفن و تلفن داخلی نرم افزاری و سخت افزاری ( سانترال ) در زمینه ارتباطات داخلی ، سازماندهی و مدیریت تماس ها ، راهکار های مختلفی وجود دارد که میتوان به مرکز تلفن های نرم افزاری ، با قابلیت اتصال به سامانه پیامگیر و پیامک اشاره کرد و یا در مقاطع صنعتی به مراکز تلفن سخت افزاری و راه اندازی سانترال و تلفن های داخلی شرکت ها . ارایه بهترین راهکار و مشاوره رایگان ، معرفی بهترین محصولات از نظر کیفیت ، قیمت و مناسب ترین انتخاب متناسب با بودجه شما و تحویل سریع پروژه های مرکز تلفنی و آموزش همزمان ، راهکار توسعه این بخش است که تاکنون پروژه های متعدد و متفاوتی را پشت سر گذاشته است. 9. ساخت سی دی های تبلیغاتی و کاتالوگ دیجیتال : سی دی های تبلیغاتی امروزه کاتالوگ مفید ، پویا و غنی ، در زمینه خدمات و محصولات شرکت ها محسوب میشود . در این بخش با توجه به نیاز شرکت های صنعتی جهت ساخت سی دی های آموزشی ، کاتالوگ دیجیتال و ارایه خدمات به صورت پیشرفته ، پیش بینی های متناسب با نیاز و بودجه شرکت ها ، انجام شده و با جدید ترین متد های گرافیکی و مولتی مدیا ، اقدام به ساخت سی دی های تبلیغاتی و کاتالوگ دیجیتال همراه با گالری تصاویر و قابلیت های ویژه همچون اتصال به اینترنت و باز گشایی صفحات دلخواه و مربوط به فروش در سی دی ، گنجانده خواهد شد. جهت كسب اطلاعات بيشتر به وبسايتهاي ما مراجعه نماييد: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 7 لینک به دیدگاه
mamooshak 8194 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 29 آذر، ۱۳۹۰ جهت توضیح بیشتر در مورد سامانه برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ، لزوماً می بایست از مفهوم برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام و خدمات پس از فروش ، توضیحات تکمیلی بیشتری داشته باشیم ، تا عرصه فعالیت ، نحوه فعالیت ، چگونگی بهبود شرایط برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام جهت شرکت های تولید کننده ، وارد کننده یا خدماتی و نمایندگی های آنها ، قابل تفهیم و استفاده گردد . ضمن تشکر از شما را با دقت مطالعه فرمایید . گارانتی چیست ؟ خدمات پس از فروش یا برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام نوعی پشتیبانی رایگان یا نیمه رایگان و در شرایطی غیر رایگان یک کالا گفته میشود که علاوه بر اینکه یکی از راه کار های فروش بیشتر در سیاست های فروش بشمار میرود ، مشتریان ، خریداران یا استفاده کننده از خدمات را مطمئن و سطح اعتماد آنان را از کالا یا خدمات افزایش می دهد. از نظر جامعه شناختی ، هر گاه شرکتی در کیفیت قطعات کالای خود دقت عمل بیشتری صرف کند ، مدت زمان گارانتی که تضمین حسن انجام کار ، برای هر کالا محسوب میشود را ، بیشتر میکند. در ادامه به بررسی روش های موجود و مرسوم برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام و مقایسه آنها با روش برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام اشاره خواهیم کرد. در موارد بسیاری خدمات پس از فروش یا برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ، شامل خدماتی میشود که در صورت خرابی ، نقص و ایرادات فنی یک کالا یا خدمات بوجود می آید و در برخی موارد که شامل شرکت های نرم افزاری می گردد ، شامل موارد بروز رسانی و سایر خدمات مربوطه ( وابسته به نیاز بخش فروش و سیاست های کلی یک مجموعه ) می شود . برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام یک کالا بوسیله ی : سریال ساخت ، سال ساخت ، مدل همچنین شرایط گارانتی که عمدتاً شرکت تولید/توزیع کننده بروی کارت قید می نماید بهمراه شماره برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام و مدت شروع و اتمام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام بروی یک عدد کارت صورت برداری و ثبت می شود . کارت برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام به این سبک که روش قدیمی ، مرسوم و نامناسب کارت برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام محسوب می گردد فاقد پویایی و اطلاع رسانی کافی به مشتری و ارایه خدمات جدید شرکت تولید کننده ، توزیع کننده و یا شرکت خدماتی می باشد . همچنین از روش های هزینه بری جهت تهیه هولوگرام و چاپ کارت برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام و نحوه توزیع زمانگیر آن بهره می برد که محاسبه هزینه های چاپ و توزیع آن به نرخ نفر ساعت می تواند در مدت طولانی ضرر هنگفتی را برای شرکت های استفاده کننده به همراه داشته باشد . که در برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام کلیه این هزینه ها حذف شده و علاوه بر صرفه جویی ، نحوء تبلیغات ، اطلاع رسانی ، پشتیبانی مشتری و شناخت نیاز ها و داشتن اطلاعات مشتری را به حداکثر می رساند ، که در اختیار داشتن اطلاعات مشتریان می تواند به اهرمی جهت کنترل نمایندگان خاطی یا فروشندگان غیر مجاز تلقی گردد و می تواند از آمار دقیق فروش نمایندگان و شعبه ها اطلاعات لازم را بدست آورد و در مقابل ترفند های انبار کردن کالا و .. توسط آنان جلوگیری نمود. همچنین این مهم می تواند ابزار تبلیغات هدفمند با هزینه های کنترل شده و کمتر از حد معمول محسوب گردد . *در روش قدیمی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام صرفاً از طریق نمایندگان و دفاتر فرعی می توان به ارجاع کالا اقدام کرد و معمولا نمایندگی ها یا دفاتر فرعی پس از جمع شدن کالا ها و رسیدن به تعداد مشخص اقدام به ارسال میکنند که این موضوع موجبات ناراضیتی ارباب رجوع را فراهم می کند که میتوان به مواردی همچون : - عدم ارتباط با تولید کننده / توزیع کننده اصلی با مشتری : جهت اطلاع از شرایط برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ، نحوء ترمیم ، تعمیر ، تعویض کالا در مدت مرجوع شده . - صرف زمان : صرف زمان بی مورد جهت تکمیل بسته ارسالی توسط نمایندگان یا شعبه ها به دفتر مرکزی که ممکن است به علت ضرر های متوالی ناشی از دیرکرد ، اجباراً ارباب رجوع را نسبت به خرید نمونه کالا از برند تجاری دیگر یا فروشندگان دیگر سوق دهد و موجب تبلیغات معکوس شود . - عدم توانایی ارسال مستقیم کالا به قسمت برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام : در روش مرسوم و قدیمی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام توانایی ارتباط مستقیم مشتری با تولید کننده یا توزیع کننده اصلی یا وجود نداشته یا بسیار غیر مرسوم و غیر قابل تفهیم بوده همچنین بدون نقص نیست . زیرا در صورت ارسال شخصی امکان دارد در میان انبوه کالا های ارسال شده به هنگام تعمیر، ایراد کالا مشخص نشده است و هنگام تحویل اطلاعات لازم از مشتری در دسترس نیست . این در صورتی است که برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ، بعد از ثبت کارت برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام در روز خرید توسط نمایندگان به نام مشتری ثبت میگردد و علاوه بر قابلیت ارسال کالای معیوب توسط نماینده ، مشتریان نیز می توانند نسبت به ارسال مستقیم کالا اقدام نمایند ، اما ابتدا می بایست از طریق پایگاه اینترنتی ( سایت ) تولید یا توزیع کننده اصلی اقدام به ثبت ایراد کالای خود نمایند . که چنانچه ایراد کالا غیر شرایط برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام باشد ، مدت گارانتی کالا به اتمام رسیده باشد ، مشخصات مشتری صحیح نباشد این اقدام در قالب برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام صورت نمی گیرد و به یک تعمیر و ترمیم کالا یا خدمات بصورت غیر رایگان ثبت خواهد شد . مراحل بعدی توسط سامانه برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام / سامانه پیامک / رایانامه ( ایمیل ) / تماس تلفنی و سایر راه های دیگر مستقیما به اطلاع ارباب رجوع خواهد رسید . یکی دیگر از ناتوانی های روش مرسوم برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام که بسیار هزینه بر و غیر قابل جبران است ، عدم دسترسی مشتری به اطلاعات کالای ارسال شده خود می باشد که موجب شده ارباب رجوع در ساعات مختلف اقدام به تماس حضوری ، تلفنی نماید و بر حجم ارتباطات غیر ضروری یک مجموعه افزوده شود . این مهم نیز توسط برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ، برطرف شده و ارباب رجوع با مراجعه به برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام که از طریق پایگاه اینترنتی شرکت تولید / توزیع کننده قابل دسترس است از وضعیت کالای خود با خبر شود . قابل ذکر است مراحل مرسوم در نرم افزار گنجانده شده دارای سیستم مدیریت جهت تعویض قسمت ها می باشد . تحویل نشده / تحویل شده / بررسی وضعیت / در حال تعمیر / تعویض شده / ارسال شده / شامل برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام نمی باشد و ... برخی از شرایط موجود در نرم افزار است که فعالیت کلیه بخش های یک تولید کننده معتبر یا توزیع کننده اصلی را تعیین و منسجم می نماید . مراحل تحویل کالا از اداره پست ، تحویل شده به بخش دریافت کالا های معیوب / بررسی ایرادات فنی مشاهده شده توسط ارباب رجوع و تایید آن / ارجاع به قسمت تعمیرات / تعویض کالا به دلیل نقص فنی ( که شامل تعویض شماره سریال کالا نیز میشود ) / ارسال کالا به برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام یا ارباب رجوع / همچنین تهیه قسمتی جهت اعلام عدم ارتباط نقص فنی به شرایط گارانتی و تعیین هزینه و امکان پرداخت آنلاین یا اعلام شماره حساب های مربوط به شرکت نیز می گردد . شرایط ایده آل برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام باعث رضایتمندی ارباب رجوع شده و موجبات حذف تماس های غیر درآمدزا از تولید کنندگان / توزیع کنندگان و نمایندگان آنان می شود . کارت برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام در این سامانه بروی یک کاغذ معمولی در سایز متعارف (A5) قابل دریافت است . که پس از فروش تنها توسط شعبه ها و نمایندگان از طریق پایگاه اینترنتی شرکت تولید کننده / توزیع کننده ، قابل دسترسی است. میزان امنیت این کارت ها به سبب ، سریال دقیق کالا که مشخصات کامل کالا در درج می نماید ، نام شعبه فروشنده ، درج تاریخ و ساعت دقیق فروش و تولید شماره گارانتی مربوط به نام خریدار و شماره سریال کالا ، رمز برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام و ارسال یک نسخه از کارت گارانتی به فروشنده و خریدار ، تولید کننده / توزیع کننده و درون دیتا بیس مطمئن و پر امنیت برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ، ذخیره میگردد. جهت تحویل کالا و قراردادن در لیست ارسال ، نماینده یا شعبه ، مشتری یا ارباب رجوع یک نسخه فیش کالا دریافت میکنند (نسخه چاپ شده ، ارسال شده به پست الکترونیک و قابل اتصال به سامانه پیامک ) که شامل یک سریال بوده و از طریق پایگاه اینترنتی و اتصال به برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ، کالای ارسال شده ، قابل پیگیری و تحویل است . همچنین این مورد جهت نمایندگان و ارسال کالا های دست جمعی یک لیست قابل چاپ ، جهت الصاق به جعبه نیز قابل چاپ تعبیه گردیده است . قابل ذکر است تنها فعالیت شرکت تولید کننده یا توزیع کننده اصلی ، تنها ثبت مدل های کالا / سریال های کالا / معرفی نمایندگان یا شعبه های فروش بوده که تمامی مراحل بدون صرف کاغذ در مجرای اداری قابل اجرا بوده و به کمترین هزینه نفر ساعت منتهی خواهد بود . این درحالیست که دامنه گزارشات دقیق دریافت شده از برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ، بسیار گسترده می باشد که در ذیل مشاهده می فرمایید : - ایجاد نسخه HTML کم حجم کارت برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ها و ارسال به ایمیل - ایجاد نسخه HTML کم حجم گزارش کلیه فروش ها از نمایندگی ها/شعبه های - ایجاد نسخه HTML کم حجم گزارش از کلیه مشتریان و دریافت اطلاعات آنان با قابلیت استخراج - ایجاد نسخه HTML کم حجم گزارش از کالا های دریافت شده ، ضمن آمارگیری دقیق - ایجاد نسخه HTML کم حجم گزارش از مشخصات کلیه کالاهای تعویض شده - ایجاد نسخه HTML کم حجم گزارش از تعمیرات غیر رایگان - ایجاد نسخه HTML کم حجم و آمار کلیه کالا های ، تحویل / تعویض / تعمیر / ارسال شده - ایجاد نسخه HTML کم از تاریخچه ارسال و تعمیر هر کالا در مدت گارانتی و بعد از آن - و .... 5 لینک به دیدگاه
mamooshak 8194 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 29 آذر، ۱۳۹۰ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ، و امتیازات : - نصب و پشتیبانی نرم افزار های تحت وب باعث می شود که کاربران ، پرسنل و مدیران تولید کننده یا توزیع کننده از هر نقطه ایی قادر به پاسخگویی به نیاز مشتریان باشند . بسیاری از کار ها بدون نیاز به ثبت و دستور و روال فزاینده استفاده از کاغذ در مجرای منسجم برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ( و خدمات پس از فروش ) قرار گیرد . بدین ترتیب هر گاه مدیران ، پرسنل و بخش ها در حالت مرخصی باشند از هر نقطه ایی با دست یابی به اینترنت ( حتی سرعت پایین ) می توانند فعالیت خود را تکمیل نمایند. - برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام که در حال حاضر در دنیا با سرعت بیشتری در حال پیشرفت هستند و باعث میشوند کاربران از هر سیستم عاملی اقدام به اتصال به نرم افزار نمایند . این امتیاز باعث میشود ، نرم افزار مورد تهاجم ویروس ها و کرم های مخرب که از دریچه ها و نقطه ضعف های سیستم عامل ها سوء استفاده و اقدام به خرابی یا سرقت اطلاعات می نمایند در این مورد کاملاً ناکار آمد باشند . استفاده از سرور های مطمئن برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام این امکان را به ارمغان می آورد که هر گاه که خواستید سیستم عامل خود را عوض نموده یا ترمیم کنید . اطلاعات برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام بروی سرور مطمئن و در دسترس از تمام نقاط جهان بوسیله رمز های عبور و ماژول های امنیتی است و هیچگونه اطلاعاتی بروی سیستم ها در دسترس نمی باشد. - تهیه نرم افزاری به گستردگی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام و راه اندازی تحت شبکه ، و استفاده از آن شامل هزینه های سرسام آور طراحی نرم افزار است و لازم به ذکر است که در این صورت می بایست برای هر سیستم یک قفل سخت افزاری تهیه نمود و این روال هزینه آور غیر قابل مقایسه با برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام است . - برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام یک سامانه تحت وب است که ارتباط با مشتریان را جهت تبلیغات ، معرفی محصولات جدید ، راهکار های تست قبل از ارسال و اطلاع رسانی از طریق پست الکترونیک و سامانه پیامک را فراهم می سازد . - اهرم کنترل بازار یکی دیگر از امکاناتی است که می تواند راهگشای بخش های فروش شرکت های تولید کننده / توزیع کننده باشد . بر این اساس مدیران فروش می توانند از فروش های منطقه ایی ، تعداد فروش در هر شهرستان با اطلاعات دقیق هر مشتری و .. می توانند مدیریت خود بر فروش را گسترش داده و نمایندگان یا شعبه های خود را بر اساس قوانین فروش خود برنامه ریزی نمایند . - به دلیل مرسوم بودن شرایط قدیمی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام در شرکت های تولید کننده و توزیع کننده ، برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام جهت مستقر سازی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ، به مدت یک ماه ، یک نیرو جهت راه اندازی ، آموزش و پشتیبانی در مجموعه های تولیدی ، توزیعی و گروه های صنعتی مستقر می نماید . این امر باعث میشود هر گونه نگرانی از استقرار نرم افزار نزد مدیران بخش ها پوشش داده شود و بعد از استقرار کامل با آشنایی کامل از برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام از وجود چنین آن امنیت و نظر فراگیر را احساس کنند . - استفاده از برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام بسیار ساده می باشد . این مهم به همراه فایل های آموزشی همراه نرم افزار و آموزش در حین فعالیت همچنین مسئولیت آموزش به پرسنل در مدت یکسال به صورت رایگان ، این موضوع را سهل تر می نماید . - استفاده از نسخه پشتیبان. امتیاز بک آپ گیری از نرم افزار در هر زمان ، همچنین ماژول تهیه نسخه اتوماتیک پشتیبان ، می تواند امنیت حیطه فعالیت شما را بیش از پیش تامین کند . این نسخه در نرم افزار های My SQL قابل بازگشایی و استفاده بوده . همچنین قابلیت بارگیری بروی سرور را نیز دارا می باشد. - ماژول ارسال رایانامه ( ایمیل ) گروهی تبلیغاتی. این ماژول که در صورت درخواست مشتری به نرم افزار افزوده می شود ، امکان ارسال گروهی رایانامه ( ایمیل ) به کلیه مشتریان یا نمایندگان و شعبه ها را فراهم میکند . این موضوع امتیازی غیر قابل انکار در مقابل سیستم های قدیمی گارانتی می باشد . لازم به ذکر است این ماژول به صورت پیش فرض بروی سامانه نصب نشده است و می بایست جداگانه خریداری و نصب گردد. - صدور کارت گارانتی در محل و ساعت فروش . سامانه گارانتی تحت وب ، محصول شركت بین المللی پارسیان شریف در حین فروش کارت گارانتی را بوسیله اتصال به پایگاه اینترنت ( سایت ) تولید کننده یا توزیع کننده میسر میسازد . بدین ترتیب تولید کننده از ساعت ، روز و نماینده فروش همچنین اطلاعات دقیق مشتری شامل نام – نام خانوادگی – نشانی رایانامه ( ایمیل ) – نشانی پستی ( در صورت لزوم ) – نشانی پایگاه اینترنتی ( در صورت لزوم ) – تلفن ثابت با پیش شماره – تلفن همراه و ... مطلع میگردد . امتیاز خاصی نیز برای صدرو کارت گارانتی آنلاین وجود دارد که می تواند به تغییر متن تبلیغاتی همراه کارت گارانتی ، درج نشانی تولید کننده یا توزیع کننده اصلی و ... در صورت نیاز اشاره کرد. - دریافت فیش تحویل کالا بصورت آنلاین. این موضوع علیرغم سهل الوصول کردن روند اجرایی گارانتی ، موجب اعلام توصیه های لازم به ارباب رجوع جهت شرایط گارانتی ، تبلیغات محصولات جدید و دریافت اطلاعات پیش از موعد تحویل کالا ، خواهد شد . که از امتیازات بالقوه نرم افزار گارانتی تحت وب ، محصول شركت بین المللی پارسیان شریف می باشد . - برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام با قابلیت بروز رسانی و اختیارات سفارشی سازی . برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ، خود را مکلف می داند : در صورت بروز رسانی ها نسخه های کلیه مشتریان خود را به صورت اتوماتیک بروز رسانی نماید . قابل ذکر است سفارشات اختصاصی درخواست شما در برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام قابل پی ریزی می باشد و قابل پیش بینی ، اجراء و تحویل است . لذا در صورت هر گونه عدم متقارن بودن با نوع فعالیت شما قابل پشتیبانی می باشد که مراحل آن بشرح ذیل است . برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ، تیم توجیهی را در راستای بهینه سازی و تهیه الگوریتم اولیه به شما معرفی می نماید و بعد از تهیه آن اقدام به برنامه نویسی - بررسی اولیه - تکمیل و رفع ایراد – تحویل و پشتیبانی در مراحل بعدی قرار خواهند داشت. - کارت برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام با شمایل درخواستی شما بصورت خام : کلیه نمایندگان شما می توانند کارت برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام را بصورت فرم های خام طراحی شده با نشان و متون مورد نظر از شما دریافت نموده و در هنگام چاپ از آن استفاده نمایند . اگر چه این امکان روند تولید کاغذ را از روش مرسوم وام گرفته است لیکن می تواند روند جابجایی سبک قدیم به جدید را برای عموم قابل هضم نماید . این موضوع را می تواند بصورت فرم آماده از پیش طراحی شده جهت چاپگر های رنگی و سیاه سفید در وب سایت قرار داد ، تا هنگام چاپ فقط از کاغذ سفید و انتخاب چاپگر رنگی یا چاپگر سیاه سفید استفاده کرد . - دریافت تاریخچه تعمیرات مربوط به هر کالا : بوسیله برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ، هر مشتری و هر بخش می تواند از تاریخچه تعمیرات هر کالا مطلع شود و این موضوع می تواند تعمیرکاران را نسبت به علت و ایراد اصلی کالا مطلع سازد . این امر نظم درون مجموعه های کاری را افزایش داده . بدینویسیله تاریخچه مربوط به تعمیر کالا در طول مدت گارانتی رایگان و غیر رایگان ثبت شده و قابل گزارش گیری و استفاده است . - خرید و فروش کالاهای گارانتی شده : در موادی همچون شرکت های صنعتی تولید خودرو یا تولید کننده دستگاه های قابل خرید فروش ، امکاناتی در سامانه گارانتی قرار داده شده که بوسیله ویرایش اطلاعات توسط نمایندگان منتخب می توان اقدام به ویرایش اطلاعات همراه با ثبت تاریخچه آن نمود . این مهم کارت گارانتی را مبتنی بر صاحب کالا نگهداری نموده و خدمات پس از فروش را به نفع آخرین خریدار ثبت و ضبط می نماید . - و ... با تحقیقات و بررسی های انجام شده پرسنل متخصص و زحمت کش شركت بین المللی پارسیان شریف توانسته ایم ، نرم افزار گارانتی تحت وب پارسیان را بر اساس استاندارد های موجود و راهکاری های منطقی متناسب با نیاز شرکت های تولید کننده صنعتی و نیمه صنعتی ، شرکت های توزیع کننده و نمایندگان برند های مطرح در کشور و بسته به نیاز شرکت های خدماتی جمع آوری نموده ، و نسخه ی قبلی نرم افزار را تکمیل و توسعه دهیم. و امروز مدعی این هستیم که کامل ترین و بی رقیب ترین نرم افزار گارانتی کشور را طراحی و تولید نموده ایم. ============================================================ از قراردادن کاتالوگ و دموی محصول در وبسایت فعلا معذوریم! دوستانی که اطلاعاتی در مورد نرم افزار میخوان ، به صورت پیام خصوصی با من در ارتباط باشن 4 لینک به دیدگاه
mamooshak 8194 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 30 آذر، ۱۳۹۰ تبلیغات ممنوع قبلا مقامات خودشون اجازه دادن 1 لینک به دیدگاه
DavOOd_TiTaN 10472 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 آذر، ۱۳۹۰ قبلا مقامات خودشون اجازه دادن پارتی بازی رو برو لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده