رفتن به مطلب

اگر هر شبانه روز 26 ساعت بود


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

با سلام:ws37:

اگر هر شبانه روز بجای 24 ساعت 26 ساعت بود از آن 2 ساعت اضافه چگونه استفاده می کردید؟!

آیا در این مورد اهمیت مدیریت زمان بیشتر می شد؟!

آن 2 ساعت را می خوابیدید؟! :w58:

در آن 2 ساعت تفریح می کردید؟!

آن 2 ساعت را صرف کمک به دیگران می کردید؟!

...

  • Like 16
ارسال شده در

یاد قضیه اون بنده خدا افتادم که بهش گفتن روزی چند ساعت درس میخونی؟ گفت 25 ساعت. گفتن شبانه روز که 24 ساعته. چطوری 25 ساعت درس میخونی. گفت آخه من صبح ها یه ساعت زودتر از خواب بیدار میشم. :texc5lhcbtrocnmvtp8

 

من که میخوابیدم. چون این روزا خیلی کم میخوابم.

  • Like 12
ارسال شده در

کی خوابو ول می کنه میره سراغ کارای دیگه؟؟:ws3:

  • Like 10
ارسال شده در

منم شدیدا به خواب نیاز دارم این روزها :ws37:

  • Like 8
ارسال شده در

از 24 ساعتش چه خیری دیدم که از 26 ساعتش ببینیم ؟:ws3:

26 ساعت مال کساییه که خیلی فعالن و کار ریخته رو سرشون وقت کم میارن

من که در این برهه زمانی همین 24 ساعتم اضافه میارم!:icon_pf (34):

  • Like 10
ارسال شده در

بالاخره بعد از مدتهای مدید یه تاپیک با کیفیت در این تالار ایجاد شد ...

 

خوب اول یه نکته ی علمی بگم :

 

دانشمندان چند انسان از ملیتهای مختلف رو بطور جداگانه در اتاقهایی با امکانت کامل و البته بدون وسایل ارتباط جمعی و ساعت قرار دادند و زیر نظر گرفتند .

نکته ی جالب این بود که بعد از 2 -3 روز ساعت بدن اونها بطور جالبی طوری عمل میکرد که اونها اعمالشون رو بر اساس 25 ساعت در شبانه روز تنظیم کرده بودند !!!

و این یک پدیده ی کاملا طبیعی هست که در همه ی انسانها وجود داره

 

اما جواب سوال مطرح شده در این تاپیک :

 

اگر من بجای 24 ساعت 26 ساعت و یا حتی 30 ساعت هو وقت داشتم به پروژه هام و کسب و کار میپرداختم ....

 

ممنون از این تاپیک پربار :icon_gol:

  • Like 9
ارسال شده در

بستگی داره این دو ساعت به کجای شبانه روز اضافه بشه به شبش یا بروزش اگه به شب اضافه شه میخوابم اگه به روزش اضافه شه کار میکنم

  • Like 6
ارسال شده در

دو ساعت بیشتر برای وقت تلف کردن داشتم!!!

  • Like 6
amin 202 مهمان
ارسال شده در

یعنی چی؟

یعنی تعداد روزای ماه و سال کمتر میشد؟

خوب این فرق نمیکنه که...میانگین عمر میاد پایینتر ولی همون ساعت از یک سال رو سپری میکنیم... :ws38:

ولی اگر بگیم خوب حالا چیکار میکنیم با این 2 ساعت؟

هیچی...همین کارایی که تو 24ساعت انجام میدادم....:banel_smiley_4:

ارسال شده در

هيچي بابا بعد وقت اضافه پنالتي كشي ميشه :ws38:

چه ميشه كرد وقت واسه اونها عزيزه كه ثانيه به ثانيه در حال مبارزه و رقابت هستن تا از ديگر مدعي ها عقب نمونند كه كمتر تو اين مملكت كار داره مال ما نيست

  • Like 4
ارسال شده در

2ساعت بيشتر وقت دارم كه بيام نت:texc5lhcbtrocnmvtp8

  • Like 5
ارسال شده در
با سلام:ws37:

اگر هر شبانه روز بجای 24 ساعت 26 ساعت بود از آن 2 ساعت اضافه چگونه استفاده می کردید؟!

آیا در این مورد اهمیت مدیریت زمان بیشتر می شد؟!

آن 2 ساعت را می خوابیدید؟! :w58:

در آن 2 ساعت تفریح می کردید؟!

آن 2 ساعت را صرف کمک به دیگران می کردید؟!

...

ما از این 24 ساعتمون مگه تمام و کمال استفاده می کنیم که دو ساعت هم اضافه بخوایم؟؟؟البته من خودمو می گم:banel_smiley_4: ولی مطمئنم که اون وقت اضافه رو صرف خواب نمی کردم.احتمالا مطالعه و تفریح و اینا:4chsmu1:

 

دارم رو مدیریت زمانم کار می کنم :2eaoapgxehimkak1y7e

  • Like 3
ارسال شده در

ادم در طول عمرش هر کاری خواسته در ان 24 ساعت کرده .حالا که 2ساعت اضافه میشه باید فکر کرد که تا حالا چیکار ها که نکرده .. کمی سخته .باید فکر کرد ...

 

اها ................ بهتر نیست ان 2ساعت را فقط فکر کرد !!! ؟؟؟

  • Like 2
ارسال شده در

فرق خاصی نمیکنه!

اگه توانایی استفاده مفید از زمان داشته باشم از همین 24 ساعتم استفاده میکنم!

  • Like 2
ارسال شده در

من بدون عذاب وجدان 10 ساعت میخوابیدم

چون 8 ساعت کمه واسم

سر 10 ساعت از خواب بیدار میشم ولی عذاب وجدان میگیرم

اگه بشه 26 ساعت من با خیال راحت 10 ساعت میخوابم :4chsmu1:

  • Like 6
ارسال شده در

آخ جون 2ساعت بیشتر می خوابیدم:w14:

  • Like 1
ارسال شده در

سلام .. حالا نمیشد 2 ساعت کم بشه .. آخه من الان بیکارم ... تازه اگه حساب کنید تقریبا ده درصد به عمرتون زیاد میشد ... مثلا به جای 100 سال 110 سال زندگی میکردیم

  • Like 2
  • 2 ماه بعد...
ارسال شده در

قانون پارکینسون- Parkinson's Law: این قانون توسط پارکینسون که یکی از مدرسان علم مدیریت است در سال 1958در کتاب Parkinson's Law: The Persuit of Progress نوشته شده است .البته قانون پارکینسون بصورت خاص ٬به عنوان یکی از قوانین مدیریت زمان در جایی نیامده است ولی به نظر من این قانون در بحث مدیریت زمان بسیار کارایی دارد ٬حتی می توانم بگویم مهمترین قانون مدیریت زمان قانون پارکینسون است توضیحات زیر را بخوانید تا متوجه منظور من بشوید. قانون پارکینسون می گوید کار طوری گسترش می یابد که زمان داده شده را پر کند یا به عبارتی می گوید کار به اندازه ی زمانی که برای انجام آن وجود دارد ادامه می یابد.یک مثال برای درک بهتر:قانون پارکینسون می گوید اگر برای انجام پروژه ای یک هفته وقت لازم باشد و به شما برای انجام دادن همان پروژه دو هفته وقت بدهند شما به اندازه ی دو هفته برایش وقت صرف می کنید یعنی شما پروژه را در پایان آن دو هفته به اتمام می رسانید گرچه یک هفته کافی بود.(نگوییدنه. اینگونه نیست؟!) اگر متوجه قانون پارکینسون نشدید قانون و مثال را دوباره بخوانید و با همدیگر مقایسه کنید.البته قانون پارکینسون توجیه بسیار مناسبی می تواند باشد برای افراد تنبل و برخی از مدیران!نکته ی مهم در مورد قانون پارکینسون: گستردگی( کش یافتن) به میزان و ماهیت کار ارتباط چندانی ندارد.اینگونه است که قانون پارکینسون چند تعریف دیگر هم دارد ازجمله:هزینه ها بدون استثنا آنقدر بالا می روند تا با درآمد ها یکسان شوند!!! هر چه درآمدتان بیشتر باشد بیشتر خرج می کنید و همچنان در موقعیت قبلی خود باقی می مانید.اگر هنوز این قانون را باور ندارید به این بیندیشید که چرا اکثر انسانها از نظر مالی پیشرفت نمی کنند!!!(لطفا مثال خاص نزنید) اگر به هیچ وجه قانع نمی شوید قانون شکنی کنید!!! من که قانون جالب پارکینسون را خیلی قبول دارم چون مصادیقش را در اطرافم زیاد می بینم!

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...