رفتن به مطلب

نحوه درج فهرست در word 2010


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

سلام دوستان من میخواهم بدونم الان که مطالب رو نوشتم برای اینکه اتوماتیک فهرست بندی کنم باید چیکار کنم؟

  • 2 سال بعد...
ارسال شده در

e28vwuvewbyhl79tur5.jpg

 

برای شروع متن خود را باز کرده و عنوان های اصلی (تیتر ها ) را انتخاب کنید .

سپس از منوی References زبانه Tabele of contens را باز کرده و روی add text کلیک کنید تا منوی آن باز شود و اکنون سه گزینه سطح قابل مشاهده است که از level 1 برای تیترهای اصلی استفاده می کنیم و روی آن کلیک می کنیم . به همین صورت تیترهای اصلی را کلیک می کنیم .

 

 

01euwmwzhad9qddrje3q.jpg

از level2 نیز برای زیر مجموعه های تیرهای فرعی استفاده کرده و روی آنها کلیک کرده و level2 را انتخاب می کنیم و از level3برای زیر مجموعه های تیترهای فرعی استفاده می کنیم.

 

 

 

6ozmfmmcla5au2z4zee.jpg

 

در صفحه ای می خواهیم فهرست مطالب درج شود کلیک کرده و سپس از همان زنانه روی گزینه Table of contens کلیک کرده و از سه نوع مدل فهرست یکی را انتخاب کرده (البته بهترین نوع برای متون فارسی مدل 1 می باشد ) و روی آن کلیک می کنیم

 

 

vd9iyjmagn9nqcciqvd.jpg

 

حالا می بینیم که فهرست مطالب ما بصورت خودکار در همان قسمت درج می شود با شماره صفحات مربوطه و در نهایت متن ممکن است از چپ به راست باشد که با راست چین کردن مشکل حل می شود .

 

yg1nxnwe7buvbvk53dz3.jpg

 

 

حالا که فهرست بوجود آمده است فقط در صورتی که در متن تغییری ایجاد کردید و شماره صفحات تغییر کردند . باید فهرست را آپدیت کنید به همین منظور فهرست مطالب خود را هایلایت کنید و سپس راست کلیک کرده و گزینه Updete Table را کلیک کنید .

و گزینه اولی یعنی update Page number only را بزنید تا شماره های فهرست نیز تغییر کنند.

 

mjlzr79btudm22bjc5o.jpg

حال اگر تیتری و عنوانی را به متن خود اضافه کرده اید همانند قبل روی آن کلیک کرده و level مربوط را انتخاب نمایید . و سپس فهرست مطالب خود را انتخاب کنید و روی آن راست کلیک کره و گزینه دوم یعنی update entire tabele را کلیک کنید می بینید که عنوان جدید اضافه می شود .

 

برگرفته از سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
×
×
  • اضافه کردن...