رفتن به مطلب

مشکل نيترات در مناطق خارج از آبفا وجود دارد


ارسال های توصیه شده

مشکل نيترات در مناطق خارج از آبفا وجود دارد

ايرن: رئيس اداره بهداشت آب و فاضلاب مرکز سلامت محيط و کار وزارت بهداشت، آخرين وضعيت نيترات موجود در چاههاي آب برخي از مناطق تهران را تشريح کرد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

مهندس غلامرضا شقاقي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: وضعيت چاههاي آب در آن مناطقي که سال گذشته دچار مشکل بودند هم اکنون بهتر شده و مي توان گفت که مشکلات تقريبا مرتفع شده است.

وي با بيان اينکه درصد نيترات موجود در آب مناطقي از جنوب تهران به مرز استاندارد رسيده است، افزود: در حال حاضر با پيگيريهايي که از سال گذشته در اين زمينه انجام شد، مشکلي در مناطق تحت پوشش آبفا وجود ندارد.

شقاقي با اشاره به اينکه هم اکنون مشکل نيترات بالا فقط در مناطقي وجود دارد که تحت پوشش شبکه آبفا قرار ندارند، ادامه داد: برخي از مناطق تهران همچنان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب نيستند و توسط بخش خصوصي آبرساني مي شود.

رئيس اداره بهداشت آب و فاضلاب مرکز سلامت محيط و کار وزارت بهداشت گفت: اين مناطق از مدار خارج سيستم آبفا براي تصفيه آب استفاده مي کنند که ما تلاش مي کنيم اين مناطق هم تحت پوشش شبکه آبفا قرار بگيرند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...