*Mahla* 3410 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 شهریور، ۱۳۹۰ تبلیغات قهوه Concept (مفهوم) : حضور در کنار هر اتفاق بزرگی Slogan (شعار تبلیغاتی) : Great ideas always come, You just hate to stay a wake Technique (روش و تکنیک) : پیوند با مفاهیم ارزشمند برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام شیر Concept (مفهوم) : مهم و ضروری برای استخوان و دندان Technique (روش و تکنیک) : جایگزینی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ریش تراش فیلیپس PHILIPS Concept (مفهوم) : آراستگی همیشگی و دائمی / بهترین هدیه برای روز پدر Technique (روش و تکنیک) : مقایسه برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لاستیک اتومبیل پیرلی PIRELLI Concept (مفهوم) : کنترل اتومبیل همیشه در دستان شماست Slogan (شعار تبلیغاتی) : Power in safe hands Technique (روش و تکنیک) : تلفیق برند با مفهوم برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام جاروبرقی زیمنس SIEMENS Concept (مفهوم) : بدون صدا Slogan (شعار تبلیغاتی) : Siemens.the future moving in Technique (روش و تکنیک) : طنز برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام آدامس EXTRA Concept (مفهوم) : ایجاد استحکام برای دندان Slogan (شعار تبلیغاتی) : The Extra for healthy teeth Technique (روش و تکنیک) : طنز برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام منبع : tablighcity.com برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لینک به دیدگاه
*Mahla* 3410 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 شهریور، ۱۳۹۰ آگهی تبلیغاتی ابزار BLACK & DECKER Concept (مفهوم) : توان و قدرت فوق العاده Slogan (شعار تبلیغاتی) : POWER SINCE 1910 Technique (روش و تکنیک) : تلفیق و ترکیب / جایگزینی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام پوستر اجتماعی مبارزه با مصرف سیگار Concept (مفهوم) : سیگار مرگ آفرین است Technique (روش و تکنیک) : پیوند مفاهیم مشترک / آگاهی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام مسواک Aquafresh Concept (مفهوم) : انعطاف پذیری بسیار بالا Slogan (شعار تبلیغاتی) : Power in safe hands Technique (روش و تکنیک) : طنز برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام هواپیمایی BRITISH AIRWAYS Concept (مفهوم) : سرعت بسیار زیاد بهمراه امنیت و آرامش فوق العاده Slogan (شعار تبلیغاتی) : Presenting a revolutionary view from business class Technique (روش و تکنیک) : اغراق و بزرگنمایی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام بیمه کارآفرین Concept (مفهوم) : تحت پوشش و حمایت قرار دادن Technique (روش و تکنیک) : تلفیق و ترکیب مفاهیم (زیر چتر کسی قرار گرفتن) برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام چراغ قوه MAGLITE Concept (مفهوم) : قدمت و پیشینه بسیار طولانی (از زمان بودا تا کنون) Technique (روش و تکنیک) : طنز توضیح : استفاده ای بسیار خلاقانه و جذاب از امکانات تبلیغات چاپی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ابر اسفنجی SPONTEX Concept (مفهوم) : بیشترین میزان جذب آب Slogan (شعار تبلیغاتی) : Super absorbent Technique (روش و تکنیک) : اغراق و بزرگنمایی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام محلول لکه بر CLEARASIL Concept (مفهوم) : پاک کنندگی بسیار سریع و آسان Slogan (شعار تبلیغاتی) : As soon as a black spot appears, use Clearasil Technique (روش و تکنیک) : استفاده ای بی نظیر و فوق العاده از خطای چشم انسان برای انتقال مفهوم و تبلیغ محصول برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برند معروف DIESEL Concept (مفهوم) : دوام و کیفیت بی نظیر Slogan (شعار تبلیغاتی) : DIESEL FOR SUCCESSFUL LIVING Technique (روش و تکنیک) : ایجاد چالش ذهنی در مفاهیم و فرم / برشی از زندگی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام منبع : tablighcity.com برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لینک به دیدگاه
*Mahla* 3410 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 شهریور، ۱۳۹۰ اهمیت تبلیغات در عصر مدرن با توجه به رشد تولید و در نتیجه رقابت در بازار افزایش یافته است. شکی نیست که زندگی ما بدون حضور تبلیغات باعث محرومیت از خیلی چیزهای ارزشمند می شود. 1. تبلیغات اجتماعی Concept (مفهوم) : رعایت بیشتر قوانین Slogan (شعار تبلیغاتی) : IN TOWN , CAR ACCIDENTS DON’T JUST HAPPEN TO CARS Technique (روش و تکنیک) : همانند سازی مفهوم برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2. Fedex Concept (مفهوم) : بالاترین تعهد Slogan (شعار تبلیغاتی) : We live to deliver Technique (روش و تکنیک) : طنز برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3. لوازم موسیقی Gibson Concept (مفهوم) : نهایت قدرت Slogan (شعار تبلیغاتی) : Welcome to ground zero Technique (روش و تکنیک) : استفاده از تصاویر حک شده در ذهن (انفجار اتمی) برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4. هواپیمایی Swiss air Concept (مفهوم) : صندلیهای راحت تر Slogan (شعار تبلیغاتی) : World’s most refreshing airline Technique (روش و تکنیک) : جلب توجه با استفاده از تصاویر غیر معمول برای ذهن برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 5. شامپوی ضد شوره Head & Shoulders Concept (مفهوم) : پاک کنندگی Technique (روش و تکنیک) : جایگزینی (با تخته پاک کن) برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 6. سس کچاپ HEINZ Concept (مفهوم) : ایجاد ارزش Technique (روش و تکنیک) : اغراق و بزرگنمایی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 7. چسب قطره ای Henk Concept (مفهوم) : نهایت قدرت و سرعت در چسبندگی Technique (روش و تکنیک) : اغراق / پیوند با خاطرات خوش برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 8. لبنیات PINAR Concept (مفهوم) : بسیار با ارزش و قیمتی بودن Technique (روش و تکنیک) : ایجاد ارزش / اغراق (استفاده از چاقوی درجه بندی شده برای این محصول ) برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 9. LAND CRUISER – TOYOTA Concept (مفهوم) : دسترسی به ناشناخنه ها Technique (روش و تکنیک) : تلفیق برند (نشانه و آرم و لوگو) با ایده و سوژه برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 10. تبلیغات اجتماعی (بنیاد کمک به کودکان) Concept (مفهوم) : همین امروز، فردا دیر است Technique (روش و تکنیک) : تحریک احساسات و عواطف *** ایده ای بسیار خلاقانه و شگفت انگیز در تبلیغات با استفاده از امکانات و توانایی رسانه های چاپی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام منبع : tablighcity.com برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لینک به دیدگاه
*Mahla* 3410 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 شهریور، ۱۳۹۰ 1- باغ وحش بوئنوس آیرسConcept (مفهوم) : رسیدن کانگروها به باغ وحش Technique (روش و تکنیک) : طنز برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2- انجمن ملی اهدای عضوNational Association for Organ Transplant Concept (مفهوم) : تعجیل در کمک Slogan (شعار تبلیغاتی) : We don’t have enough donors Technique (روش و تکنیک) : تحریک احساسات و عواطف برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3- تبلیغات اجتماعی (رعایت سرعت مجاز) Concept (مفهوم) : سرعت مرگ آفرین است Slogan (شعار تبلیغاتی) : The faster you get, the faster you go Technique (روش و تکنیک) : پیوند با مفاهیم حک شده در ذهن مخاطب برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4- ارسال مرسولات FedEx delivery Concept (مفهوم) : سرعت (رساندن مرسوله فقط در یک روز) Slogan (شعار تبلیغاتی) : We live to deliver Technique (روش و تکنیک) : مقایسه برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 5- دوربینهای FUJI FILM Concept (مفهوم) : اولویت و ترجیح در انتخاب Slogan (شعار تبلیغاتی) : Nobody can resist in front of a fine pix Technique (روش و تکنیک) : طنز برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 6- آدامس Fluogum Concept (مفهوم) : حتی از خمیردندان هم برای دندان بهتر است Technique (روش و تکنیک) : جایگزینی و انتقال ارزش به کالای مورد نظر برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 7- انجمن حمایت از جنگلهای آمازون (برزیل) Concept (مفهوم) : آغاز حمایت از همان لحظه تصمیم به عضویت * ایده ای فوق العاده و بسیار خلاقانه جهت آغاز عضویت و ارسال فرم عضویت که در پشت تصویر جنگل چاپ شده و با بریدن فرم عضویت عملاً فردی که در حال آتش روشن کردن در جنگل است را از تصویر جدا و باعث حفاظت از جنگل می شود . Technique (روش و تکنیک) : پیوند مفاهیم مشترک برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 8- سس کچابHEINZ Concept (مفهوم) : نهایت سوزانندگی Technique (روش و تکنیک) : پیوند مفاهیم مشترک (با چوب کبریت سوخته) برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام منبع : tablighcity.com برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده