رفتن به مطلب

چرا باید بتوانیم خوب گفتگو و مذاکره کنیم؟


ارسال های توصیه شده

"توانایی شما در برقرار کردن ارتباط ،متقاعد کردن و مذاکره کردن با دیگران بیش از هر عامل دیگری در موفقیت شما موثر است.بنابراین ارزش دارد که برای قوی شدن در این فن و هنر هر کاری که میتوانید انجام دهید.

به تعبیری ،تمام زندگی مذاکره است و شما همیشه به نوعی در حال مذاکره کردن هستید.و قتی با اتومبیل از جایی به جای دیگر میروید و به رانندگان اجازه میدهید از شما سبقت بگیرند یا از آنها سبقت میگیرید.در واقع دارید با آنها مذاکره میکنید.وقتی به رستوران میروید،مذاکره میکنید تا اولا میز بگیرید و ثانیا میزی که دوست دارید بگیرید.در تمام موارد زندگی حرفه ای و برای تمام کارها یی که انجام میدهید یا انجام نمیدهید مذاکره میکنید.هر روز از صبح تا شب در مورد قیمت ،شرایط ،برنامه ها ،استانداردها و هزاران مسئله ریز و درشت دیگر مذاکره میکنید و این کاری است که هرگز تمامی ندارد.

واقعا مسئله این نیست که آیا مذکره میکنید یا نمیکنید . مسئله این است که تا چه اندازه مذاکره کننده خوبی هستید؟یکی از وظایف اصلی شما در زندگی این است که یاد بگیرید به نفع خودتان خوب مذاکره کنید. باید بتوانید چیزهایی را که میخواهید بیشتر ،سریعتر و آسانتر بدست آورید . و اگر طرف مقابل در مذاکره کردن بهتر از شما باشد ،این کار امکان پذیر نیست."

 

 

http://www.noandishaan.com/forums/showpost.php?p=667839&postcount=1

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...