رفتن به مطلب

لپ تاپ سه بعدی بدون نیاز به عینک


ارسال های توصیه شده

لپ تاپ سه بعدی بدون نیاز به عینک عرضه می شود یک شرکت ژاپنی تولیدکننده رایانه از نیمه ماه آگوست یک لپ تاپ سه بعدی بدون نیاز به عینک را در بازار آمریکا عرضه می کند. به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت ژاپنی توشیبا این رایانه قابل حمل سه بعدی را که Qosmio F755 نام دارد از نیمه ماه آگوست در بازار آمریکا عرضه می کند.

این محصول برای استفاده از بازیهای رایانه ای و ابزارهای چند رسانه ای بسیار مناسب است. Qosmio F755 از یک نمایشگر 16.5 اینچی با وضوح تصویر کامل (full HD)، پردازشگر اینتل 7 هسته ای Sandy Bridge دو گیگاهرتزی، 6 گیگابایت فضای رم، هارد دیسک 750 گیگابایتی، مسترساز "بلو- ری" (پرتو آبی)، خروجی HDMI برای انتقال محتواهای ویدیویی به تلویزیون با کیفیت 1080p و کارت ویدیوی NVIDIA GeForce GT 540M برخوردار است.

فناوری "لنز فعال" (Active Lens) که در این لپ تاپ به کار رفته است امکان "اتو استریوسکوپ" را برای پخش دو تصویر به صورت همزمان و ارسال آنها به صورت جداگانه به دو چشم راست و چپ برای ایجاد یک اثر سه بعدی میسر می کند.

680007_orig.jpg

براساس گزارش وب نیوز، این رایانه قابل حمل، در داخل خود دارای دو نمایشگر است که قادرند به طور همزمان تصاویر دو بعدی و سه بعدی را در درون یک پنجره کوچک نمایش دهند.

برای تنظیم زاویه دید بهینه، توشیبا از یک وبکم یکپارچه و فناوری Face Tracking برای نشان دادن موقعیت کاربر نسبت به نمایشگر استفاده کرده است.

Qosmio F755 با قیمت هزار و 700 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...