رفتن به مطلب

مسیر هوایی دوچرخه


ارسال های توصیه شده

دوچرخه سواری ورزشی زیباست. راهی سریع برای عبور از مناطق شهری شلوغ و شیوه ای برای تقویت قلب انسان. بزرگترین مشکل اینکار، خودروهای مزاحمی هستند که دائما در مسیر قرار می گیرند. چه میشد اگر برای دوچرخه سواری مسیری جدا از مسیر خودروها وجود داشت؟ یک طراح بلغاری به نام مارتین آنجلو برای از بین بردن نگرانی دوچرخه سواران شهری، به ایده ای باور نکردنی درباره خطوط شهری عبور و مرور دوچرخه دست یافته است. این مسیر هوایی به نام کللینیا از واژه بلغاری Kolelo به معنای دوچرخه و Linia به معنای کوچه گرفته شده و به مفهوم ایجاد خطوط دوچرخه سواری در هوا می باشد.

کللینا بسیار شبیه به یک طناب سیرک است، اما با طرحی کاملاً پیچیده که حداکثر 4.5 متر بالاتر از سطح خیابان قرار میگیرد و در مناطقی که امکان ایجاد خطوط منظم برای دوچرخه سواری وجود ندارد، برای اتصال به خطوط دوچرخه های موجود ایده آل می باشد. دیگر مزیت آن این است که دوچرخه را از فضای پیاده رو و ترافیک جدا میکند، خطر حوادث و سوانح را کاهش می دهد و استفاده از آن ایمن و آسان است.

 

دانلود مقاله

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...